Page 2 of 13 FirstFirst 123456789101112 ... LastLast
Results 11 to 20 of 125

Thread: Bomaanval

  1. #11
    Inactive Member Sven Mesman's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2001
    Posts
    118
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Exclamation

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Venis3:

    Geen vluchten de hele dag dat betekend vrijwel zeker geen comics deze week en met alle schade wie weet hoe lang het nog duurt. (Dit is natuurlijk een wel erg egoistische opmerking gezien de ramp die er gebeurd is, maar het is toch zo.)
    <HR></BLOCKQUOTE>

    Inderdaad, nou ja so be it. we zien wel wanneer alles weer op gang komt.

    Nog nieuws over vrienden / kennissen / bekenden?

  2. #12
    Inactive Member attila_de_hun's Avatar
    Join Date
    June 26th, 2001
    Posts
    22
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Unhappy

    ongelooflijk, wat een aanslag! ik vind dit dus erg verschrikkelijk. als ik denk aan die onschuldige mensen die in dat gekaapte vliegtuig zaten, dan draait je maag om en dan die arme mensen in dat world trade center. en wat moet je doen als militair. moet je zo een vliegtuig, met gijzelaars uit de lucht schieten??. en dan zul je zien dat die rat van een bush dit gaat gebruiken omdat nutteloos raketschild door te drammen.

    waasrchijnlijk is die bin-laden hetbrein, maar ik verdenk ook saddam hoessein ervan.

    ------------------
    "trust and you'll be trusted said the liar to the fool"

  3. #13
    Inactive Member Jaco de Vries's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2001
    Posts
    28
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Wel wat een laffe streek zeg, nu ik pas uitgebreidt nieuws kan volgens, kan ik niet anders zeggen (ben niet geweldadig aangelegd maar toch) hangen die gasten!!!!!!!!!!!!

    Ben blij dat Marvel en DC in orde zijn maar op comics reken ik toch voorlopig even niet.

    Over die de daders zijn, wel moeten mensen zijn die in amerika wonen cq zijn. Aangezien het interne vliegtuigen waren, van ene plek in Amerika naar andere, dus misschien wel gewoon amerikanen die sympathiek hebben voor BinLaden of Hussein of Palestijnen. Maar ik denk zelf dat de palestijnen dit:

    a. niet durven
    b. Te weinig kennis hebben

    ------------------
    Everybody buy the following 3 series:

    Captain Marvel, Defenders, Black Panther

  4. #14
    Inactive Member Cursed_Angel's Avatar
    Join Date
    March 22nd, 2001
    Posts
    33
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Sorry hoor, maar om nou gelijk aan de comics te denken. Ok, jullie zien zelf ook in dat het egoistisch is en het is een comic board, maar kom op nou zeg. Het eerste wat ik lees is zou marvel wel ok zijn en zouden er wel comics komen.

    Verder moeten ze echt die Palestijnen allemaal afknallen. Diegene die stonden te dansen op straat welteverstaan. Dan ben je toch echt helemaal ziek in je achterlijke kop zeg.

    ------------------

  5. #15
    Inactive Member krow's Avatar
    Join Date
    April 10th, 2001
    Posts
    48
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    ik had net een kleine discussie met een vriend van me die uit israel komt(tis een nederlander die er al 7 jaar woond)... hij maakte een opmerking die me toch ff heel erg hard aan et denken zette nl: wat nou als amerika de palastijnen hadden plat gegooid ipv palestijnen die terreur acties in usa deden, zou de wereld dan ook zo geschokt zijn ?.
    daar ga je toch wel even heel hard van nadenken

    ------------------
    1024x768x256.... sounds like one mean woman.

  6. #16
    Inactive Member Jaco de Vries's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2001
    Posts
    28
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik zeg niet dat ik aan comics denk, is gewoon normale vraag. Weet jij veel wat voor kantoren er zaten. Mensen levens zijn natuurlijker veel belangrijker dan comics.

    ------------------
    Everybody buy the following 3 series:

    Captain Marvel, Defenders, Black Panther

  7. #17
    Inactive Member NeoByte's Avatar
    Join Date
    August 27th, 2001
    Posts
    3
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik denk niet dat het omgekeerde had kunnen gebeuren, ik bedoel, Bush is misschien wel een grote eikel, maar zo dom schat ik hem niet in..

    Enne Crusade666, KLM heeft zijn vluchten teruggeroepen die onderweg waren naar de VS. Sterkte

    ------------------

  8. #18
    Inactive Member attila_de_hun's Avatar
    Join Date
    June 26th, 2001
    Posts
    22
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Unhappy

    kan dit tot een echte oorlog leiden? ik bedoel WO I is toch ook gestart na een moord? ik hoop het niet!!!

    ------------------
    "trust and you'll be trusted said the liar to the fool"

  9. #19
    Inactive Member 2D's Avatar
    Join Date
    August 9th, 2001
    Posts
    23
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Alleen het grote probleem op dit moment is dat niemand weet wie nou de echte dader. allerlei grouperingen worden genoemd. Ook die van Ben Laden, maar ik twijfel of hij er achter zit. Ik denk dat Amerika al een lange tijd die Ben Laden kwijt wil, alleen hadden ze niet genoeg steun. Dit is de idiale gelegenheid om een grootschallige aanval op hem te doen. Amerika wordt nu gesteund door de meeste landen. dus ik weet niet of Ben Laden de brein achter dit alles is.

    ------------------
    Barman? Gewapend met z'n 2 biertjes neemt hij het op tegen de misdaad.

  10. #20
    Inactive Member NeoByte's Avatar
    Join Date
    August 27th, 2001
    Posts
    3
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    In het ergste scenario kan dit wel eens hele grote gevolgen gaan hebben. Het is aan Bush om nu het hoofd koel te houden en geen overhaaste beslissingen te nemen.

    Ik hoorde op de radio een theorie, in de US schrijft men de dag voor de maand, 11 sept. wodt dus 9-11 oftewel 911 verder wordt er ook verwezen naar het boek van Notredamus, in een van zijn versen schrijft hij:"WWIII begint, zodra de grote stad brand".

    Lekkere gedachte al zeg ik zelf.

    ------------------

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •