Page 3 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 21 to 30 of 82

Thread: Verslag Stripdagen

  1. #21
    Inactive Member Mike W's Avatar
    Join Date
    June 24th, 2001
    Posts
    1
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    ik vond t dit jaar ook wa minder, wel gave werken van romano gekocht en ook nog een schets van no honor van m gekregen, effe met oh! geklapt. en effe handjes geschud met n paar weekly dosers, hoewel ik druk in de weer was en dus bijna meteen weer weg was....my oppologies guys...

    ------------------

  2. #22
    Inactive Member Mental Fear's Avatar
    Join Date
    September 19th, 2001
    Posts
    1
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Tsja, dat ligt eraan, in een uur kun je alles gemakkelijk gezien hebben, aangezien alles in ??n hal is gezet. Als je (Zoals mij en zo te horen veel anderen) alle bakken wilt doorsnuffelen op zoek naar koopjes, dan heb je aan 2,5 uur ruim genoeg.

    En dan nu over naar het gezeur! HEt spijt me, maar ik moet me geheel aansluiten bij alle voorgaande posts. Ook ik heb weer een gezellige ochtend/middag gehad, maar ik mis de gezelligheid van het Turfschip echt heel erg. Het was dit jaar zo klein... En dan had je vorig jaar dat Magic/Warhammer evenement nog wat ook leuk was om naar te kijken.
    Al met al leuk, en ik ben op het gebied van gaatjes vullen in mijn X-Mannen verzameling geslaagd, maar het had zoveel beter kunnnen zijn.

    Mijn eerste Stripdagen (2001 was mijn 4e Beurs) waren nog in het Turfschip en misschien ligt het aan mij, maar als ik aan die hallen terugdenk krijg ik nog steeds zo?n warm gevoel van binnen! Ik stel me weer aan, maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Er was iets met het Turfschip, en het idee dat het nu is afgebroken is helemaal verschrikkelijk!

    Oh! PeeDeBee, Ger en de rest: Jullie stand was weer goed gevuld (Nu zelfs een Playstation... smile ) en ik ben weer gematst (voor de 4e keer op rij) door jullie omdat er geen gepast wisselgeld was (waar iedereen last van scheen te hebben...). Bedankt en mijn complimenten!!

    ------------------
    Als iedereen aan zichzelf denkt, is iedereen gelukkig.

  3. #23
    Inactive Member Sandor's Avatar
    Join Date
    August 30th, 2001
    Posts
    2
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Red face

    Ik heb zon gevoel dat jullie allemaal best wel oud zijn eek

    Met vriendelijke groet,

    Sandor

    ------------------

  4. #24
    PeeDeBee
    Guest PeeDeBee's Avatar

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Sandor:
    Ik heb zon gevoel dat jullie allemaal best wel oud zijn eek
    Met vriendelijke groet,
    Sandor
    <HR></BLOCKQUOTE>

    Wij hadden ook allang het gevoel dat jij heel jong bent, Sandor ;-)

    Peter

    ------------------
    Are biosignatures more legible than normal ones?
    -- anonymous

  5. #25
    Inactive Member -steven-'s Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    72
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Goh dat vermoede hadden BoomBoom en ik nou ook smile

    -steven-

    ------------------
    "Is it a bird ?"
    "No"
    "It is a Plane"
    "No"
    "It's BARMAN"

  6. #26
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR> originally posted by Cybevenom
    Ik moet toch wel kwijt dat ik vrees dat dit wel eens de laatste stripdagen kunnen zijn geweest want de kwaliteit van de beurs was ver onder de standaard van wat ik gewend was. En dat was niet alleen mijn mening, ik hoorde ook regelmatig standhouders morren over de aftakeling van het fenomeen dat de Stripdagen heet. Het zou toch jammer zijn als dit inderdaad de laatste keer zou zijn geweest. <HR></BLOCKQUOTE>

    Tsja, ik moet me hier van harte bij aansluiten. frown Zo'n beurs in arnhem geef ik niet veel kans. Zoals ik al eerder zei: Zijn de stripdagen al niet eens ooit uit Den haag vertrokken omdat er niet al teveel mensen kwamen?

    ------------------
    A life??? Cool, where can I download one of those???

  7. #27
    Inactive Member MGM's Avatar
    Join Date
    August 18th, 2000
    Posts
    117
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Nou, ik zat dus thuis te ontwerpen...

    ------------------
    A list?

    - Beddy?s Place
    - Phantasia
    - The Comic House
    - The Place
    - Rogue and Remy
    - STEVO?S
    - X-Men Cyberboard
    - Issue9mm.com
    - Live between us
    - The Wahoo Action Team

  8. #28
    Inactive Member Minotaur's Avatar
    Join Date
    September 23rd, 2001
    Posts
    1
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Exclamation

    Yip, ik (een nieuwkomer in dit discussieforum, so please forgive any mistakes I might make) deel de mening van de meesten onder jullie : de Stripdagen zijn helaas niet meer wat ze ooit geweest zijn. Ik durf zeggen dat ik uit ervaring spreek, aangezien mijn eerste bezoek aan de Stripdagen dateert van 1989 (no typo), in het Turfschip. Wat me het meest opviel was het enthousiasme en de sfeer van alle deelnemers. Ik had toen zelf een stand in de hoofdzaal (toen was er nog een hoofdzaal, een 'kleine beurs' en de ruilbeurs) voor de Elfquest-fanclub (jeugdzonde !) en alle deelnemers (waaronder toen nog vele uitgeverijen) gaven het beste van zichzelf om toch maar de mooiste stand op te bouwen. Het was nog de tijd dat families de beurs bezochten om er een dagje uit te zijn (ik heb gisteren welgeteld ??n familie gezien op de Stripdagen) en waar de stripliefhebbers (comicfans waren toen nog een beperkte minderheid) een volledig jaar naar uitkeken.
    Dat is grotendeels zo gebleven zolang de Stripdagen in Breda bleven : de Stripdagen waren d? stripbeurs van de Benelux.

    De (verplichte) verhuis naar Den Bosch heeft de Stripdagen echter de das omgedaan. Het eerste jaar had ik overgeslagen, vorig jaar was ik er weer bij en het viel me toen op hoe koud en kil de beurs geworden was : een grote betonnen hal, een vreemd ruikende ruilbeurs en een ietwat onwennig aandoende mengeling met de Gencon (ik had toen de indruk dat er eigenlijk twee afzonderlijke beurzen tegelijk plaats vonden). Maar de Stripdagen hadden tenminste nog hun 'grandeur' en waren nog steeds de grootste en drukst bezochte (zowel qua bezoekers als qua standhouders) stripbeurs uit de Benelux.

    Wat ik gisteren zag op de Stripdagen tartte mijn verbeelding : de Stripdagen zijn een schim geworden van wat ze ooit waren. Slechts 1 zaal meer, met een beperkt aantal standhouders (blijkbaar gehalveerd als ik een van de vorige posts mag geloven), met veel leegte ten gevolge. De uitgevers (die vroeger echt wel veel sfeer ?n vooral tekenaars brachten) waren (helaas letterlijk) op de vingers van ??n hand te tellen. Doch wat m.i. vooral ontbrak was de sfeer : het vroeger zo kenmerkende enthousiasme van striphongerige liefhebbers is grotendeels verdwenen. Heel jammer.

    Ik vind het vooral jammer ten aanzien van de organisatie, die zich ongetwijfeld uit de naad gewerkt heeft om dit event te organiseren en die zelf ook wel zal aangevoeld hebben dat het niet echt meer is wat het ooit was. Bij deze wens ik hen in ieder geval veel sterkte toe naar (hopelijk) volgende edities toe.

    Ik sluit deze reply af met een (vrij schaamteloze, I know) plug voor een ander event : F.A.C.T.S. 2001 (waarvan ik met name mede-organisator ben). Voor de comic / SF / anime liefhebbers is onze beurs echt wel een omweg waard (I'm biased, I know !) : quasi alle standhouders die op de Stripdagen staan (Comic Watch, Wonderland, Sorry no Subtitles, enz.) staan ook op onze beurs, samen met tientallen anderen uit Belgi?, Duitsland en Nederland (enkel Junior Press ontbreekt helaas op het appel). De zaal is weliswaar kleiner (zo'n 2500 m2 in totaal), doch dit maakt het m.i. een stuk gezelliger. Er worden ook tal van activiteiten georganiseerd en er komen een aantal guest stars. Bovendien is Gent amper +- 1.30 u rijden van Den Bosch (gebeurlijke files niet meegerekend ...). Voor meer info : http://www.facts-convention.com of bij ondergetekende. Indien sommigen onder jullie reeds naar onze beurs zijn geweest, hoor ik graag wat er aan kan verbeterd worden.

  9. #29
    Inactive Member Baard's Avatar
    Join Date
    July 12th, 2001
    Posts
    32
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Toen je de Baard zag bij ComicWatch, had je best even mogen knipogen Dolores! Als ik het goed heb had je wat blauw in je haar gedaan. Ja?

    ------------------
    Resistentie is for tiny miets! (Borg 13:666)

  10. #30
    Inactive Member Jofo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    59
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Tja kijk, toen mijn wekker vanochtend afging werd ik wakker met een lichtelijke vorm van hersen-uitdroging. Heb me dus maar omgedraaid (+wekker uitgedaan natuurlijk) en ben verder gaan slapen.
    Op zich wel jammer want ik had wel met wat weeklydosers willen praten maar ja voelde me nou niet echt super.
    Als ik jullie verhalen moet geloven heb ik qua beurs toch niet veel gemist dus dat scheelt weer.

    Joost

    ------------------
    Now look at them Jofo's that's the way you do it
    You play the guitar on the MTV

    Money for Nothing | dIRE sTRAITS

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •