Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Thread: Feedback: Jim Lee's Batman 6

  1. #11
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Blade116:
    Het einde vond ik persoonlijk wat minder.
    Alles wat eigenlijk werd opgebouwd in de vorige 5 delen werd zomaar overboord gegooid.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Die ontwikkeling zie ik eerlijk gezegd niet, hoe bedoel je dat?

    Ik persoonlijk vond het een typisch 'detective' verhaal dat een prima afronding krijgt maar desondanks diverse losse eindjes overhoud om juist die conclusie te betwijfelen - zoals het wantrouwen van Bats tov Catwoman.

  2. #12
    Inactive Member Farting Bob's Avatar
    Join Date
    July 29th, 2003
    Posts
    10
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik vond het wel top, alles past uiteindelijk aan elkaar. Ik heb nooit veel Batman gelezen, dus ik kan het met weinig vergelijken, ik vind het wel een goed verhaal geworden. Vooral het psychische gedeelte en inderdaad toch de mentale aanval .... die blok je niet met wat dreunen, en daar heeft 'ie ook geen gadgets voor.

    Ik hoorde dat Jim Lee ook een Superman ging doen. Ik hoop dat die ook hier uitgegeven gaat worden, zou wel leuk zijn. Ik hoef niet perse allemaal vaste series erbij, maar een goed verhaal op z'n tijd is wel lekker! Goeie opzet dit, ik hoop dat het een succes is en voor herhaling vatbaar (niet perse alleen Batman dus). Dit hadden jullie bijvoorbeeld ook met het eerste verhaal van de 'nieuwe' Daredevil series kunnen doen, past helemaal in dit concept!

  3. #13
    Inactive Member The Ro's Avatar
    Join Date
    February 17th, 2003
    Posts
    72
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    LET OP! SPOILERS!
    en meedingen voor de Hush HC [img]wink.gif[/img]

    Batman 6, oh wat heb ik daar op zitten wachten, terwijl ik helemaal geen batman lezer ben.

    Hoewel ik vanaf het begin al voorspelde dat Thomas Elliott niet dood was, bezorgde de rest van 't verhaal toch een mooie verrassende afronding. De wederop standing van Jason Todd, schok me niet echt, sinds ik niet eens wist wie het was voordat ik de comic begon te lezen.
    Clayface he... Never heard of him. Maar klink als een goede puzzel in het verhaal.
    Ik wist niet dat The Riddler dood is gegaan en het bestaan van de Lazurputten wist ik ook niets van. Maar de serie was goed te volgen en ik had niet het gevoel dat ik andere nummers moet kopen om het verhaal te snappen. Kortom, het zat dus goed in elkaar.
    Anyway, The Riddler is dus weer levend en de dood heeft voor hem kennis geopenbaard, waaronder Batman's indentiteit en Robin II's graf, zonder dat hij gek geworden is.
    Eigenlijk klopt het dus wel Riddler als 'Hush', of eigenlijk, een groepje kleurijke criminelen als 'Hush'. Ik had bijna verwacht dat Catwoman Hush was, kennelijk was dit dus niet zo, maar ze was zeker wel een groot stuk van de 'hush' puzzel.

    Ik denk dat het "Hush' verhaal nog niet helemaal is afgelopen. Catwoman weet nu ook van Bruce/batman af. En ik heb het idee dat ze meer over Hush weet, dan wij vermoeden.
    Dat zal nog wel een staartje krijgen.

    Wat ik nog mis is Luthor's invloed. Een paar nummers terug zagen we hem en was hij van plan "nog niet" in te grijpen. Wanneer dan wel? In elk geval niet in deze 'miniserie'...
    Daarnaast vond ik eigenlijk niet dat Batman de puzzel had opgelost. Of voor de oplossing had gezorgd. Alles kwam op z'n schoot terug, en moet het met vechten en geweld oplossen.
    Nadat de puzzel al in elkaar was gevallen herkende hij pas de stukjes en zag hij het geheel. In mijn mening niet echt een dedective verhaal voor onze gemaskerde dedective...

    Verder: Top verhaal, tekeningingen en kleurwerk!
    Hoewel ik nu weer 'n tijdje uit het DC universum blijf, tot er weer wat interesant langskomt zoals het bovenstaand, ben ik nog een paar nieuwsgierige vragen los van het verhaal.
    Hoe is Riddler om het leven gekomen?
    Wie is eigenlijk Ra's en z'n conectie met de larzerusput? (vraag ik uiteraard ook omdat hij waarschijnlijk 'n rol gaat spelen in de batman film)
    Wat hebben Huntress, catwoman en Babara Gordon met elkaar?

    Misschien ga ik ff googlen, dan vindt ik daar de antwoorden ook wel. [img]wink.gif[/img] Net als ik heb gedaan over Luthor's presidentschap en de kryptonite ring en Robin III. [img]wink.gif[/img]

    <font color="#cc6600" size="1">[ March 30, 2004 02:47 AM: Message edited by: Ro. ]</font>

  4. #14
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Ro.:

    Ik wist niet dat The Riddler dood is gegaan en het bestaan van de Lazurputten wist ik ook niets van.
    Anyway, The Riddler is dus weer levend en de dood heeft voor hem kennis geopenbaard, waaronder Batman's indentiteit en Robin II's graf, zonder dat hij gek geworden is.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">mmm... daar had ik niet aan gedacht, dat Riddler door de Lazarusput de lokatie van Robin's graf te weten was gekomen. Niet echt een briljante vondst, maar ach...

    Riddler was trouwens niet dood, maar stervende. Als je JL's Batman nog eens herleest dan zul je zien dat hij leed aan een tumor. Zijn genezing wekte de interesse van Elliott en zo is het plaatje rond.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •