Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 22 of 22

Thread: Fables, of sprookjes.

  1. #21
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Posted by Klaasvaak
    Maar dat is niet sneeuwwitje van die van de 7 dwergen! en in Fables worden die wel even gemakshalve tot een en dezelfde persoon gebombardeerd.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Oh ja!!! De gebroeders Grimm hadden toevallig wel verstand van zaken als continuity... [img]wink.gif[/img]

  2. #22
    Inactive Member gbouman's Avatar
    Join Date
    August 28th, 2002
    Posts
    18
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by DennisX:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif"> Posted by Klaasvaak
    Maar dat is niet sneeuwwitje van die van de 7 dwergen! en in Fables worden die wel even gemakshalve tot een en dezelfde persoon gebombardeerd.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Oh ja!!! De gebroeders Grimm hadden toevallig wel verstand van zaken als continuity... [img]wink.gif[/img] </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Oeps! ik heb een behoorlijk dik sprookjesboek nog over van Grimm en daarin zijn ze apart opgenomen die verhalen van sneeuwwitje en ook nog eens zo verteld dat je geen samenhang ziet [img]eek.gif[/img] Tenminste....ik zie het niet.

    Zo, gelijk deze topic maar omhoog gehaald want we zijn nu in het stadium dat we Fables zo'n beetje aan het annoteren zijn, daarom gelijk even een link naar deze site maar daar heb ik Fables nog niet tussen zien staan [img]graemlins/cry.gif[/img]

    annotations

    KlaasVaak

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •