Page 8 of 10 FirstFirst 12345678910 LastLast
Results 71 to 80 of 92

Thread: Film: Lord of the Rings, The Two Towers

  1. #71
    Inactive Member spondaman's Avatar
    Join Date
    May 16th, 2001
    Posts
    199
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#dddddd"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Stephen Strange:
    Dit zijn film freaks en echt niet de eerste de beste (anders ga je niet zomaar naar een film zonder te weten wat er draaid). De reacties waren enorm. De hele zaal was het er over eens dat dit een voorspelbare film was, met rubber dingetjes waar je met een beetje doordenken van alles in gaat zien. De zaal had grote lol, juist omdat we op een gegeven moment allemaal hadden geacepteerd dat de film zo slecht was. Hoe had moeten horen wat er door de zaal geroepen werd [img]biggrin.gif[/img] </font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Sneak previews worden vaak juist niet bezocht door de echte filmliefhebbers, met bepaalde uitzonderingen natuurlijk.
    En als deze zogenaamde filmliefhebbers de werken Cronenberg niet kennen en dus gaan grappen over hoe voorspelbaar de film is, dan weten ze echt niet waar ze het over hebben.
    Ik denk eerder dat het hier om een groep bezoekers ging die liever met popcorn gooien dan aandachtig naar een film te kijken.

  2. #72
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Zullen we de verdere discussie voor Existenz en dergelijke in de topic Film Algemeen voortzetten om deze topic niet te veel vervuilen?

  3. #73
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Gepost door Mieke
    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#dddddd"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik was in eerste instantie ook teleurgesteld, maar uiteindelijk vind ik 'm gewoon beter. Vanaf vrij ver aan het begin snap je ook al dat ze al in het spel zitten, doordat er (opvallend) slecht geacteerd wordt af en toe. Verder lijkt de film heel snel te gaan, als de film is afgelopen blijf je achter met zo'n "Was dit het nou?" gevoel. Geweldig.

    Ik vond het helemaal niet standaard, vrij weinig films durven het aan de kijker met vragen te laten zitten. The Matrix biedt dan ook een antwoord, het is niet zo, maar ZO. Gelukkig maar, zekerheid! Existenz doet dat niet, die film zegt: "Dikke poep, er is geen zekerheid".</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Huh??? Er zijn behoorlijk wat films die zo in elkaar zitten dat ze jouw met vragen laten zitten. Maar de enige vraag die bij mij opkwam na het zien van Existenz is waarom ik geen nuttige dingen gedaan heb met de tijd die ik aan die film besteed heb. Pingpongen ofzo... Maar misschien begrijp ik hem dan gewoon niet. Volgend jaar maar eens media student gaan worden ofzo... [img]wink.gif[/img]

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#dddddd"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif"> Posted by Gently
    Zullen we de verdere discussie voor Existenz en dergelijke in de topic Film Algemeen voortzetten om deze topic niet te veel vervuilen?</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Nee...

    <font color="#cc6600" size="1">[ December 20, 2002 05:31 PM: Message edited by: DennisX ]</font>

  4. #74
    Inactive Member Triforce's Avatar
    Join Date
    September 22nd, 2002
    Posts
    45
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Mieke had het hierboven over dat Frodo de rol vervult die meestal door vrouwen in films worden vervuld. Hij komt steeds in de problemen terwijl hij nou net degene is die NIET in de problemen mag komen.

    Reactie:

    Ja, duh! De ring trekt het kwaad aan.

  5. #75
    Inactive Member Psiclaw's Avatar
    Join Date
    August 12th, 2001
    Posts
    38
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    tjaaa al dat gepraat over "de film" waar gaat het over "nergens"

    two towers is gewoon een wereld film

    zo is et

    latersss

  6. #76
    Inactive Member -steven-'s Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    72
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Humor...gisteren even naar iemand geweest en toen hadden we het over Lord Of The Rings 1 en dat ik het wel een leuke film vond maar niet echt super geweldig. Ik geloof dat me kenis zo'n beetje dood ging. Hij was echt kwaad op me...Toen heb ik gezegt dat ik ook naar The Two Towers wou en hij ging nog vager doen omdat ik zo gezegt de film niet zou snappen omdat ik het niet de beste film ooit vond. Lekker zeg, van je vriende moet het hebben.

    -steven-

  7. #77
    Inactive Member Jero's Avatar
    Join Date
    August 20th, 2002
    Posts
    56
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#dddddd"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">...en wat is er mooier in een perfecte discussie om beide kanten van de mening te zien....ga dan aub niet meteen roepen over smaak valt niet te twisten die vind ik vaak zo flauw in een thread.</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Bravo.

  8. #78
    Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Join Date
    September 4th, 2001
    Posts
    75
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    w00t Gister gezien en.. ik moet em nog een keer zien om een goede mening te vormen.. zo overdonderd was ik. Gollum rules!!! En t tellen van de kills tussen Legolas en Gimli is bewaard gebleven.. ik heb me een keer gestoord aan slechte keying en dat was in de grot met Sam en Frodo.. Ik wil weer..

  9. #79
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#dddddd"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by I.c.e Motion:
    ik heb me een keer gestoord aan slechte keying en dat was in de grot met Sam en Frodo</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Slechte wat?

    Als alles meezit, ga ik de film volgende week zondag aanschouwen, als prettige afsluiter van mijn supermegavette verjaardagsfuif. Ahum. Of zoiets. Ben benieuwd hoe erg ik me deze keer ga ergeren aan Liv ik-kan-dus-echt-niet-acteren Tyler. Dat mens zit niet eens in het boek!

  10. #80
    Inactive Member spondaman's Avatar
    Join Date
    May 16th, 2001
    Posts
    199
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#dddddd"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Oh!:
    [QB]Slechte wat?
    QB]</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Keying - als in chroma key - als in blauw(of groen) scherm. Beknopter kan het volgens mij niet.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •