Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 11 to 20 of 41

Thread: Gewoon wat gedachten

  1. #11
    Inactive Member Pimmetje's Avatar
    Join Date
    March 20th, 2001
    Posts
    3
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by boomboom:
    waar hoe wat waarom!!!

    Waar heb je dat vandaan!!
    <HR></BLOCKQUOTE>
    www.cnn.com

    ------------------
    Perhaps, today is a good day to die. Worf | Star Trek: First Contact

  2. #12
    Inactive Member Jofo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    59
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik had ook ergens gelezen (misschien wel op dit board) dat als je het nummer van de maand (de 9e) voor het "dag nummer" (de 11e) je dus 911 krijgt. En dat is idd het amerikaanse alarmnummer! Ook toeval of...?

    Joost

    ------------------
    Now look at them Jofo's that's the way you do it
    You play the guitar on the MTV

    Money for Nothing | dIRE sTRAITS

  3. #13
    Inactive Member 2D's Avatar
    Join Date
    August 9th, 2001
    Posts
    23
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Natuurlijk moet dit ook toeval zijn, omdat teroristen echt niet denken "goh, vandaag is het 9 11 laat ik maar ny gaan vernietigen. " Zo'n aanval die bijna perfect is uitgevoerd hangt van veel dingen af. Het weer, vluchtschema's, voorbereiding enz.

    ------------------
    terrorisme is voor mietjes.
    Warren Ellis|Bad Writer

  4. #14
    Inactive Member Crusade666's Avatar
    Join Date
    August 25th, 2001
    Posts
    26
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Onschuldige mensen afslachten is voor mietjes



    ------------------

  5. #15
    Inactive Member hordak's Avatar
    Join Date
    September 8th, 2001
    Posts
    2
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by attila_de_hun:
    de tragedie maakt toch weer eens duidelijk hoe ziek mensen kunnen worden(gemaakt). ik heb dan ook een gruwelijke hekel aan fundementalisten. let op; ik bedoel hier niet uitsluitend moslims mee want ik denk dat het merendeel van de moslims op aarde gewone , normale mensen zijn. ook bedoel ik hiermee christenen, die ultra-linkse en -rechtse types, die ook in de V.S. ruim aanwezig zijn, etc. mee. duidelijk is geworden dat enkele mensen iets teweeg willen brengen ongeacht de prijs die hiervoor betaald moet worden. ik vraag me twee dingen af: ten eerste, hoe wordt je zo??? geen zinnig mens zal zich met een vliegtuig op een gebouw laten vallen en zeker niet vol met mensen die er niets mee te maken hebben en jou verder ook niet lastvallen. hoe stomp je zo af? ik weet het gewoon niet . ten tweede: wat doe je met zulke mensen? een zinnige discussie voeren zal echt niet gaan. die mensen zijn zo overtuigd van hun gelijk, daar valt gewoon niet mee te praten. maar wat dan?? je kunt ze toch moeilijk dood maken. ongelooflijk dat zulke mensen de loop van de geschiedenis in een kleine tijd sterk hebben veranderd. waarom kunnen zulke mensen hun energie niet positief gebruiken? ik bedoel, de voorbereidingen waren zonder meer geniaal, hoe erg ook om toe te geven. verder zal het ook vast wel geld hebben gekocht. als ze deze energie nu eens in iets zinnigs hadden gestoken had de wereld voor een paar mensen zeker beter geworden in plaats van vele doden. en ik vrees dat het niet de laatste zullen zijn. laten we hopen dat die bush zijn hoofd koel houdt anders zullen we nog vele ergere dingen gaan meemaken

    <HR></BLOCKQUOTE>

    Je hebt groot gelijk Atilla, dat Bush zich kalm houdt. Maar Bush kennende, ik weet niet of hij daar toe in staat is. Integendeel, ik denk dat hij juist iemand is die eerder impuslief reageert en niet nadenkt over de mogelijke gevolgen van zijn daden. Want vergis je niet. Amerika zal terugslaan. Tegen wie? Wanneer? Dat zal de toekomst uitwijzen. Een Derde Wereldoorlog zoals hier en daar wordt vermeldt zal ons wel niet te wachten staan, maar toch voorzie ik een conflict tussen de westerse wereld en de islamtische wereld.



    ------------------

  6. #16
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Gewoon wat gedachten.

    Na gistermiddag drie uur heb ik eigenlijk zo'n 24 uur lang in een soort shock verkeerd. Het was allemaal onwezenlijk. Met z'n allen voor de televisie op de redactie bij Juniorpress, ongeloof over de aanslagen en nog veel meer ongeloof bij het zien van alle beelden. Ik ben in 1999 op Manhattan geweest en sindsdien is New York ook een beetje 'mijn' stad.

    Pas vanmiddag is het gevoel een beetje gaan liggen. De beelden zijn op me ingewerkt en de informatie is verwerkt. Daarbij moet ik zeker ook Manga bedanken... vanmiddag hebben we in Utrecht bijna 2 1/2 uur op een terrasje gezeten en het gepraat over deze waanzin lucht behoorlijk op.

    New York zal nooit meer hetzelfde zijn en ik weet nu al dat ik, als ik weer naar die stad ga (en dat ga ik), een heel vreemd gevoel zal krijgen als ik in de buurt van Lower Manhattan kom. Daar waar de skyline altijd werd bepaald door de stalen kolossen, zal nu niets staan. Een maf idee. Een maffe wereld.

    ------------------
    Terrorisme is voor mietjes.
    warrenellis | badwriter

  7. #17
    Inactive Member attila_de_hun's Avatar
    Join Date
    June 26th, 2001
    Posts
    22
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Thumbs up

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by hordak:
    Want vergis je niet. Amerika zal terugslaan.
    <HR></BLOCKQUOTE>

    zoals het er nu uitziet zal niet alleen amerika terugslaan maar indien nodig mogen "wij" ook nog klappen uit gaan delen aangezien er een artikel 5 bestaat dat zegt dat een aanval op een van de navo-lidstaten zal worden opgevat als een aanval op ALLE lidstaten. dit kan dus betekenen dat bij een evntuele aanval en escalatie ook europese soldaten gaan vechten. en stel dat het inderdaan in afghanistan zal gebeuren , hoe zullen china en pakistan hier op reageren aangezien afghanistan binnen hun "invloedssfeer" liggen.

    ------------------
    "trust and you'll be trusted said the liar to the fool"

    [This message has been edited by attila_de_hun (edited September 12, 2001).]

  8. #18
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Arrow

    Nog wat gedachten.

    Wat op mij zo vreemd overkomt, is dat de informatie over het in Pennsylvania neergestorte vliegtuig zo schaars is. Wordt hier iets (voorlopig) geheim gehouden?

    En wat dit board betreft, ik vind het uitstekend dat vandaag de 'gewone' discussies een beetje op een laag pitje zijn gezet (ook ik heb me beperkt tot de actuele topics met betrekking tot de aanslagen in Amerika). Even een dag respect, bezinning en verwerken. Ik stel voor dat vanaf morgen ook de discussies in de reguliere topics weer doorgaat.

    ------------------
    Terrorisme is voor mietjes.
    warrenellis | badwriter

  9. #19
    Inactive Member attila_de_hun's Avatar
    Join Date
    June 26th, 2001
    Posts
    22
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Unhappy

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Oh!:
    Nog wat gedachten.

    Wat op mij zo vreemd overkomt, is dat de informatie over het in Pennsylvania neergestorte vliegtuig zo schaars is. Wordt hier iets (voorlopig) geheim gehouden?

    <HR></BLOCKQUOTE>

    ik denk dat dat vliegtuig door de luchtmacht is neergeschoten. ik kan me er wel iets bij voorstellen dat zoiets stil wordt gehouden in zo een periode. het betreft ten slotte ook amerikaans burgers die in principe zijn gedood door eigen soldaten. datl igt zeer gevoelig. maar goed, dit is slechts mijn theorie.


    ------------------
    "trust and you'll be trusted said the liar to the fool"

  10. #20
    Inactive Member hordak's Avatar
    Join Date
    September 8th, 2001
    Posts
    2
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Oh!:
    Nog wat gedachten.

    Wat op mij zo vreemd overkomt, is dat de informatie over het in Pennsylvania neergestorte vliegtuig zo schaars is. Wordt hier iets (voorlopig) geheim gehouden?

    En wat dit board betreft, ik vind het uitstekend dat vandaag de 'gewone' discussies een beetje op een laag pitje zijn gezet (ook ik heb me beperkt tot de actuele topics met betrekking tot de aanslagen in Amerika). Even een dag respect, bezinning en verwerken. Ik stel voor dat vanaf morgen ook de discussies in de reguliere topics weer doorgaat.

    <HR></BLOCKQUOTE>


    Zeer slim. Ook ik heb zo mijn vermoedens dat daar meer achter zit. Immers, waarom zouden "terroristen" het vliegtuig kapen en het simpelweg in een bos laten neerstorten terwijl ze het net zo goed op een stad hadden laten neerkomen en zo meer slachtoffers zouden veroorzaken.

    ------------------

Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •