Page 3 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 21 to 30 of 83

Thread: Film: X-men 2

  1. #21
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Zojuist heb ik X-men 2 gezien. Geen slechte film, ook geen goede. Ondanks dat het een sequel was vond ik het een opgeleukte versie van de vorige film. Van alles iets meer en iets beter.

    Voor de comicfan was er veel te zien. Colossus en Nightcrawler bijv. Met name de afsluiter was erg geinig. We weten in ieder geval wat deel 3 ons gaat brengen.

  2. #22
    Inactive Member Wolverine_nl's Avatar
    Join Date
    January 9th, 2002
    Posts
    26
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Heb vanmiddag de film gezien in een lege bioscoopzaal, met yourstruly er alleenmaar in [img]biggrin.gif[/img]

    De openingsscene met Nightcrawler was perfect, je zit gelijk met spanning op het puntje van je stoel. Op het mes dat op het buro viel, nadat hij wegteleporteerd, hangt een briefje met daarop geschreven zoiets van dat ze mutanten met rust moeten laten, terwijl hij in opdracht van Stryker de President wou vermoorden, nouja, in opdracht van is misschien niet helemaal waar, want dat spul wattie in z'n nek krijg is de opdrachtgever, zonder dattie er wat aan kan doen.
    Achteraf misschien zelfs is het briefje een coverplan van Stryker geweest voor het geval dat de poging zou mislukken of misschien was het zelfs niet eens zijn bedoeling om de President te vermoorden, maar om de aandacht van de X-men te krijgen. (ehm ik weet dat wel zeker nu ik erover ga nadenken, wat ik vaker moet doen)

    Maargoed, als je de film nog niet hebt gezien, DOEN! En ik ga 'm zeker nog een keer kijken!
    En in X3 moeten ze maar eens proberen om er Oscars mee te winnen, kijken hoe dat uitpakt voor ons comicfans, worden we dan eindelijk eens gewaardeerd door the usuals [img]tongue.gif[/img]

    greetz

  3. #23
    Inactive Member jharker's Avatar
    Join Date
    March 14th, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#dddddd"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Wolverine_nl:
    Heb vanmiddag de film gezien in een lege bioscoopzaal, met yourstruly er alleenmaar in [img]biggrin.gif[/img]

    De openingsscene met Nightcrawler was perfect, je zit gelijk met spanning op het puntje van je stoel. Op het mes dat op het buro viel, nadat hij wegteleporteerd, hangt een briefje met daarop geschreven zoiets van dat ze mutanten met rust moeten laten, terwijl hij in opdracht van Stryker de President wou vermoorden, nouja, in opdracht van is misschien niet helemaal waar, want dat spul wattie in z'n nek krijg is de opdrachtgever, zonder dattie er wat aan kan doen.
    Achteraf misschien zelfs is het briefje een coverplan van Stryker geweest voor het geval dat de poging zou mislukken of misschien was het zelfs niet eens zijn bedoeling om de President te vermoorden, maar om de aandacht van de X-men te krijgen. (ehm ik weet dat wel zeker nu ik erover ga nadenken, wat ik vaker moet doen)
    </font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Dat lintje aan dat mes was om er voor te zorgen dat het net leek alsof Nightcrawler alleen had gehandeld en de president wilde vermoorden, zodat het zou lijken dat alle mutanten gevaarlijk zijn....

    Na die aanslag kon Stryker makkelijk toestemming krijgen om de X-men op te pakken.

    Stryker was natuurlijk niet van plan om te laten weten dat hij die moordaanslag had gepland.

  4. #24
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Colossus in X-Men 2? Die cameo heb ik dus niet gezien in de filmspecial! Waarschijnlijk geschrapt.

    Wat voor een rol speelt onze Russische vriend? Student bij Xavier of iets anders?

    (nog 2 dagen en dan ga ik zelf naar de film)

  5. #25
    Inactive Member Xanta Claws's Avatar
    Join Date
    June 28th, 2001
    Posts
    83
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#dddddd"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Oh!:
    [QB]Colossus in X-Men 2? Die cameo heb ik dus niet gezien in de filmspecial! Waarschijnlijk geschrapt.

    Wat voor een rol speelt onze Russische vriend? Student bij Xavier of iets anders?
    </font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Wanneer Strykers troepen de X-mansion bestormen, dan is het onze ijzeren hein, die zijn organische stalen vorm aanneemt, door een muur loopt en de kinderen in veiligheid helpt.
    Hij biedt ook WOlverine aan om te helpen tegen de indringers, maar WOlverine zegt dat de kinderen zijn hulp dringerder nodig hebben.

    Zeker een leuke cameo...

  6. #26
    Inactive Member Jero's Avatar
    Join Date
    August 20th, 2002
    Posts
    56
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ook komt zijn tekentalent aan te pas *sort of* wanneer Bobby en Rogue innig met elkaar flirten.

    Al met al een leuke verwijzing naar de strips.

    Duncan Roberts zegt:
    Famke Janssen is some kind of alien.

    Jeroen zegt:
    She aged though, you can tell.
    I saw House on Haunted Hill yesterday.

    Duncan Roberts zegt:
    38 year olds do NOT look like that.

    The woman is incredible (and Dutch.)

    Jeroen zegt:
    Well, Dutch females tend to look vibrant at a
    very respectable age. Must be the weather. And yes, I saw David Kaye.

    Duncan Roberts zegt:
    Well, fuck Canada.

    Ty Olsson (he did extras in Gundam Wing) was in it.

    Jeroen zegt:
    Didn't catch him.

    Duncan Roberts zegt:
    Neither did I.

    I'm going to get to the bottom of the Famke Janssen mystery. I'm convinced she's not human.

  7. #27
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#dddddd"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Xanta Claws:
    Wanneer Strykers troepen de X-mansion bestormen, dan is het onze ijzeren hein, die zijn organische stalen vorm aanneemt, door een muur loopt en de kinderen in veiligheid helpt.</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Verrek, dat zit wel in de Filmspecial. Daar wordt op een gegeven moment om 'Peter' geroepen. Stom dat ik dat niet direct doorhad! Als ik het me goed herinner, zie je Colossus niet in de strip zelf... maar dat moet ik nog eens goed bekijken zodra Filmspecial 17 bij Juniorpress verschijnt.

  8. #28
    Inactive Member Ben_het_zat's Avatar
    Join Date
    September 25th, 2002
    Posts
    16
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik kom net terug, de film was echt super...

    Remy heb ik meteen gezien, hebben jullie ook Dr. Hank McKoy gezien? Die zit de tv een interessant Mutanten verhaal te houwen...

  9. #29
    Inactive Member Jero's Avatar
    Join Date
    August 20th, 2002
    Posts
    56
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Samen met David Kaye. Die naam zal jullie waarschijnlijk niet veel zeggen.

    Kijken jullie weleens Beast Wars, Gundam Wing of Dragonball Z?

  10. #30
    Inactive Member Tom Groot's Avatar
    Join Date
    February 6th, 2001
    Posts
    105
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik ben vanmiddag in de mooiste bioscoop van Nederland (Pathe Scheveningen) naar X-men 2 geweest en ik mag wel zeggen dat het een geslaagd project is. Meer spektakel met een intelligenter verhaal; ik kwam tevreden de bioscoopzaal uit. Ik vraag me nu af of er een deel 3 zal komen. Qua bezoekersaantallen zal het geen probleem zijn, maar ik las laatst dat de acteurs waarschijnlijk te duur zijn geworden. Ergens anders las ik echter weer dat iedereen al getekend heeft voor deel 3.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •