Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 10 of 45

Thread: Algemeen: film

  1. #1
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Talking

    Tijd voor een nieuwe dan maar.

    Gisteren heb ik Dawn of the Dead gezien. Erg leuke zombiefilm. Wel een beetje kort. En om eerlijk te zijn zitten er wel wat gaten in het verhaal. Toch ben ik er niet negatief over. Want ik heb me er gewoon opperbest mee vermaakt.

    En soms hoeft een film niet meer te doen dan dat.

  2. #2
    Inactive Member wolvster's Avatar
    Join Date
    September 14th, 2002
    Posts
    14
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Gisteren Van Helsing gezien.
    Ik had er veel meer van verwacht. Het eerste deel van de film was echt niks. Het was puur actie, amper dialoog. De special effects waren soms wat over de top, maar ja dat was in de Mummy-films ook vond ik.
    Het tweede deel was beter, wat meer persoonlijk drama en meer verhaal. Het eind was ook wel goed, maar als ik dat vertel is er niets meer aan voor de mensen die 'm nog willen zien.
    Hugh Jackman was top, en z'n sidekick was echt heel grappig, maar Dracula was echt crap; totaal ongeloofwaardig personage.
    Al met al een leuke film met een flinterdun plot en een hoop special effects. Leuk om een keertje te zien, maar geen topper.
    (maar dat is mijn mening [img]smile.gif[/img] )

  3. #3
    Inactive Member jharker's Avatar
    Join Date
    March 14th, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by wolvster:
    .
    Al met al een leuke film met een flinterdun plot en een hoop special effects.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">en je had er meer van verwacht?
    heb je de promo's e.d dan wel goed bekeken? [img]wink.gif[/img]

    Ik ga er waarschijnlijk van de week heen met de verwachting dat het eigenlijk niet meer is dan ??n grote actiescene met veel special effects, het kan natuurlijk alsnog slecht uitpakken, maar als ze het luctig houden net als bij de mummy kan dit erg leuk zijn.

  4. #4
    Inactive Member wolvster's Avatar
    Join Date
    September 14th, 2002
    Posts
    14
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by jharker:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by wolvster:
    .
    Al met al een leuke film met een flinterdun plot en een hoop special effects.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">en je had er meer van verwacht?
    heb je de promo's e.d dan wel goed bekeken? [img]wink.gif[/img]
    </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik had eigenlijk er alleen wat van gelezen en een aantal foto's van gezien. In Empire waren ze er heel lovend over vandaar dat ik er meer van verwachtte. Daarnaast staat Hugh Jackman na zijn wolverine rol bij mij natuurlijk hoog in het vaandel
    [img]wink.gif[/img]

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 06, 2004 01:44 PM: Message edited by: wolvster ]</font>

  5. #5
    Inactive Member MGM's Avatar
    Join Date
    August 18th, 2000
    Posts
    117
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik heb daarnet The Punisher gezien, uiteraard totall illegaal, maar dat maak ik wel weer goed door 'm ook in de bios te gaan bekijken.

    Het is precies wat je van die film zou verwachten, een simpele actie-film die alleen maar om wraak gaat en vooral niet meer pretendeert. Hoewel niet zo twisted als de Ennis run waar hij op gebaseerd is, zit de film toch wel vol humor, vooral zelfspot, en one-liners. Het is een aardige film die volgens mij beter tot zijn recht komt als je eerst de TPB Welcome back, Frank hebt gelezen, omdat er ZO veel uit geleend is. Vooral bij het gevecht met The Russian viel me dat op (waarbij het me ook opviel dat die scene dus leuker is als je ook de comic hebt gelezen). Al met al verstand op nul en gewoon je amuseren.

  6. #6
    Inactive Member Sh@dow's Avatar
    Join Date
    October 21st, 2002
    Posts
    27
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Vanmiddag Van Hellsing gezien

    gewoon leuk vermaak
    geen hoogstaand verhaal ofzo maar gewoon 2 uur lang gaan

    en dat is ook wel leuk [img]smile.gif[/img]

  7. #7
    Inactive Member jharker's Avatar
    Join Date
    March 14th, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik vanavond Van Helsing gezien, en ik heb echt dubbel gelegen, wat een verschrikkelijk slechte film, maar dan op een leuke manier.

    Deze film was zo duidelijk niet serieus bedoeld en zat zo vol met clich?s, sommige minder serieus bedoeld dan andere, maar ze waren allemaal zo flauw dat ik niets anders kon doen dan lachen (de film eindigt zelfs met Van Helsing die op z'n paard naar de horizon rijdt) en op de schaarse momenten dat ze wel serieus probeerden te doen kon ik ook niets anders doen dan lachen om het feit dat bizar geforceerd was.

    Dit is zeker geen aanrader, maar ik had gewoon zin om te lachen om wat in feite gewoon een veel te dure b-film is.

    Ik vergelijk het voor het gemak even met bijv. een godzilla film, het ziet er allemaal zo nep uit en het slaat totaal nergens op, maar dat maakt het juist zo leuk, bovendien zijn dat de perfecte films om met een aantal vrienden te bekijken en droog commentaar bij te leveren.

    Van Helsing is wat mij betreft zo'n film maar dan met een miljoenenbudget voor de effects (die ironisch genoeg hetzelfde bereiken als de rubbere pakken in Godzilla, het ziet er nog steeds nep uit maar het is toch cool om 2 monsters met elkaar te zien vechten).

    Als ik dan een minpunt moet noemen dan is het dat ik het toch een beetje overkill vond, de actie, de fx, de muziek etc., het was allemaal zo overdadig aanwezig en het had allemaal wat minder gekunt.

    Als dit allemaal wat minder was geweest en het ook maar iets had dat voor verhaal door kon gaan dan had ik deze film net zo leuk gevonden als The mummy, maar nu is Van Helsing net even minder.

    Sommers moet bij zijn volgende film goed de zin "less is more" in gedachten houden.

  8. #8
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    De radioreclames voor Van Helsing vind ik erg. Zo'n Nederlandse voice over die heel 'cool' Van Helsing zegt (Met Engels accent) en dan een actrice uit de film die het gewoon op zijn Nederlands uitspreekt.

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 08, 2004 02:02 PM: Message edited by: DennisX ]</font>

  9. #9
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    komende film van JLAnimated zal nogal 'schokkend' zijn volgens enkele previews. Naast mogelijk verraad binnen eigen gelederen zal er voldoende open vragen gerealiseerd worden om zeer nieuwsgierig te worden naar de herstart van deze animatie onder de naam Justice League Unlimited.

  10. #10
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Vandaag 'Ik ook van jou'op dvd gezien.

    Storende factor was toch wel de hoge leeftijd van studenten Erik en Fraser. Die twee vloektte wel heel erg bij de jongeren die rondom hen heen liepen. (Wat kan die Beau slecht acteren trouwens.)

    Verder vond ik het eigenlijk wel een erg goede film. Reza die steeds gekker word en de arme Erik die bijna word meegesleept in haar waanzin.

    Was de film beter dan het boek? Hmm jawel maar dan alleen omdat het boek geen naakte Angela Schijf heeft. [img]wink.gif[/img]

Page 1 of 5 12345 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •