Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: Ideeen game

  1. #11
    Inactive Member Ronald_Enschede's Avatar
    Join Date
    September 21st, 2005
    Posts
    12
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Een high score vind ik wel cool idee, maar vind wel dat er een einddoel in moet zitten. Meer punten geeft niet echt voldoening, je moet wel nieuwere levels krijgen of een eindfilmpje/praatje, anders heb je niet echt het idee dat je vooruit komt in de game. Tenminste, zo denk ik erover.

  2. #12
    Inactive Member Qnarf's Avatar
    Join Date
    September 21st, 2005
    Posts
    17
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ben het wel met Ronald eens. Meerdere levels lijkt mij beter dan wanneer je oneindig veel tegenstand krijgt. Maar ook ik vind het een geslaagd idee met de koelkast ook als achtergrond [img]biggrin.gif[/img]

  3. #13
    Inactive Member windel's Avatar
    Join Date
    September 20th, 2005
    Posts
    16
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik dacht dat het wel leuk zou zijn dat je een bacterie bent op een stuk kaas ofzo, en dat er een bepaalde missie in het veschiet ligt. In ieder geval overleven [img]biggrin.gif[/img] . Een leuke intro film zoomt dan in van de uitvallende stroom naar de bacterie.

  4. #14
    HB Forum Owner Spirit Of Atlantis's Avatar
    Join Date
    March 18th, 2004
    Posts
    12
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik had onlangs nog een game gespeeld genaamd Crimsonland. ( http://crimsonland.reflexive.com/cri...nu=screenshots )
    Wat de bedoeling is van dat spel, is dat men in een level staat als speler en van bovenaf gezien wordt.
    Van alle kanten komen aliens op je af en die moet je neerschieten.
    Er komen steeds meer aliens steeds sneller en je kan met bepaalde wapens meer aliens neerschieten en ook gebruik maken van bepaalde powerups.
    Op een bepaald moment komen er zoveel aliens dat je het niet meer kan houden en dan is het dus game over.
    Per alien die je neerschiet krijg je een aantal punten en dan kom je in een public puntenlijst te staan.
    Zodat iedereen met elkaar kan vergelijken wie het beste speelt.
    Vergelijk dit bijvoorbeeld eens met ons verhaal, een koelkast met eten en het licht valt uit en daardoor komen er allemaal bacterien af op een stuk kaas bijvoorbeeld, dat stuk kaas zou dan net als in Crimsonland als een maniak om zich heen beginnen te schieten om te overleven, todat hij niet meer kan.
    Dan heb je een aantal punten en wellicht bonusses en kom je in een puntenlijst te staan en als meerdere mensen de game spelen dan kunnen ze elkaars punten vergelijken en zien wie de nr1 is.
    En wellicht is het nog vrij makkelijk om hier verschillende levels voor te maken, omdat je voor een moeilijker level misschien alleen 1 variabele moet veranderen en dat is dan het aantal schimmels per minuut dat op de speler losgelaten wordt.
    Ik raad mensen aan de demo versie van crimsonland een keer te downloaden en te spelen.
    De eerste 10 van de 50 levels zijn gratis.

    Klik hier op deze pagina op de bovenste link genaamd: "Download Crimsonland v1.9.8 from Reflexive Arcade".
    http://crimsonland.reflexive.com/cri...menu=downloads

    <font color="#a62a2a" size="1">[ October 04, 2005 04:18 PM: Message edited by: Spirit Of Atlantis ]</font>

  5. #15
    Inactive Member Qnarf's Avatar
    Join Date
    September 21st, 2005
    Posts
    17
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Lijkt mij een leuk idee. Als we woensdag afspreken dan kan ik eventueel laptop meenemen met de demo erop.

  6. #16
    Inactive Member Ronald_Enschede's Avatar
    Join Date
    September 21st, 2005
    Posts
    12
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik vind het ook goed klinken. Lijkt me wel haalbaar ook.

  7. #17
    Inactive Member nostro's Avatar
    Join Date
    September 26th, 2005
    Posts
    10
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Zeker een bijzonder leuk spelletje [img]smile.gif[/img]

    Lijkt me super als we zoiets zouden kunnen maken, alleen moeten we dan nog even nadenken over hoe we het in een koelkast passen (bovenaanzicht moeten we even inpassen). Als we dan verschillende levels en eventueel power-ups en een score-systeem zouden kunnen implementeren denk ik dat we een zeer goede game hebben.

  8. #18
    Inactive Member windel's Avatar
    Join Date
    September 20th, 2005
    Posts
    16
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Gaat helemaal goed komen, na alles wat er met game maker mogelijk is [img]wink.gif[/img]

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •