Page 7 of 7 FirstFirst 1234567
Results 61 to 64 of 64

Thread: TV: Algemeen

  1. #61
    Inactive Member Tom Groot's Avatar
    Join Date
    February 6th, 2001
    Posts
    105
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Palmer Lives:
    Dit is ook een handige site:

    http://www.epguides.com/
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Zo handig dat hij verwijst naar www.tvtome.com

  2. #62
    Inactive Member jharker's Avatar
    Join Date
    March 14th, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik heb gisteren de Firefly dvd box set cadeau gekregen voor m'n verjaardag (toeval wilde dat de release date afgelopen maandag was en gister precies op m'n verjaardag binnekwam).

    Ik vind het echt een fantastische serie, ik dacht dat ik na Buffy en Angel wel genoeg had van Joss Whedon series en het leek er op dat Firefly niet helemaal mijn ding zou zijn (ik ben niet zo'n fan van westerns), maar het western gedeelte wordt genoeg afgewissld met sci-fi en het werkt gewoon goed, het heeft echt zo'n sfeertje wat nog het meeste lijkt op de scenes met Han Solo in star wars en dat was weer ??n van de dingen die me zo aansprak in die films.

    Ik vind Firefly in ieder geval erg goed en kan er maar geen genoeg van krijgen (al heb ik de serie nu alweer bijna afgekeken).

  3. #63
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Eens een weekendje (op vrijdag na) gereserveerd aan TV kijken.

    vrijdag (voor ik weg ging)
    Charmed: ugh... begint steeds meer op Mutant X te lijken - slap verhaal en acteurs alleen aanwezig om een mooi gezichtje te hebben.

    zaterdag
    Star Trek: Enterprise
    he...deze kende ik nog niet. Een niet onaardige aflevering. Kom op met seizoen 2!!

    Star Trek Voyager
    Heb ik ze dan toch allemaal al gezien? Vrees het wel. Booooring

    Darts
    Waarom vind ik dit leuk? Als ik dat soort mensen tegenkom zou ik geen woord met ze wisselen, ik heb een hekel aan mensen met overbodig goud om elke stukje ledemaat wat anatomisch maar mogelijk is. Enige aantrekkelijke is toch dat bier drinken en dat doe ik niet in een Frans Bauer omgeving. Rare jongen, die ik....

    CSI
    beetje slappe aflevering dit keer, maar dan is dat nog boven het gemiddelde wat over de buis wordt uitgestort.

    en ach, af en toe een stukje Alien:resurrection gekeken. Pure nostalgie [img]wink.gif[/img]

    zondag:
    Dead Like me
    saaahaaaai. Er zit nulkommanul vaart in, er gebeurt geen reet en de grapjes zijn te mager en te sporadisch om het echt komisch te vinden.

    En dan vraag ik me opnieuw af, welke kl%%th#mm@l programeert dan een topserie als Band of Brothers op zondag na twaalven!!!! En hoe lang kunnen we nog die gereclycle shit van 'I love' en vergelijkbare programma's herhaalt krijgen op veel betere tijden??? Ugh.... [img]graemlins/gulp.gif[/img]

  4. #64
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    En dan vergeet ik zowaar het lichtpunt van mijn vrijdagavond: Firefly

    Maar ja, dat komt omdat dit eigenlijk de eerste aflevering is. Deze introduktie is en blijft na het zien van een groot deel van de serie bijna overbodig. Elk 'nieuwigheidje' was je ondertussen al bekend. Klaagde ik al over programmeurs? Het zijn toch echt mensen die als eerste tegen de muur mogen als de revolutie komt... [img]wink.gif[/img]

Page 7 of 7 FirstFirst 1234567

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •