Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 40 of 41

Thread: Gewoon wat gedachten

  1. #31
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Magneto_nl:
    Dit is de eerste keer dat ik iets post op deze MB en gelijk moet het jammer genoeg over een ramp gaan. Ik wilde alleen zeggen de mensen die dit gedaan hebben gewoon geen leven hebben. Zelf ben ik moslim. Een echte moslim zeg ik zelf altijd, want een echte islamiet, jood, christen of wie dan ook zou op de eerste plaats respect moeten hebben voor zijn eigen leven en die van anderen. Jammer genoeg zijn er mensen die zo van hun geloof zijn overtuigd dat ze denken het recht te hebben om te moorden. Voor hun is het dan heel erg normaal om zo te denken en dit te rechtvaardigen.

    Mijn medeleven gaat uit naar de families en vrienden van de slachtoffers.

    Ik had eerlijk gezegt iemand als Clinton dan Bush gezien als president. Die lijkt me meer iemand die de hoofd koel kan houden.

    Ik vind de mensen die hier posten over dit onderwerp veel nuchterDER dan mensen op andere MB's waar ik schrok van de reacties van sommige mensen. Misschien heeft dat wat met comics te maken??
    <HR></BLOCKQUOTE>
    WELKOM, Magneto.nl.Ik vind het heel goed en dapper dat je dit geschreven hebt als nieuweling. Maar ook
    als moslim..het geeft de broodnodige relativering van alle gekleurde nieuwsmakerij en de term arabieren/moslims die nu voor sommige mensen als synoniem voor het extremisme staan.


    ------------------
    Wordt deze gedelete? Ik weet het zeker denk ik.
    Sven Mesman

    [This message has been edited by Defunkt (edited September 13, 2001).]

  2. #32
    Inactive Member krow's Avatar
    Join Date
    April 10th, 2001
    Posts
    48
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    ik ken genoeg moslims ( vrienden,klasgenoten ed) en gister hebben ze allemaal geschokt gereageerd en geen een vond het goed ofzo, degenen die zo denken zijn die gestoorde extremisten. geen 1 normaal mens van welk geloof dan ook vid dit een goede daad en magneto bewijst dit!!!

    ------------------
    "De uitslag veranderen is voor mietjes."

    "Hey!" knort Warren, "dat wilde ik net zeggen!"

    -bad writer-

  3. #33
    Inactive Member Dutch Spawn's Avatar
    Join Date
    January 19th, 2001
    Posts
    130
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik ben zelf Christelijk, maar ga ik tegen jullie zeggen dat we nu naar Arabi? moeten gaan om alle moslims en islamieten moeten vermoorden? Nee. En ook niet alle Moslims zijn zoals figuren als Bin Laden.
    Jammer dat sommige mensen (in Amerika) dat toch denken. Ik zag net op het nieuws dat kinderen daar niet eens meer naar school durven. Dat er mensen in New York taxi's uit worden getrokken omdat ze er Arabisch uitzien. Verschrikkelijk.

    ------------------
    "Fuck Gasper Gomez and fuck the Fucking Diaz brothers, fuck 'em all. I bury those cockaroaches! What they ever do for us?"
    TonyMontana|Scarface

  4. #34
    Inactive Member krow's Avatar
    Join Date
    April 10th, 2001
    Posts
    48
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    dit gaat een verdomde heksenjacht worden op alle moslims frown
    ( dit wordt waarchijnlijk nog een heel lelijke zaak voor alle normale moslims )

    ------------------
    "De uitslag veranderen is voor mietjes."

    "Hey!" knort Warren, "dat wilde ik net zeggen!"

    -bad writer-

  5. #35
    Inactive Member Magneto_nl's Avatar
    Join Date
    September 13th, 2001
    Posts
    2
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Laten we hopen dat het niet zover hoeft te komen

    ------------------

  6. #36
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Magneto, welkom op het board.

    Verdorie, had ik bijna Magento getypt (sorry, in-joke). biggrin

    ------------------
    Terrorisme is voor mietjes.
    warrenellis | badwriter

  7. #37
    Inactive Member Xanta Claws's Avatar
    Join Date
    June 28th, 2001
    Posts
    83
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Magneto_nl:
    Laten we hopen dat het niet zover hoeft te komen

    <HR></BLOCKQUOTE>

    Alweer een nieuwe?? Ik raak de tel nog kwijt.
    Bij deze welkom en laat jezelf niet te snel afschrikken.

    In Amerika zijn worden moslims inderdaad al belaagd en bedreigd en zelfs in andere landen is dat al begonnen. Op zich kan ik de emoties van de amerikanen begrijpen, al moet ik deze aanpak afkeuren. Die mensen zijn net zo onschuldig, als de mensen die door de aanslagen gestorven

    ------------------
    "You know, I always say that a day without an autopsy is a day without sunshine."

    Buffy - The vampire slayer

  8. #38
    Inactive Member attila_de_hun's Avatar
    Join Date
    June 26th, 2001
    Posts
    22
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Unhappy

    een aanval op arabieren in het westen, die niet geprovoceerd hebben vind ik gewoon een laffe daad. deze mensen zijn vaak net westers als wij alleen zijn ze moslim. ik kreeg bijna de tranene in mijn ogen toen ik een klein amerikaans/arabisch meisje op tv zag met de amerikaanse vlag als hoofddoek. dit deden haar ouders om maar te laten zien dat ook zij zich als amerikanen beschouwden. ik kan me uiteraard wel inleven in arabieren die eenpak slaag krijgen omdat zij luidkeels de aanslag staan toe te juigen. ik heb me behoorlijk geirriteerd aan dat ene meisje in de volkskrant die de aanslag goed vond. maar ja, ik denk dat dit maar uitzonderingen zijn.

    ------------------
    "trust and you'll be trusted said the liar to the fool"

  9. #39
    Inactive Member Tom Groot's Avatar
    Join Date
    February 6th, 2001
    Posts
    105
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Niemand is een extremist of een terrorist vanwege het enkele feit dat hij of zij moslim, christen, jood of wat dan ook is.
    Het zou jammer zijn als we ons door dit soort aanslagen ertoe laten brengen om onze mooie idealen van gelijkwaardigheid en tolerantie overboord te zetten. Dan doen we in zekere zin juist wat terroristen graag willen.
    Tegelijkertijd mag er geen tolerantie bestaan voor mensen die zelf gebrek aan tolerantie tonen en die blijk geven van gebrek aan respect voor democratische en algemeen menselijke waarden.

    ------------------
    "Er gaat niets boven een heerlijk dikke ochtendsigaar."
    - Warren Ellis, Bad Writer

  10. #40
    Inactive Member attila_de_hun's Avatar
    Join Date
    June 26th, 2001
    Posts
    22
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Question

    inderdaad tom. maar ik vraag me dan ook af, hoe denken de amerikanen terug te gaan slaan? bij een grootschalige actie zullen gegarandeerd vele onschuldige slachtoffers gaanvallen. als ze zo een akt uitvoeren, in hoeverre is het dan ook een vorm van terrorisme? toch begrijp ik goed dat de amerikanene iets terug MOETEN doen, willen ze geen speelbal voor terroristen worden. de grote vraag is hoe??

    ------------------
    "trust and you'll be trusted said the liar to the fool"

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •