Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 21 to 30 of 54

Thread: X-Men: Algemeen

  1. #21
    Inactive Member Cris-X's Avatar
    Join Date
    March 29th, 2004
    Posts
    8
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Nieuwe Nederlandse X-Mannen! YAY!
    Okaaaaay, dit is... anders. De tekenaar is goed, Beak, the Stepford Cuckoos en E.V.A. zien er echt heel cool uit, maar het verhaal is zo... raar. Misschien komt het omdat ik alleen de Nederlandse uitgave lees en van al die mini-samenvattingen wordt je ook niet veel wijzer. Gelukkig bestaat er www.uncannyxmen.net!
    Anyway: die Rover-Sentinel is erg schattig. Op zich is de verhaallijn wel ok?, maar een slechte Beast? En wat heeft Sublime daar mee te maken? En een Phoenix-EI? Nu ja, het is wel bijna Pasen, maar toch...

    Weet iemand al wat JP gaat uitgeven? Er komen nu toch Uncanny X-Men, Astonishing X-Men, Excalibur en X-Men: Acadamy-X? Volgens mij komt JP er nu niet meer onderuit om nog een extra X-Serie uit te geven... *hoophoop*

  2. #22
    Inactive Member Jensepens's Avatar
    Join Date
    March 10th, 2004
    Posts
    34
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik wil bij deze het hebben over nooit afgemaakte verhaallijnen:

    Deel 1: (uit een new warriors /x-force crossover)

    Gamemaster wordt door de pre-gen X Paige (aka Husk) uitgedaad zijn eigen muten team samen te stellen...

  3. #23
    Inactive Member brainchaos's Avatar
    Join Date
    July 22nd, 2003
    Posts
    7
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Nummer 161 in de winkel, joepie [img]eek.gif[/img] Ik heb net mijn abbonnetje opgezegd vanwege de vele dubbele verhalen, ik had alle x-treme al in huis, voor JP ze begon te vertalen. En juist dan verschijnt een nummer met twee delen die ik nog niet in huis heb. Sinds wanneer lopen zij geen half jaar achter, en wanneer gaan ze eens duidelijk aangeven welke nummers ze wel of niet vertalen.
    Mijn excuses aan de werknemers van Juniorpress, maar mag ik ze hierbij bombarderen tot de op 1 na meest frustreerende uitgeverij van Nederland. Mijn eigen werkgever blijft natuurlijk trots nummer 1.

  4. #24
    Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Join Date
    April 24th, 2003
    Posts
    127
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by brainchaos:
    Nummer 161 in de winkel, joepie [img]eek.gif[/img] Ik heb net mijn abbonnetje opgezegd vanwege de vele dubbele verhalen, ik had alle x-treme al in huis, voor JP ze begon te vertalen. En juist dan verschijnt een nummer met twee delen die ik nog niet in huis heb. Sinds wanneer lopen zij geen half jaar achter, en wanneer gaan ze eens duidelijk aangeven welke nummers ze wel of niet vertalen.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Als je de redactionelen en het weeklydose-nieuws had gevolgd, wist je precies wat er ging gebeuren.
    Eerder dan het bekend is, kunnen we het niet publiceren!

    Het feit dat we New X-Men 151-154 zo kort op de Amerikaanse uitgave, al vertalen, is vrij uniek, maar hebben we JUIST gedaan om de Nederlandse lezers niet te snel naar de Amerikaanse serie te laten lopen. We krijgen hetlid nu wel ietwat op de neus, want omdat NXM 154 zo lang op zich liet wachten, is de kans groot dat ook X-mannen 262 te laat verschijnt.

    In het algemeen kan toch niemand ons kwalijk nemen dat we definitieve beslissingen over zaken als 'Reload' niet nemen tot we het materiaal onder ogen hebben gehad...?

    Voor de goede orde: in X-mannen 263-265 plaatsen we God Loves Man Kills II uit XXM 25-30. Daarna geef ik vooralsnog Uncanny van Claremont en Davis een uitstekende kans. Welke serie we daarnaast plaatsen, aangenomen dat we terugkeren naar een situatie waarin we elke maand uit 2 series een deeltje pikken, weet ik nog niet. NXM van Chuckie lijkt me niet waarschijnlijk, ondanks Larroca; van Whedon en Cassaday heb ik nog onvoldoende gezien en voor Excalibur geldt hetzelfde.

    Mijn excuses aan de werknemers van Juniorpress, maar mag ik ze hierbij bombarderen tot de op 1 na meest frustreerende uitgeverij van Nederland. Mijn eigen werkgever blijft natuurlijk trots nummer 1.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik heb het al vaker gezegd, maar de Nederlandse lezers worden gewoon t? goed ge?nformeerd. M??r Nederlandse series uitgeven is trouwens geen optie. Die ene maandelijkse serie die we nu hebben, heeft al moeite genoeg het hoofd boven water te houden!
    Frustrerende uitgeverij? Dat vind ik een erg ondankbare uitspraak.

  5. #25
    Inactive Member brainchaos's Avatar
    Join Date
    July 22nd, 2003
    Posts
    7
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Sorry voor mijn te harde opmerking. Ik ben zelf niet kwaad op jullie, maar ik deed een mislukte poging om aan te geven hoe ik me voelde.Het is fout om dat op een heel bedrijf af te reageren of op ??n enkel persoon als ik niet weet wie verantwoordelijk is.
    Ik heb altijd met veel plezier de nederlandse uitgaven gelezen en was daar ook gewoon graag mee doorgegaan. Via internet kunnen lezers inderdaad zien aankomen wat Marvel aan verhaallijnen en series op de lezers afvuurt, maar niet wat er vertaald ging worden. Die informatie veranderde in een "wel of toch maar niet" discussie en dat werkt op mij frustrerend. Ik ben blij om te lezen wat de toekomst biedt, helaas komt dat dus te laat omdat ik voor mezelf al andere keuzes heb gemaakt voor het volgen van de x-series.
    Maar ik zal in het vervolg proberen wat beter na te denken voor ik iets tik.

  6. #26
    Inactive Member Jensepens's Avatar
    Join Date
    March 10th, 2004
    Posts
    34
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Pee, Marvel maakt het jullie ook niet echt makkelijk he! Vroeger (toen er nog meer 1 core serie was), was er misschien een keuze of je een limited series, one shot of annual wel uit ging geven. Vandaag de dag mogen jullie in de zee van X-men...

    Bv voorbeeld komende juni:
    Ultimate X-men (2 nummer)
    Astonishing X-men
    Uncanny X-men
    X-men
    New X-men
    Excaliber
    Emma Frost
    NYX
    Wolverine: the end
    District X
    Mystique
    Exiles
    X-men unlimited
    Weapon X
    Alpha Flight
    Cable / Deadpool

    Da's 17 nummer! En emt de wisselvalligheid/veranderlijkheid van de series kan ik me voorstellen dt het heel moeilijk is een keuze te maken voor een bepaalde serie uit te geven. Laten we gewoon blij zijn dat Junior Press een X-mannen serie uitgeeft, zodat mensen jong (en oud) makkelijk kennis maken met de X-mannen ...

    MAar goed enkele vraagjes:
    Xavier heeft toch alleen maar met Amelia Voight, Gabrielle Haller en Lilandra iets gehad? (oja Moira MacTaggert natuurlijk, althans half)

  7. #27
    Inactive Member brainchaos's Avatar
    Join Date
    July 22nd, 2003
    Posts
    7
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    zover mij bekend wel. Daarnaast had hij een oogje op Jean en in de Ultimate serie had hij iets met Emma. Maar het kan zijn dan ik een paar vergeten ben. Xavier is best wel een ouwe snoeperd

  8. #28
    Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Join Date
    April 24th, 2003
    Posts
    127
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Jensepens:
    Pee, Marvel maakt het jullie ook niet echt makkelijk he! Vroeger (toen er nog meer 1 core serie was), was er misschien een keuze of je een limited series, one shot of annual wel uit ging geven. Vandaag de dag mogen jullie in de zee van X-men...

    Bv voorbeeld komende juni:
    Ultimate X-men (2 nummer)
    Astonishing X-men
    Uncanny X-men
    X-men
    New X-men
    Excaliber
    Emma Frost
    NYX
    Wolverine: the end
    District X
    Mystique
    Exiles
    X-men unlimited
    Weapon X
    Alpha Flight
    Cable / Deadpool

    Da's 17 nummer!
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Gelukkig zitten daar voor ons maar een paar serieuze kandidaten bij!

  9. #29
    Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Join Date
    April 24th, 2003
    Posts
    127
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by brainchaos:
    Sorry voor mijn te harde opmerking. Ik ben zelf niet kwaad op jullie, maar ik deed een mislukte poging om aan te geven hoe ik me voelde.Het is fout om dat op een heel bedrijf af te reageren of op ??n enkel persoon als ik niet weet wie verantwoordelijk is.
    Ik heb altijd met veel plezier de nederlandse uitgaven gelezen en was daar ook gewoon graag mee doorgegaan. Via internet kunnen lezers inderdaad zien aankomen wat Marvel aan verhaallijnen en series op de lezers afvuurt, maar niet wat er vertaald ging worden. Die informatie veranderde in een "wel of toch maar niet" discussie en dat werkt op mij frustrerend. Ik ben blij om te lezen wat de toekomst biedt, helaas komt dat dus te laat omdat ik voor mezelf al andere keuzes heb gemaakt voor het volgen van de x-series.
    Maar ik zal in het vervolg proberen wat beter na te denken voor ik iets tik.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">No hard feelings. De harde werkelijkheid is nu eenmaal dat je met vertaalde uitgaven ?ltijd achterloopt (waarom kent onze branche geen wormholes of timewarps??) ?n dat we - gezien de huidige markt - onmogelijk meer kunnen uitgeven dan we nu doen. Desondanks denk ik dat we het maximale halen uit die positie in de marge ?n dat het contact lezers-uitgeverij tegenwoordig optimaal is! [img]smile.gif[/img]

    <font color="#cc6600" size="1">[ April 02, 2004 09:53 AM: Message edited by: P e e ]</font>

  10. #30
    Inactive Member Jensepens's Avatar
    Join Date
    March 10th, 2004
    Posts
    34
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Maaruh Pee, tegenwoordig zit je ook met het probleem dat je heel veel achtergrond informatie kunt missen... was trouwens heel blij met jullie samenvattinkjes. Helpt wel heel erg veel (maar goed marvel moet gewoon weer eens een lijn vinden in hun verhalen).

    Maaruh wie weet nu de nieuwe kracht van de X-mannen? Vroeger was het de droom van Xavier en het feit dat ze outcast waren en altijd on the run... maar nu? Het feit dat ze creatief met titels zijn?

Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •