Page 1 of 10 12345678910 LastLast
Results 1 to 10 of 100

Thread: Stripdagen 2001: algemene informatie

  1. #1
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Lightbulb

    De Stripdagen staan voor de deur, dus het wordt tijd voor een topic waarin alle algemene informatie te vinden is.

    Plaats, tijden, kosten
    De Stripdagen worden gehouden in De Brabanthallen, Diezekade 2, 5222 AK Den Bosch , op zaterdag 22 en zondag 23 september 2001. Op beide dagen zijn de deuren geopend van 10.00 tot en met 17.00 uur. De toegangsprijzen zijn fl. 15,00, voor bezoekers kleiner dan 150 cm is het fl. 7,50 en voor leden van het Stripschap en medewerkers is de toegang gratis.

    De Brabanthallen zijn zowel met het openbaar vervoer als met de auto gemakkelijk bereikbaar. Vanaf het Centraal Station Den Bosch is het ongeveer een kwartier lopen, vlak langs het spoor. Op het terrein rond De Brabanthallen is voldoende betaalde parkeergelegenheid.

    Wie, wat, waar
    De stripbeurs is dit jaar volgens de programmakrant iets kleiner van opzet. Vorig jaar bevond de ruilbeurs zich nog in het aangrenzende deel van de Brabanthallen, dit jaar worden zowel de grote, de kleine en de ruilbeurs gehouden in de grote zaal. Stripwinkels, uitgeverijen en particuliere verkopers zitten derhalve onder ??n kap.

    Natuurlijk zal ook Juniorpress dit jaar met een stand aanwezig zijn. Daar kun je alle beschikbare oude nummers voor coverprijs kopen en zal hoogst waarschijnlijk ook weer een bak met oude Amerikaanse comics tegen een dollarkoers van $1,00 = fl. 1,00 worden verkocht. Helaas is het dit jaar niet mogelijk gebleken een Amerikaanse tekenaar naar de beurs te halen. Niet bij Juniorpress en zoals het er nu naar uitziet ook niet bij een andere stand.

    De Stripschapprijs 2001 wordt op zaterdag 22 september om 13.00 uur in het Stripschaptheater in De Brabanthallen uitgereikt aan Daan Jippes. De uitreiking van de Stripschapjaarprijzen 2001 is op zondag 23 september om 13.00 uur, eveneens in het Stripschaptheater.

    Meer informatie, vragen of praktische tips? Laat het hieronder weten. Zie ook www.stripschap.nl

    ------------------
    Terrorisme is voor mietjes.
    warrenellis | badwriter

    [This message has been edited by Oh! (edited September 15, 2001).]

  2. #2
    Inactive Member spondaman's Avatar
    Join Date
    May 16th, 2001
    Posts
    199
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Vorige jaren was er ook een gratis pendelbus die van het centraal station naar de hallen ging. Dus dat kwartier lopen is waarschijnlijk niet nodig.

    ------------------
    Zo werd ik gisteravond nog gecorrigeerd door mijn tante nadat ik gezegd had dat mijn vader geen gevoel voor humor had. "Ze bedoelt vast een ander gevoel voor humor".
    Manga's tante | Spam city

  3. #3
    Inactive Member Xanta Claws's Avatar
    Join Date
    June 28th, 2001
    Posts
    83
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Weet iemand hoeveel het betaald parkeren kost?
    Ik parkeer normaal altijd gratis (hee, ik woon op het platteland, daar komt betaald parkeren weinig voor).

    ------------------
    "You know, I always say that a day without an autopsy is a day without sunshine."

    Buffy - The vampire slayer

  4. #4
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Lightbulb

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by spondaman:
    Vorige jaren was er ook een gratis pendelbus die van het centraal station naar de hallen ging. Dus dat kwartier lopen is waarschijnlijk niet nodig.<HR></BLOCKQUOTE>

    Klopt, maar er gaan ook bussen naar andere locaties (Land van Ooit), dus let op dat je de goede neemt!

    Extra informatie voor weeklydose.com messageboard bezoekers
    Bij de stand van Juniorpress leg ik een gastenlijst klaar. Iedereen die dit board bezoekt, kan daar zijn of haar naam en nickname op aftekenen. De lijst zal waarschijnlijk in de stand liggen, zodat je ernaar moet vragen (anders ben ik hem binnen 10 minuten kwijt).

    Indien ik zelf niet in de stand sta, ben ik waarschijnlijk zelf even aan het rondwandelen. Wacht in dat geval even tot ik terug ben en vraag me om de lijst.

    ------------------
    Terrorisme is voor mietjes.
    warrenellis | badwriter

  5. #5
    Inactive Member attila_de_hun's Avatar
    Join Date
    June 26th, 2001
    Posts
    22
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    helaa, doordat mijn goede baas op de laatste dag van de werkweek nog een hoop dringend werk toeschoof zal ik niet kunnen komen.

    Oh, ik heb een shirt besteld en kan dat nu niet ophalen. als je wilt, mail me door hoe ik het per post aan jou kan betalen (ik begrijp dat het wel duurder zal worden met verzendkosten etc). ik vind het zeer jammer dat ik dit keer zal moeten overslaan want ik had graag vele van jullie eens "live" gezien.

    ------------------
    "trust and you'll be trusted said the liar to the fool"

  6. #6
    Inactive Member attila_de_hun's Avatar
    Join Date
    June 26th, 2001
    Posts
    22
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Wink

    punctueel als ik ben besef ik dat ik er een week naast zit. ik kom dus gewoon wel volgende week. ik heb de post maar laten staan, dan kunnen jullie ook eens lachen om mijn geweldige interne klok en mijn goede administratie.

    ------------------
    "trust and you'll be trusted said the liar to the fool"

    [This message has been edited by attila_de_hun (edited September 15, 2001).]

  7. #7
    Inactive Member Dutch Spawn's Avatar
    Join Date
    January 19th, 2001
    Posts
    130
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    HAHAHAHAHA!

    Zo, dat was even lekker.
    Ik kom dus op zondag, wil iedereen die dan ook komt, even laten weten hoe laat en waar we misschien iets af kunnen spreken? Voor degenen met mobiel:06-19618980

    ------------------
    "Fuck Gasper Gomez and fuck the Fucking Diaz brothers, fuck 'em all. I bury those cockaroaches! What they ever do for us?"
    TonyMontana|Scarface

  8. #8
    Inactive Member Sven Mesman's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2001
    Posts
    118
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by spondaman:
    Vorige jaren was er ook een gratis pendelbus die van het centraal station naar de hallen ging. Dus dat kwartier lopen is waarschijnlijk niet nodig.

    <HR></BLOCKQUOTE>

    Mijn broer zal wel weer met de bus willen (hij is immers liever lui dan moe), ik ga lekker lopen, is ook beter voor mijn conditie wink


    ------------------
    "All we are saying, is give peace a chance"
    John Lennon

  9. #9
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    En jullie moeten niet vergeten om een exemplaar van het blad Wizard mee te nemen. Maanden geleden heb ik beloofd dat ik dat magazine publiekelijk zal verscheuren! smile

    ------------------
    Terrorisme is voor mietjes.
    warrenellis | badwriter

  10. #10
    Inactive Member Thagirion's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    27
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Oh!:
    Klopt, maar er gaan ook bussen naar andere locaties (Land van Ooit), dus let op dat je de goede neemt!
    <HR></BLOCKQUOTE>

    oh dikke LOL!

    stel je voor smile

    daar komen leuke misverstanden van smile


    ------------------
    "Why is he eating his Hall-Pass?"
    The Principal|Calvin&Hobbes

Page 1 of 10 12345678910 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •