Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 10 of 47

Thread: Meet & Greet verslag

  1. #1
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Deel 1 'The gathering':

    Ik werd duf wakker en besloot mijn karkas te verhuizen naar mijn woonkamer om daar in fases terug te keren tot het land der levenden. En zoals gewoonlijk was de werkelijkheid hard. Het ene koude feit na het andere hamerde genadeloos bewustzijn tot activiteit; f@#k! ik was gister teruggekomen met een lekke band! Kl$#e! starttijd was met een half uur vervroegd! AAarrgh! dan moet ik over 22 minuten op het station staan!

    Zodoende kwam ik nat en bezweet krap op tijd aan bij het station. Voor de verandering werd me nog toegestaan om een kaartje te halen zonder weg te rijden, dus mijn achting voor de NS medewerkers steeg. In de trein werd ik als vee gekeurd door enkele bronstige dames (iets te jong voor mijn smaak) en kreeg te horen dat als ik een aantal kilo'tjes minder had gewogen in de categorie 'stuk' terecht was gekomen.

    Redelijk gevleid hierover was ik uiteraard totdat ik bemerkte dat er toch minstens drie categorien daarboven zaten... [img]wink.gif[/img] In mijn verdediging ontwaarde ik gelukkig meerdere op lager niveau... [img]biggrin.gif[/img]

    Bij Burger King aangkomen ontwaarde ik een dwalende I.C.E Motion en snel stond er al een redelijk clubje. Krap op tijd was onze host alhier zelf, maar uiteraard was er nog wel een die het niet had kunnen laten om zich te verslapen... het zal wel te maken hebben met het feit dat hij op een school werkt waar opstaan voor de meeste schoolgangers een crime is...

    Na nog een kwartier te hebben gewacht op Waltman en Benneke die graag een shirt wilde, besloten we toch maar te vertrekken voor het rondje shops.
    btw...ik vermoed dat het bedoelde shirt gedragen werd door Olav... [img]wink.gif[/img]

    to be continued...

  2. #2
    Inactive Member Ben_het_zat's Avatar
    Join Date
    September 25th, 2002
    Posts
    16
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Red face

    Ik zal t simpel houden,

    Ik liep naar de bus halte en heb 20 minuten tegen mezelf staan foeteren dat ik vergeten was dat er zoiets is als een "zomerdienstregeling"...

    Na wat grof gescheld kwam er eindelijk een bus naar Utrecht CS ging brengen Time of Arrival: 14:15 (of zoiets...) imet einge hoop toch nog naar BK gelopen maar daar was iedereen (uiteraard en groot gelijk) al lang (denk ik) weg. Via Whoops! en de Blunder naar Elf Fantasy gelopen waar ik zelf nog wat nodig had. Maar hier was ook al niemand meer...

    Ik denk dat ik iedereen net heb mis gelopen...

    Teleurgesteld over het mislopen van mijn t-shirt (en het ontmoeten van andere mensen) ben ik weer naar huis gegaan waarna ik naar mn werk ben gegaan en ik een fles wijn over een vrouw heen heb laten vallen, maar dat is een detail...

  3. #3
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Deel 2: 'De ronde van Utrecht'

    De gebruikelijke gang werd gestart en naar mijn idee werd er een verbazend laag aantal zwervers en junks gepasseerd. Het gaat toch slecht met de economie? Eenmaal aangekomen bij Whoops! was daar sprake van een andere verbazing; aldaar werd niet begrepen dat we niet op een strand lagen... Tja, prioriteiten stellen heet dat!

    De helft van de tijd maakte ik niet echt bewust mee, daar iets in mijn keel schoot en ik al hoestend even de winkel verliet. Op de rug meppen had best gemogen heren! [img]wink.gif[/img]

    Olav kon het niet laten om toch nog even te zoeken in Eternal 3 of daar nog obsceniteiten in stonden en dat was min of meer het sein om Whoops! te verlaten. Buiten werd nog even kritiek geleverd op de bijzonder oude displays...

    Zoals gebruikelijk had Blunder weer het meest aan ons waar velen hun wekelijkse buit binnen sleepten. Na het zien van Supreme Power schoten mij even de tranen in de broek; verspilling van Frank's talent en het papier. Hoe vaak kunnen we nog iets herkauwen voor de smaak er echt helemaal af is? De Whoops! dame kwam blijkbaar nog even checken waarom de concurrent meer aan ons had en keek dan ook een klein beetje zuur... [img]tongue.gif[/img]

    Maar goed, zuurder moet Piet Snot hebben gekeken, want die is geloof ik alleen maar kaartspelletjes van Saddam, Suske & Wiske kwijtgeraakt. En uiteraard arbeidstijd van medeboardgenote die enkele andere als satelietten om haar heen had draaien... [img]biggrin.gif[/img]

    Broese was voor mij dan ook stukken interessanter. Eindelijk lag daar weer de Second Foundation Trilogy door Benford, Bear & Brin. Foundation's Fear (deel 1) schijnt het moeilijkst te verkrijgen te zijn, dus die pakte ik maar mee. Daar ik het niet kon laten kocht ik ook maar Foundation & Earth van de meester zelf.

    Nat en zweterig hijgde iedereen buiten wat na en na nog een korte pitstop bij Ear&Eye DVD zaak waar jeugd sentiment werd opgehaald, belandden we bij een geschikt terras voor deze massa..

    to be continued...

  4. #4
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Benneke:
    Ik denk dat ik iedereen net heb mis gelopen...

    Teleurgesteld over het mislopen van mijn t-shirt (en het ontmoeten van andere mensen) ben ik weer naar huis gegaan...
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Niemand zal het je kwalijk nemen... verslapen is erger!!! [img]graemlins/smarty.gif[/img]

    Maar zolang Olav zijn was goed bijhoud, dan zal dat shirt niet weglopen [img]wink.gif[/img] Ik heb vandaag begrepen dat je in ieder geval deze versie wel moet hebben: er wordt serieus nagedacht over de kleur rose.... [img]eek.gif[/img]

  5. #5
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Deel 3 'bij comics alleen zult gij niet leven'

    Na het daverende succes van het etablisement bij de vorige M&G, kreeg Florin dus opnieuw de voorkeur. En voorwaar, dit viel niet tegen. Bediening vlot, zelfs iets te vlot voor mij in mijn verwarde staat [img]tongue.gif[/img] , en het gevraagde zeer te waarderen. Ook al aten sommigen hun bordje niet helemaal leeg... Maar ja, dat zal wel komen omdat ze hier geen ouderlijk voorbeeld hoefden te geven!

    Er werd nog getracht mijn eetlust te bederven daar enkele aanwinsten werden bekeken en een zekere onverlaat zich nog steeds liet verleiden tot het aanschaffen van Uncanny. Gelukkig ging het boek niet open...phew... [img]graemlins/gulp.gif[/img]

    Verbaasd stond iedereen dat naar alle waarschijnlijkheid alle lezers van Spidergirl hier aanwezig waren [img]biggrin.gif[/img] waarna de gesprekken langzaam overgingen naar films, series en zeer oude tekenfilms. Ik krijg nu pas een deja-vu gevoel daarover..

    Het afreken werd snel gerealiseerd want opeens kwamen we krap in de tijd! Blijkbaar was die tijdsdruk zo hoog dat Oh! zijn mobiel moest pakken om 140/11 uit te rekenen... En zo gingen we vol verwachting richting Rembrand.

    ...en het bleef heet....

  6. #6
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Deel 4 'We're back'

    Rembrand. Heet, heet, heet. Om nog even te benadrukken hangt Rembrand posters op dat ze geen airco hebben. Je zou toch zeggen dat je daar een keer wat aan zou doen?

    Maar echter even wel, de zaal was haalbaar.

    En de film zeer zeker genietbaar. Ja, Terminator 3 is wel erg veel aktie en beperkt verhaal, maar zeker niet het monster wat de tegenstanders van deze film ons wilden laten geloven. Loken is 'scary' als T-X en qua performance mi beter dan de Terminator in de tweede film. En hoewel ik het verhaal min of meer in deze vorm verwacht had, bevatte het voldoende twists om toch verrassend te zijn. Met name het moeilijke punt om opnieuw een onstuitbare machine tegen te houden werd goed gebracht.

    Het einde is... tja laat we maar zeggen: het einde [img]smile.gif[/img]

    Ik heb dan ook het vermoeden dat de algehele impressie van de M&G gangers wel ongeveer hetzelfde was. Iig blij dat het niet de Hulk was geworden...

    to be concluded....

  7. #7
    Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Join Date
    September 4th, 2001
    Posts
    75
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Hmm eens zien wat ik nog weet

    Deel een uit bed stuiteren.. wassen.. trein rooster checken.. trein instuiteren.. paar keer herhalen om over te stappen.. onderweg wakker gemaakt worden voor kaartjes controle.. in Utrecht.. ontbeten bij Burger King.. naar buiten lopen niemand zien.. ff metal sectie checken bij FRS.. weer terug lopen en Gently zien staan.. (we waren al weer de eerste [img]tongue.gif[/img] ) en t groep werdt samengesteld met n paar nieuwe gezichten en n mystery guest die mij en Sven in het ootje had genomen zo bleek later.

    Toen de stad in lopen en bij Whoops wat kijken en niks kopen.. bij Blunder de laatste Superman/Batman gekocht om eens te proberen (zal er later nog wel over posten) voor de neus van iemand anders weg [img]tongue.gif[/img] Rare discussie gehad over alternate covers en doorgesjokt naar winkel nummer drie alwaar ik op t laatste moment nog n leuk setje Nightmare before Christmas figuurtjes zag staan en weer naar binnnen ging om dat te kopen alwaar over lengtes werdt gegrapt en geprobeerd werd om mij binnenkort nog weer te laten komen.. dat zal op zn vroegst bij de volgende MaG zijn though..

    Bij Broese voor de deur staan praten over Travellers en Crossgen.. en daarna dvd's gaan kijken alwaar Sven blij was met een Transformers seizoen 1 dvd set.. toch maar eens een terrasje opgezocht daarna en dingen besproken..

    Daarna eten alwaar t weer over films, humor, comics en transformers gegaan is en uiteraard werd gegeten (veel Catch of the day's met verouderde kranten [img]tongue.gif[/img] )

    Daarna was t tijd voor de film.. veel te veel drank naar binnen gegoten tijdens op zich leuke film.. goede oneliners maar ik miste toch de Manowar muziek eronder.. dat had er perfect bijgepast.. tijdens de aftiteling werd ik nog raar aangekeken door oa Olav (hey ik kan er niks aan doen vind t gewoon n goed nummer).. terug naar t station.. aldaar nog even gepraat over Wildguard en Young Justice.. en toen maar in de trein naar huis gestapt.. en daar ben ik nu dus weer.

    iig lol gehad en daar gaat t toch t meeste om [img]biggrin.gif[/img]

  8. #8
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Deel 5 'Parting is such a sweet sorrow'

    Loom werd de terugkeer ingezet naar Utrecht CS. Tom stortte zich op mij toen hij bemerkte dat ik net twee Foundation boeken had aangeschaft. Shit... die robot stories moet ik dringend weer gaan lezen.. bedankt Tom! [img]wink.gif[/img]

    Bij Burger King aangekomen checkte ik nog kort of daar nog een verlate WeeklyDoos stond [img]wink.gif[/img] en viel in discussie (nou ja discussie, fanboypraat!) over Star Trek, de series en Highlander. Olav dirigeerde ons maar naar zitplaatsen (hij is toch best wijs... [img]biggrin.gif[/img] ) alwaar er verder gepraat werd over Highlander en ik wees Tom erop dat de spin-off Higlander: The Raven de moeite waard was.

    Maar zoals alles, kwam ook hieraan een eind en ieder ging zijns weegs. In de trein aangekomen hoorde ik de vervelende boodschappen aan voor degenen die naar Rotterdam moesten; ik hoop maar dat die ondertussen thuis zijn... nah, zal wel: tis al weer bijna half een! Zoek zo maar eens mijn nest op... [img]wink.gif[/img]

    Anyway, een zeer zeker geslaagd, zij het warm, bijeenkomen!

    30

  9. #9
    Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Join Date
    April 24th, 2003
    Posts
    127
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    ... en dat terwijl hier in Den Haag al voor de tweede achtereenvolgende dag nauwelijks zon was te bespeuren en de temperatuur de 25 graden niet heeft gehaald. Heerlijk!
    Bedankt voor de verslagen... ik heb ze het afgelopen uur echt als een vervolgverhaal gelezen!

    Pee (die ook ooit wel weer eens meegaat)

  10. #10
    Inactive Member the rainking's Avatar
    Join Date
    October 25th, 2001
    Posts
    22
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Deel 6: Sommige mensen moesten gewoon weken.

    [img]confused.gif[/img]

Page 1 of 5 12345 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •