Page 3 of 11 FirstFirst 1234567891011 LastLast
Results 21 to 30 of 109

Thread: Wat lees je op het moment?

  1. #21
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Kortom, typisch nu-Marvel. Precies wat ik dacht. [img]smile.gif[/img]

  2. #22
    Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Join Date
    September 4th, 2001
    Posts
    75
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik ben momenteel de Edda aan het lezen.. qua comics ben ik bezig met Empire vooral momenteel

  3. #23
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    TPBs "My Monkey's Name Is Jennifer" door Ken Knudtsen (Slave Labor Graphics). Heerlijk absurde bundel over een aap die door zijn bazinnetje Kaitlin (een tiener) in meisjeskleren wordt gehuld. Vooral de tekstkaders met Jennifers gedachten zijn heerlijk moordlustig, gemeen en doortrapt.

    Damn you! I'm a crazy monkey. Monkey vengeance will be mine! forums

    BOEKEN "The Da Vinci Code" door Ken Brown. Ben ruim over de helft en het leest nog steeds heerlijk. Je moet er wel van houden: symboliek, verborgen boodschappen in het werk van Da Vinci en samenzweringen binnen de Katholieke kerk. Verder prima geschreven, tot nu toe.

    Viel me op dat de Nederlandse editie (sinds een dag of tien verkrijgbaar) het Frans van Brown heeft verbeterd! Het verhaal speelt zich af in Parijs en dus praten sommige mensen af en toe een zinnetje Frans. De vertaalster heeft enkele van die zinnen domweg veranderd / verbeterd.

    Blijkbaar had Brown niet de juiste vertaling opgezocht met altavista.com. forums

  4. #24
    Inactive Member Elke's Avatar
    Join Date
    January 31st, 2004
    Posts
    8
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    ik lees momenteel boek van liefde, ellende en dood.
    (zijn maar korte verhaaltjes) gaan nooit over liefde, maar over absurde doodsoorzaken, in verhaal/ fantasie verband. speelt zich ongeveer 2 eeuwen geleden af.
    Verder lees ik ook tegelijk het wilde meisje. Geweldig boek (lees het voor de hondste keer al)
    Ik heb het boek het wilde meisje gekocht omdat ik mezelf wel zag in de afbeelding op de voorkant, maar het is zo'n bruut verhaal

  5. #25
    Inactive Member lostmushi's Avatar
    Join Date
    August 21st, 2002
    Posts
    49
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:
    TPBs "My Monkey's Name Is Jennifer" door Ken Knudtsen (Slave Labor Graphics). Heerlijk absurde bundel over een aap die door zijn bazinnetje Kaitlin (een tiener) in meisjeskleren wordt gehuld. Vooral de tekstkaders met Jennifers gedachten zijn heerlijk moordlustig, gemeen en doortrapt.

    Damn you! I'm a crazy monkey. Monkey vengeance will be mine! forums

    BOEKEN "The Da Vinci Code" door Ken Brown. Ben ruim over de helft en het leest nog steeds heerlijk. Je moet er wel van houden: symboliek, verborgen boodschappen in het werk van Da Vinci en samenzweringen binnen de Katholieke kerk. Verder prima geschreven, tot nu toe.

    Viel me op dat de Nederlandse editie (sinds een dag of tien verkrijgbaar) het Frans van Brown heeft verbeterd! Het verhaal speelt zich af in Parijs en dus praten sommige mensen af en toe een zinnetje Frans. De vertaalster heeft enkele van die zinnen domweg veranderd / verbeterd.

    Blijkbaar had Brown niet de juiste vertaling opgezocht met altavista.com. forums
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">daarom wordt ik later zelf vertaler, om het allemaal beter te doen
    forums forums

  6. #26
    Inactive Member MGM's Avatar
    Join Date
    August 18th, 2000
    Posts
    117
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    TPB: The Sandman Library - Season of Mists

    Boek: Nonoshade van James Barclay

  7. #27
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Lees nu in: De Ramp -Een reconstructie- .

    Een boek wat gaat over de watersnoodramp van 1953. Bevat een aantal zeer akelige scenes van mensen die gewoon verdrinken en wat dit met iemand kan doen die dit ziet.
    Ook een heel aardige blik op de incompetentie die er heerst bij politici en hoge pieten die gaan over het beheer van de dijken en overheidsdiensten. 51 jaar na dato is er wat dat betreft echt niets veranderd!!!

  8. #28
    Inactive Member wolvster's Avatar
    Join Date
    September 14th, 2002
    Posts
    14
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik lees de Wetten Van De Magie (Sword Of Truth) van Terry Goodkind. Op het moment lees ik de 5e wet, maar die is niet zo geweldig ik heb gehoord dat de zesde wet wel weer leuk is.
    Daarnaast lees ik De Buitensporige Lotgevallen Van Edgar Mint door Brady Udall, erg goed boek!

  9. #29
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

    Exclamation

    Heb paar dagen geleden weereens de Sin City TPB gelezen.
    Had een tijdje genoeg van Miller/Sin City verhalen. Maar nu na een lange tijd vond ik het eigenlijk allemaal weer heel strak. Lekkere over the top dialogen en wat hij met zwart/wit doet..yum!

  10. #30
    Inactive Member Y2KOh4's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2004
    Posts
    12
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Afgelopen week Ken Browns "The Da Vinci Code" uitgelezen. Ik had van meerdere mensen gehoord, dat het eind je mening sterk kan be?nvloeden en dat klopt: tot veertig pagina's voor het eind vond ik het een heerlijk werkje.

    Prima geschreven, de hoofdpersonages moeten telkens meesterlijke raadsels oplossen en intussen wordt veel boeiende informatie gegeven over symboliek, kunst en religie (op een interessante en dus niet een saaie manier).

    Maar zodra alles bij elkaar komt en de slechterik wordt ontmaskerd, ontploft de plot. Het is net of Brown niet meer wist hoe hij de eindjes aan elkaar moest knopen. De speurtocht wordt bijna vergeten, de motivatie van enkele hoofdpersonages lijkt met terugwerkende kracht niet te kloppen en vooral de redenering achter de slechterik is simpelweg dom. Tot slot komt ook nog een dosis toevalligheid om de hoek kijken.

    Heel jammer, want verder is dit goed leesvoer. Wordt ongetwijfeld een keertje verfilmd ? la The Bourne Identity. Sommige sc?nes lezen al bijna als een filmscript.

    <font color="#cc6600" size="1">[ February 07, 2004 07:27 AM: Message edited by: Y2KOh4 ]</font>

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •