Results 1 to 5 of 5

Thread: The quest of her life/ La qu?te de sa vie

  1. #1
    Hostboard Member badmax's Avatar
    Join Date
    March 2nd, 2014
    Posts
    47
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    1 Post(s)

    The quest of her life/ La qu?te de sa vie

    (With Google Translate)

    1

    Maria was a tall redhead with a long nose and long thick hair that was barely forty. With a strong chest she attracted men even though its large size and that of his nose repelled more than one in. She was a high school teacher of a great city and it was known to be appreciated for all its students, even the hardest. A normal woman in short. But today was not a normal day. Maria had waited for a long time but had finally arrived. Finally she will do which soon be the work of his life that would make a huge turning point in his life become routine. It was Friday night and she went home. Stopped at a red light she was so excited and very nervous. The hardest task was still ahead.

    ***

    Aged twenty years, Shola was a young law student who had just moving into her new apartment. It was his first. Before she lived with her parents in the countryside but in order to succeed his studies with less difficulty and for she finally acquires the autonomy, his parents had finally ceded to find him a home. They would pay the rent the first months time as Shola to find his footing and a part-time job. Now unpacking his last carton, this one felt quite pleased. Finally alone in her own apartment. Hands on hips, she looked his interior and let out a satisfied sigh. It was not fancy but it was widely suit him. She went to the fridge and popped a beer. She does not drink often but it was celebrated. After she collapsed in the brand new sofa, his drink in hand ready to enjoy this weekend. quiet, cushy.
    But there was a knock at the door.

    (Obviously.) She thought a bit annoyed and by standing up.

    She waited to receive the visit. The concierge or owner want to see if she was properly installed. So she was surprised when she found behind the door a tall woman with long red hair with a big smile.

    "Hi, I'm Maria ! Yesterday I learned that I had a new young neighbor! I have come to welcome you." she says joyously.

    With his great coat, her purse and her keys in hand, this called Maria had just returned from work and was not even gone home. Amused and touched by this spirit to welcome him, Shola relaxed and smiled back at her new neighbor. She reached out, envious to adopt an adult attitude :

    "My name is Shola. I am delighted to meet you, Maria."

    Maria grabbed his hand and squeezed a little too hard by looking in his eyes, his smile freezing slightly. This handshake lasted a little too long and Shola had to release to end it. Maria again flashed a warm smile:

    "Maybe would you take a small aperitif with me? Oh well nothing fancy, maybe just a drink? History to know each other, what do you say?"

    This annoyed a little Shola who hoped to profit as soon as possible to its tranquility. But she did not see how refuse and anyway, it would not be very long or boring, Maria pretended to be a very nice woman.

    "Okay !" She said so.

    This seemed to delight Maria who clasped his hands under his chin :

    "Perfect! So we said in an hour? The time I prepared a little bit and I scoured me. In fact, I have just returned home !

    - Yes that's what I noticed, "said Shola.

    They all laughed like children and Shola says in his mind that despite his age, Maria was very comfortable with young people which encouraged Shola suggests that this neighbor and she would be good friends. Shola never had girlfriends too old. Apart from the women in his family of course.

    "I live on the ground floor. Maria replied in decendant the stairs, My name is on the door you can't miss it!"

    Shola nodded his head and said "to just now" before closing the door of his apartment.

    ***

    Maria closed the door to his apartment and pressed his back against it, biting his lower lip. Everything went like clockwork and this new neighbor was perfect! Shola arriving at her chin, she was of average size and had exquisite forms without being fat. His chest was very good size. Also the color of his skin, tanned like Brazilians was contrast to the milky skin of Maria. This was going to be exciting. Soon, Maria would finally do what she had long dreamed of accomplishing. Despite the fear and nervousness, she was determined. This was going to decide the twist was going to take his life. Was she going to end up in prison or could she continue his quest ?

    SAME IN FRENCH NOW :


    1

    Maria ?tait une grande femme rousse au long nez et au long cheveux ?pais qui avait ? peine la quarantaine. Dot?e d'une forte poitrine elle attirait les hommes m?me si sa grande taille et celle de son nez en rebutait plus d'un. Elle ?tait professeur dans un lyc?e d'une grande ville et elle ?tait connu pour ?tre appr?ci? de tout ses ?l?ves, m?me les plus durs. Une femme normale en somme. Mais aujourd'hui n'?tait pas un jour normal. Maria l'avait attendu depuis fort longtemps mais il ?tait enfin arriv?. Enfin allait d?but? ce qu'elle aimait appel? l'oeuvre de sa vie qui allait effectuer un ?norme tournant dans sa vie devenue routini?re. On ?tait vendredi soir et elle rentrait chez elle. Arr?t? ? un feu rouge elle ?tait toute excit?e et tr?s nerveuse. Le plus dur restait ? faire.

    ***

    ?g?e d'une vingtaine d'ann?es, Shola ?tait une jeune ?tudiante en droit venant d'emm?nager dans son nouvel appartement. C'?tait son tout premier. Avant elle habitait avec ses parents ? la campagne mais pour r?ussir ses ?tudes avec moins de difficult? et afin qu'elle acquiert enfin de l'autonomie ses parents avaient finalement c?d?s ? lui trouver un chez elle. Ils payeraient le loyer les premiers mois le temps que Shola trouve ses marques et un job ? mi-temps. Maintenant, d?ballant ses derniers cartons, celle-ci se sentait toute contente. Enfin seule dans son propre appartement. Les mains sur les hanches, elle contempla son int?rieur et poussa un soupir satisfait. Ce n'?tait pas le grand luxe mais ?a allait largement lui convenir. Elle se dirigea vers son frigo et d?capsula une bi?re. Elle ne buvait pas souvent mais cela se f?tait. Apr?s elle s'affala dans le canap? tout neuf, sa boisson ? la main pr?te ? profiter de ce weekend. tranquille, peinard.
    Mais on toqua ? sa porte.

    (?videmment.) pensa-t-elle un peu agac?e et en se levant.

    Elle s'attendait n?anmoins ? recevoir de la visite. Du concierge ou du propri?taire afin de voir si elle ?tait bien install?e et la mettre au courant de certaines choses. Elle fut donc surprise lorsqu'elle trouva derri?re sa porte une grande femme au long cheveux roux qui affichait un grand sourire.

    "Bonjour ! Je suis Maria. J'ai appris hier que j'avais une nouvelle jeune voisine! Je suis donc venu vous souhaiter la bienvenue."

    Avec son grand manteau, son sac et ses cl?s ? la main, cette d?nomm?e Maria venait de rentrer de son travail et n'?tait m?me pas pass? chez elle. Amus?e et touch?e par cette entrain de lui souhaiter la bienvenue, Shola se d?tendit et rendit son sourire ? sa nouvelle voisine. Elle tendit la main, envieuse d'adopter une attitude adulte :

    "Je m'appelle Shola. Je suis enchant?e de faire votre connaissance Maria."

    Maria saisit sa main et la serra un peu trop fort en la fixant dans les yeux, son sourire se figeant l?g?rement. Cette poign?e de main dura un peu trop longtemps et Shola dut se d?gager pour y mettre fin. Maria afficha de nouveau un sourire chaleureux :

    "Peut-?tre voudriez-vous prendre un petit ap?ro chez moi ? Oh rien de bien sophistiqu?, peut-?tre un verre ? Histoire de faire connaissance, qu'en dites-vous ?"

    Cela ennuya un petit peu Shola qui esp?rait profiter le plus t?t possible de sa tranquillit?. Mais elle ne voyait pas comment refuser et de toute fa?on, cela n'allait ni ?tre bien long ni ennuyant, Maria semblant ?tre une femme fort sympathique.

    "D'accord !" dit-elle donc.

    Cela sembla enchanter Maria qui joignit ses deux mains dont l'une d'elle tenait ses cl?s :

    "Parfait ! Disons dans une petite heure ? Le temps que je pr?pare un petit peu et que je me d?crasse. Je viens de rentrer en fait !


    - Oui c'est ce que j'avais remarqu? !" r?pondit Shola.

    Elles rigol?rent toute deux comme des gamines et Shola se dit dans son esprit que malgr? son ?ge, Maria ?tait tr?s ? l'aise avec les jeunes ce qui encouragea Shola ? penser que cette voisine et elle allaient ?tre de bonnes amies. Shola n'avait jamais eu d'amies aussi vieille. ? part les femmes de sa famille bien s?r.

    "J'habite au rez de chauss?e. reprit Maria en descendant l'escalier, Il y'a mon nom sur la porte vous ne pouvez pas la manquer !"

    Shola acquies?a de la t?te et dit donc " ? tout ? l'heure " avant de refermer la porte de son appartement.

    ***

    Maria referma la porte de son appartement au rez de chauss? et appuya son dos contre celle-ci en se mordant la l?vre inf?rieur. Tout s'?tait d?roul? comme sur des roulettes et cette nouvelle voisine ?tait parfaite ! Shola lui arrivant au menton, elle ?tait d'une taille moyenne et poss?dait des formes exquises sans ?tre grosses. Sa poitrine semblait de tr?s bonne taille. De plus la couleur de sa peau, hal?e comme celles des br?siliennes contrastait avec la peau laiteuse de Maria. Cela allait ?tre passionnant. Dans quelques instants, Maria allait enfin faire ce qu'elle avait depuis longtemps r?v? d'accomplir. Malgr? la peur et la nervosit?, elle ?tait d?termin?. Cela allait d?cider de la tournure qu'allait prendre son existence. Allait-elle finir en prison ou allait-elle pouvoir continuer ?
    Last edited by badmax; July 4th, 2016 at 05:59 AM.

  2. #2
    Hostboard Member badmax's Avatar
    Join Date
    March 2nd, 2014
    Posts
    47
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    1 Post(s)

    Re: The quest of her life/ La qu?te de sa vie

    2

    An hour later, Shola went down two floors to get to the ground floor. She stopped at the door which was written the name: Maria Carpenter. She knocked on the door and Maria soon to come open it for the warm welcome.

    "Come in, make yourself at home!"

    Shola smiled politely and entering the pretty Maria's apartment. It was very tastefully decorated.

    "I hope you like tequila, Maria said from the kitchen, because I have nothing else to offer.

    - Oh, water then please.

    -Should I invited holy to me? "Joked Maria returning with their two glasses.

    Shola smiled, by sitting on the couch:

    "No, but it is true that I do not drink much alcohol."

    Maria gave him his drink and sat in front of Shola.

    "A toast to your arrival and our new friendship! Maria said happily, raising his glass to Shola.

    Shola did the same and their glasses banged while their nails around them also. Then they drank their beverage while looking into the eyes of each other then ensued an awkward silence for a few seconds.

    "So like that you live alone." Maria finally said, placing his empty glass of tequila on the coffee table between them.

    "Yes it is. But you know I endure correctly the solitude." Shola replied, also putting his glass.

    "Also. Maria says. I'm single and I have no children so thankfully! She joked.

    "Just like me." Shola smiled.

    A flame appeared in the hazel eyes of Maria :

    "You are not interested by boys?

    - Oh I am, of course! Shola chuckled, it's just that I get out of a complicated relationship and I prefer to leave me time before I start a new adventure. "

    The deception is imperceptibly read on the face of the quarantine. A new moment of silence came then between the two neighbors who looked into eyes of each other again. Shola was an awkward smile which awoke Maria. She had asked all his questions and answers did not pleased to her, she had to move to plan B. She rose:

    "I'll check the cooking my dinner, I'll be right back. You do not want to drink anything else?

    -No thanks. Shola replied, hands between his legs.

    Shola beginning to regret coming. This woman was a little strange. She went from hot to cold in an instant and now that she thought her questions about her emotional life and her own life she let him think that Maria was interested by women and not by men. Shola was not going to linger as Maria seemed more than a friendly relationship.
    The latter returned from the kitchen, no more smile on the face. His long nose and narrow face increasing coldness of his expression. Shola became nervous. And this nervousness was accentuated when Maria walked around sofas to get behind she. Shola was going to turn when Maria put a handkerchief over her mouth and nose. Without she could push a single cry, Shola sank into unconsciousness within a few seconds.

    SAME IN FRENCH NOW :

    2

    Une heure plus tard, Shola descendit les deux ?tages pour arriver au rez-de-chauss?. Elle s'arr?ta devant la porte o? ?tait inscrit le nom : Maria Carpenter. Elle frappa ? la porte et Maria ne tarda pas ? venir lui ouvrir pour l'accueillir chaleureusement.

    "Entrez, entrez faites comme chez vous !"

    Shola sourit poliment en entrant dans le joli petit appartement de Maria. Il ?tait tr?s ?legamment d?cor?.

    "J'esp?re que vous aimez la tequila, lan?a Maria depuis la cuisine, parce que je n'ai que ?a ? vous offrir.

    -Oh de l'eau alors s'il vous pla?t.

    -Aurais-je invit? une sainte chez moi ?" plaisanta Maria en revenant avec leurs deux verres.

    Shola esquissa un sourire en s'asseyant sur le canap? :

    "Non mais il est vrai que je ne bois pas beaucoup d'alcool."


    Maria lui donna son verre et s'installa en face de Shola.

    "Portons un toast ? votre arriv?e et ? notre nouvelle amiti? ! claironna-t-elle en levant son verre vers Shola.

    Cette derni?re fit de m?me et leurs verre se cogn?rent alors que leurs ongles autour des r?cipients ?galement. Elles burent ensuite leur boisson en se regardant dans les yeux puis s'ensuivit un silence g?n? de quelques secondes.

    "Alors comme ?a vous allez habiter seule." dit finalement Maria en posant son verre de tequila vide sur la table basse entre elles.

    "Oui c'est cela. Mais vous savez j'aime assez la solitude." r?pondit Shola en posant ?galement son verre.

    "Moi ?galement. dit Maria, je suis c?libataire et je n'ai pas d'enfant donc heureusement ! plaisanta-t-elle.

    "Tout comme moi. sourit Shola.

    Une flamme apparut dans les yeux noisettes de Maria :

    "Vous ne vous int?ressez pas aux gar?ons ?

    -Oh si, bien s?r ! gloussa Shola, c'est juste que je sors d'une relation compliqu?e et que je pr?f?re me laisser du temps avant de me lancer dans une nouvelle aventure."

    De la d?ception se lut imperceptiblement sur le visage de la quarantenaire. Un nouveau moment de silence survint alors que les deux voisines se regardaient dans les yeux. Shola eut un sourire g?n? ce qui r?veilla Maria. Celle-ci avait pos? toutes ses questions et les r?ponses ne lui ayant pas plu, elle devait maintenant passer au plan B. Elle se leva :

    "Je vais v?rifier la cuisson de mon d?ner, je reviens tout de suite. Vous ne voulez rien boire d'autre ?


    -Non merci. r?pondit Shola, les mains entre les jambes.

    Shola commen?ait ? regretter d'?tre venu. Cette femme ?tait un peu ?trange. Elle passait du chaud au froid en un instant et maintenant qu'elle y pensait ses questions sur sa vie ?motionnelle et sa propre vie ? elle lui laissait penser que Maria ?tai int?resser par les femmes et non par les hommes. Shola n'allait certainement pas s'attarder car Maria semblait vouloir plus qu'une relation amicale.
    Celle-ci revint de la cuisine, plus aucun sourire sur le visage. Son long nez et son visage ?troit renfor?ant la froideur de son expression. Shola devint nerveuse. Et cette nervosit? s'accentua lorsque Maria contourna les deux canap? pour se placer derri?re elle. Shola allait se retourner quand Maria lui mit un mouchoir sur la bouche et le nez. Sans qu'elle puisse pousser un seul cri, Shola sombra dans l'inconscience en quelques secondes ? peine.

  3. #3
    Hostboard Member badmax's Avatar
    Join Date
    March 2nd, 2014
    Posts
    47
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    1 Post(s)

    Re: The quest of her life/ La qu?te de sa vie

    3

    Shola was awakened by a regular noise of water drops falling on the floor. She thought at first to be in her bed but the thing on which she lay was too hard. Then she opened her eyes panicked when her last memories came back to her. She was in a cellar lit by a bulb summarily hanging on the stone ceiling. Everything was also stone around her. Lying and attached to a kind of marble, she was naked.
    She stifled a sob when she cried:

    "Help! Help oh my God!"

    She tried to struggle for to release herself but the leather straps were too strong.

    "Help !" She shouted again with all his strength, tears fogged his eyes.

    "Chhhhht." a voice behind her said softly.

    Shola froze.

    "Ma...Maria ...? What the...?"

    She tried to see who was behind it but a face appeared above her, hiding the weak light of the bulb on the ceiling. His mop of red hair tied in a ponytail, Maria Carpenter was above her with a soothing smile on his narrow face.
    An outburst of panic surged through herself however. These stories about girls kidnapped she had heard... you can never imagine it happening to yourself but for goodness sake ! Miss Carpenter was not the idea we had of a kidnapper!

    "Don't worry Shola I will not kill you ..." said Maria softly before Shola can scream something or ask a question.

    This reassured a bit the young girl. In any case before the suite :

    "Unless I win." Maria finished, her smile taking a more carnivorous appearance.

    Shola did not understand:

    "Wi ... win what?" She murmured, sniffling and with tears running near his temples.

    Maria leaned her face till their noses are glued to the forehead of the other and their eyes are only a few millimeters, their eyelashes brushing. Shola held his breath, terrified.

    "Our fight." Maria whispered, her eyes locked directly with those of his victim.

    For a few seconds maddening, Maria strongly pressed his eyes in those Shola who moaned and closed his. Maria stood up and sneered :

    "Cause we are going to fight my dear. And if you win, I'll let you get out of here and you can do what you want. Call the police...Whatever."

    Shola swallowed :

    "And ... and if I don't win?"

    Maria seemed to expect this, she made a "hmm" satisfaction before answering:

    "I do not know yet.

    - What kind of fight? "

    Shola was very afraid. Maria was tall, less than skinny and especially Shola had never made a fight ! What an idea !
    Maria came to stand in front of her and cracked his knuckles, a carnivorous expression on his face full of his freckles :

    "A sexfight."

    SAME IN FRENCH NOW :

    Shola fut r?veill?e par un bruit r?gulier de goutte d'eau tombant sur le sol. Elle pensa tout d'abord ?tre dans son lit mais ce sur quoi elle ?tait allong?e ?tait bien trop dur. Alors elle ouvrit les yeux prise de panique quand ses derniers souvenirs lui revinrent en m?moire. Elle se trouvait dans une cave ?clair? par une ampoule sommairement accroch?e au plafond de pierre. Tout ?tait d'ailleurs de pierre autour d'elle. Allong? et attach?e sur une sorte de marbre, elle ?tait ?galement nue.
    Elle ?touffa un sanglot lorsqu'elle cria :

    "? l'aide ! Au secours mon dieu !"

    Elle essaya de se d?battre pour se d?tacher mais les sangles de cuir ?taient bien trop solides.

    "Au secours !" Hurla-t-elle ? nouveau de toutes ses forces, des larmes embuant ses yeux.

    "Chhhhht." fit une voix derri?re elle.

    Shola se figea.

    "Ma...Maria ? Que ...?
    "

    Elle essaya de voir qui se trouvait derri?re elle mais un visage apparut au-dessus d'elle, cachant la faible lumi?re de l'ampoule au plafond. Sa tignasse rousse attach?e en une queue de cheval, Maria Carpenter se trouvait au-dessus d'elle, un sourire apaisant sur son visage ?troit.
    Une vague de panique d?ferla toutefois en Shola. Ces histoires sur de jeunes filles kidnapp?e qu'elle avait entendue, on pensait toujours que ?a n'arrivait qu'aux autres mais tout de m?me ! Mademoiselle Carpenter n'?tait pas l'id?e qu'on se faisait d'un kidnappeur !

    "Ne t'inqui?te pas Shola je ne vais pas te tuer..." dit Maria d'une voix douce avant que celle-ci ne peut hurler quelque chose ou poser une des questions qu'elle avait en t?te.

    Cela rassura tout de m?me quelque peu la jeune fille. En tout cas avant qu'elle entende la suite :

    "? moins que ce ne soit moi qui gagne." termina Maria, son sourire prenant un aspect plus carnassier.

    Shola ne comprenait pas :

    "Ga...gagner quoi ?" bafouilla-t-elle en reniflant et en sentant des larmes couler pr?s de ses tempes.

    Maria se pencha jusqu'? que leurs nez soient coll?s au front de l'autre et que leurs yeux ne soient plus qu'? quelques millim?tres, leurs cils se fr?lant. Shola retint son souffle, terroris?e.

    "Notre combat." murmura Maria, ses yeux directement plong?s dans ceux de sa victime.

    Pendant quelques affolantes secondes, Maria appuya fortement ses yeux dans ceux de Shola qui g?mit et les ferma, effray?e. Maria ricana et se redressa :

    "Car nous allons nous battre ma ch?re. Et si tu gagnes, je te laisserais sortir d'ici et tu pourras aller voir la police ou faire ce qui te plaira."

    Shola d?glutit :

    "Et...et si je ne gagne pas ?"


    Maria semblait attendre ? cette question, elle fit un "hmm" de satisfaction avant de r?pondre :

    "Je ne sais pas encore.

    - Quel genre de combat ?"

    Shola avait tr?s peur. Maria ?tait grande, bien en chair et surtout Shola ne s'?tait jamais battue ! Quelle id?e !
    Maria vint se tenir en face d'elle et fit craquer ses doigts, une expression carnassi?re sur son visage plein de t?ches de rousseur :

    "Ce qu'on appelle un sexfight"

  4. #4
    Hostboard Member badmax's Avatar
    Join Date
    March 2nd, 2014
    Posts
    47
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    1 Post(s)

    Re: The quest of her life/ La qu?te de sa vie

    (With google translate again)

    4

    Shola was totally appalled when Maria took off her little cardigan before removing her top, revealing an impressive but sagging chest due to age. Her belly was also flaccid under the weight of years but Maria remained an attractive woman. His milky white skin was not many imperfections except some stretch marks and cellulite on the hips.
    Despite the fact that she is prepared for years, Maria was surprised to see how undress in front of an unknown person was difficult. This unknown person had the rectified head as best she could despite her lying position on the table to see what Maria was doing and his frightened eyes and his heavy breathing did not help Maria. The teacher did not expect it to be so difficult. However, she tried to keep control. She was sure that all of this was her entire life phantasm. Maria unbuttoned his jeans and lowered to the ankles and finally lowered his underpants.
    There she is now as naked as the day she was born.

    "But ... but you're crazy ... Shola spluttered whining, I'm not a lesbian ...

    -I'm not too. "Maria replied quietly and throwing his clothes in a corner of the basement.

    She then approached to the marble table enthroned in the middle of the stone room and gazed for a moment the body of his victim. plump without being fat, she had a strong chest fitter than his but almost the same belly. A blue piercing shone in the heart of her tanned skin.
    With a shudder of pleasure and nervousness, Maria climbed Shola to be astride her vagina. Shola seemed frozen. Their sex were not far from contact but for now Maria was just sat on his victim, hands flat on his belly.

    "Have you ever heard of this kind of fight?" She asked in a soft voice.

    Looking upwards Maria's body before her, Shola swallowed hard before answering stammering:

    "No ... yes ... I don't know ..."

    Maria smiled

    "I'll explain the rules so. She said, kneading the flesh belly Shola who moans of fear and disgust, we will rub our bodies together, our breasts, our bellies, our clit until one of us give up or come. "

    Shola groaned again terrified:

    "You're crazy !

    -And I think, said Maria with a cold smile, in your interest, you must give the best of yourself because ... "

    Maria leaned over to lie on Shola, breasts against breasts, their two big breasts competing for the first time. They were both a slight hiccup. Disgust for Shola, nervousness for Maria. The mouth of the latter in the left ear of his victim, she continued her sentence in a whisper:

    "Because if you do not win, in the best case I'll sequestered you here forever and we will confront each other every day and whenever I please until you can take your revenge."

    A scream caught in the throat Shola who began sobbing in terror, his chest melted into that of his jailer.

    "And in the worst case, Maria continued in an even lower voice by removing a lock of hair from the ear of his victim, I would kill you to be able to choose another competitor up to the task."

    The predator Maria had taken precedence over all other facets of his personality. She did not felt fear, anguish as she felt it there's a few seconds. It was like another Maria had replaced the original. The new Maria completely fully in the work she was about to perform.

    IN FRENCH NOW :

    4

    Sous le regard effar? de Shola, Maria ?ta son petit gilet de laine avant d'?ter son haut, d?voilant une poitrine imposante quoiqu'un peu tombante ? cause de l'?ge. Son ventre ?tait ?galement flasque sous le poids des ann?es mais Maria restait une femme attirante. Sa peau ?tai aussi blanche que le lait et ne souffrait pas de beaucoup d'imperfection mis ? part la cellulite et quelques vergetures sur les hanches.
    Malgr? le fait qu'elle se soit pr?par? durant des ann?es, Maria fut surprise de voir ? quel point se d?nuder devant une quasi-inconnue ?tait difficile. La quasi-inconnue justement avait la t?te redress?e du mieux qu'elle pouvait malgr? sa position allong?e sur le marbre pour voir ce que Maria faisait et son regard affol? ainsi que sa respiration saccad?e n'arrangeait pas les choses. La professeur ne s'attendait pas ? ce que ce soit si difficile. Elle tenta toutefois de garder le contr?le. Elle ?tait s?r qu'il s'agissait l? de ce ? quoi elle avait fantasmer durant presque toute une vie. Maria d?boutonna alors son jean et l'abaissa jusqu'aux chevilles puis baissa enfin sa culotte.
    La voil? maintenant aussi nue que le jour de sa naissance.

    "Mais...mais vous ?tes folle... hoqueta Shola en pleurnichant, je ne suis pas une lesbienne moi...

    -Moi non plus." r?pondit tranquillement Maria en jetant ses v?tement dans un coin de la cave.

    Elle s'approcha ensuite du marbre tr?nant au milieu de la salle de pierre et contempla un instant le corps de sa victime. Ronde sans ?tre grosse, elle avait une forte poitrine plus en forme que la sienne mais ? peu pr?s le m?me ventre. Un piercing bleu au nombril brillait au cœur de sa peau bronz?e.
    Avec un frisson de plaisir et de nervosit?, Maria grimpa sur Shola pour ?tre ? califourchon sur son vagin. Celle-ci semblait fig?e. Leurs sexe n'?taient pas loin d'entrer en contact mais pour l'instant Maria ?tait juste pos?e sur sa victime, les mains ? plat sur son ventre.

    "As-tu d?j? entendu parler de ce genre de combat Shola ?" demanda-t-elle d'une voix douce.

    Regardant de bas en haut le corps de Maria devant elle, Shola d?glutit difficilement avant de r?pondre en bafouillant :

    "Non...oui... je ne sais plus..."

    Maria sourit :

    "Je vais t'expliquer les r?gles. dit-elle en malaxant la chair du ventre de Shola qui g?mit de peur et de d?go?t, nous allons frotter nos corps ensemble, nos seins, nos ventres, nos chattes jusqu'? ce que l'une de nous n'abandonne ou ne jouisse."

    Shola g?mit ? nouveau terrifi?e :

    "Vous ?tes folle !

    -Et je pense, poursuivit Maria avec un sourire froid, que dans ton int?r?t, tu devras donner le meilleur de toi-m?me parce que..."

    Maria se pencha jusqu'? s'allonger sur Shola, seins contre seins, leurs deux grosses poitrines s'affrontant pour la premi?re fois. Elles eurent toutes deux un l?ger hoquet. De d?go?t pour Shola, de nervosit? pour Maria. La bouche de cette derni?re dans l'oreille gauche de sa victime, elle continua sa phrase dans un murmure :

    "Parce que si tu ne gagne pas, dans le meilleur des cas je te s?questrerais ici pour toujours et nous nous affronterons chaque jour et chaque fois qu'il me plaira jusqu'? ce que peut-?tre tu r?ussisse ? prendre ta revanche."

    Un cri se bloqua dans la gorge de Shola qui recommen?a ? sangloter, terroris?e, sa poitrine fondue dans celle de sa ge?li?re.

    "Et dans le pire des cas, continua Maria d'une voix encore plus basse en ?cartant une m?che de cheveux de l'oreille de sa victime, je te tuerais pour pouvoir choisir une autre concurrente ? la hauteur."

    Le pr?dateur en Maria avait pris le dessus sur toutes les autres facettes de sa personnalit?. Elle ne ressentais d?j? plus la peur, l'angoisse qu'elle ressentait il y'a quelques secondes. C'?tait comme si une autre Maria avait remplac? l'originale. Une Maria compl?tement ? fond dans l'oeuvre qu'elle s'appr?tait ? accomplir.
    Last edited by badmax; July 4th, 2016 at 06:24 PM.

  5. #5
    Hostboard Member badmax's Avatar
    Join Date
    March 2nd, 2014
    Posts
    47
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    1 Post(s)

    Re: The quest of her life/ La qu?te de sa vie

    WITH GOOGLE TRANSLATE :

    5

    His legs either side of Shola's legs, Maria moaned, her pussy contracting not far from that of his victim under her. The redhead shifted his face of his victim's neck to place it right in front of hers. The long and sharp nose Maria touching one short and flattened of Shola who in turn gave a moan but a frightened moan:

    "Stop I beg you, she sobbed, let me go ..."

    The left hand of Maria grabbed a whole handful of hair brown Shola and pull. Then she spat on his victim's lips when she said severly :

    "I just told you that you have to fight for your life, bitch. What do you wait to start?

    -But I don't want! Shola yelled crying with rage and fear advancing his face in his jailer's face, You are completely crazy old mad cow ! "

    Maria tightened his grip on the hair of his young victim and buried his nose against hers before whistle through his teeth :

    "Maybe but it's me who decides slut!"

    While their furious eyes were close to each other Shola and Maria realized simultaneously that their lips touched while they were arguing. This fact enchanted Maria but nauseate completely Shola. How could she have foreseen that his encounter with her new neighbor who looked so nice could take this mad way ?
    Rage taking the control a short moment on the fear, Shola struggled as wildly as she can against the leather ties that hindered her wrists and shouted again with a shrill voice, raising his face against Maria for that his scream reaches up his eardrums :

    "LET ME GOOOOOOO !!!!"

    But that did not seem to discourage or even impede Maria who pushed his face down, sticking their two faces even more. Their noses were now completely sunk against each other while their eyes was only a few centimeters. As for their mouths, they touched more than ever.

    "So that's how you wanna start? ask Maria with a sadic smile with a trembling voice whereas his welfare going awesome. Forehead against forehead to yell on each other ? It's an idea that pleases me ..."

    But the idea did not please Shola. She was even more disgusted by this face to face or emerging mouth against mouth that by their breasts to breast or their naked bodies on each other. All she saw was electric blue eyes of his torturer who shone with a dummy angry but especially lust worthy a old big pervert. And all she felt was that his nose was highly flattened against the Maria's nose ... She then noticed that Maria was still holding firmly his hair:

    "It's unfair, she spoke with difficulties, struggling against tremor in his voice and for his lips do not rub too much against that of his jailer's lips, you have your hands but not me."

    Against all expectations it seemed touch Maria who separated a bit their glued faces. For a few seconds while they both seemed to regain their breaths by panting on each other, Maria was in intense reflection. Soon she released Shola's hair before sliding his hands along the arms attached in crucifix's form of his victim to interlock all his fingers with hers. Then she glued their faces again, enjoying the aggressive contact between them and said:

    "I can't detach you but I can make neither one nor the other were using our hands. Our hands will stay together throughout. So if you do not want me to tears his hair or I claw you skin ... Don't let my hands. "

    Shola threw to her a anger look, shaking the hands of his jailer to try to twist his fingers. She had hoped to have his hands free but she found some confidence. She had a semblance of a plan to get herself out of this situation. But she was affraid agin when Maria moved on it. Positioning the length of his legs on those Shola. They were now elongated, one on the other in an identical position.

    "It is time to fight honey. Cruelly muttered Maria, her face still down in that of his victim.

    -I agree. I would not die here ... "replied Shola forcing himself to take the same confident and devious attitude of his opponent.

    Maria was pleasantly surprised. It finally took a good turn.


    SAME IN FRENCH NOW :

    5

    Ses cuisses de part et d'autres des cuisses de Shola, Maria g?mit, son clitoris se contractant non loin de celui de sa victime sous elle. La femme rousse d?pla?a son visage du cou de sa victime pour le placer juste en face du sien. Le nez pointu et long de Maria touchant celui court et ?tal? de Shola qui poussa ? son tour un g?missement mais de peur :

    "Arr?tez je vous en supplie, sanglota-t-elle, laissez-moi partir..."

    La main gauche de Maria saisit une enti?re poign?e de cheveux ch?tain de Shola pour les tirer. Elle lui postillonna ensuite sur les l?vres lorsqu'elle cracha ensuite :

    "Je viens de te dire que tu allais devoir te battre pour ta vie, salope. Qu'est-ce que tu attends pour commencer ?

    -Mais je n'ai pas envie ! hurla Shola pleurant de rage et de trouille en avan?ant son visage dans celui de sa ge?li?re, Vous ?tes compl?tement allum?e esp?ce de vieille tar?e !"

    Maria raffermit sa prise sur les cheveux de sa jeune victime et enfon?a son nez contre le sien avant de siffler :

    "Peut-?tre mais c'est moi qui d?cide petite salope !"


    Alors que leurs yeux furieux ?taient proches les uns des autres Shola et Maria r?alis?rent en m?me temps que leurs l?vres se touchaient alors qu'elles se disputaient. Cela enchanta Maria mais r?vulsa compl?tement Shola. Comment aurait-elle pu pr?voir que sa rencontre avec sa nouvelle voisine qui avait l'air si gentille se poursuivrait de cette fa?on ?
    Shola se d?battit aussi sauvagement qu'elle peut contre les liens de cuir qui lui entravaient les poignets et hurla ? nouveau avec une voix suraig?e en levant son visage contre celui de Maria pour que son cri atteigne un maximum ses tympans :

    "LAISSEZ-MOI PARTIIIIR !"


    Mais cela ne sembla pas d?courager ni m?me g?ner Maria qui poussa son visage vers le bas, collant leurs deux faces encore plus fortement. Leurs nez ?taient maintenant compl?tement enfonc?s l'un contre l'autre alors que leurs yeux n'?tait plus qu'? quelques centim?tres. Quant ? leurs bouches, elles se touchaient plus que jamais ce qui g?na un peu Maria lorsqu'elle parla :

    "C'est donc comme ?a que tu veux qu'on commence ? Front contre front ? se hurler dessus ? C'est une id?e qui me pla?t..."

    Mais l'id?e ne plaisait pas ? Shola. Elle ?tait encore plus d?go?t?e de ce visage contre visage et de ce bouche contre bouche en devenir que de leurs poitrines press?es l'une contre l'autre ou de leur corps nus l'un sur l'autre. Tout ce qu'elle voyait ?tait les yeux bleus ?lectriques de sa tortionnaire qui brillaient d'une col?re factice mais surtout d'une lubricit? digne des vieux gros pervers. Et tout ce qu'elle sentait c'?tait que son nez ?tait fortement applati contre le siens... Elle remarqua ensuite que Maria tenait toujours fermement ses cheveux :

    "Ce n'est pas juste, r?usit-elle ? articuler en luttant contre les tremblements de sa voix et pour que ses l?vres ne se frottent pas trop contre celle de sa ge?li?re, Vous avez vos mains mais pas moi."

    Contre toutes attentes cela sembla faire r?fl?chir Maria qui d?colla un peu leurs visages. Pendant quelques secondes alors qu'elles semblaient toutes deux reprendre leurs souffles en se haletant dessus, Maria fut dans une intense reflexion. Bient?t elle rel?cha les cheveux de Shola avant de glisser ses deux mains le long des bras attach?s en crucifix de sa victime pour entrelacer tout ses doigts avec les siens. Elle recolla ensuite leur visage, adorant ce contact aggressif entre elles et dit :

    "Je ne peux pas te d?tacher mais je peux faire en sorte que ni l'une ni l'autre n'utilisions nos mains. Elles vont rester ensemble tout le long. Alors si tu ne veux pas que je t'arrache les cheveux ou que je te griffe la peau...Ne me l?che pas."

    Shola lui lan?a un regard noir en serrant les mains de sa ge?li?re pour tenter de lui tordre les doigts. Elle avait esp?r? avoir les mains libres mais elle avait tout de m?me retrouv? un peu d'aplomb. Elle avait un semblant de plan pour se sortir de cette situation. Mais elle reprit peur quand Maria se d?pla?a sur elle. Positionnant toute la longueur de ses jambes sur celles de Shola, elles ?taient maintenant allong?s, l'une sur l'autre dans une position identique.

    "Il est temps de se battre ch?rie. murmura cruellement Maria, son visage toujours enfonc? dans celui de sa victime.

    -Je suis bien d'accord. Je ne mourrais pas ici..." r?pliqua Shola en se for?ant ? adopter la m?me attitude confiante et sournoise de son adversaire.

    Maria fut agr?ablement surprise. Cela prenait enfin une excellente tournure
    Last edited by badmax; July 4th, 2016 at 06:23 PM.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •