Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 31 to 40 of 64

Thread: TV: Algemeen

  1. #31
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Vanavond Pretender 2001 gezien. mmm...daardoor weer benieuwd naar de serie! Was een verdraaid goede film!

  2. #32
    Inactive Member Jensepens's Avatar
    Join Date
    March 10th, 2004
    Posts
    34
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    't Is wonesdag, wat mag ik vandaag niet missen volgens jullie op de TV? [img]graemlins/smarty.gif[/img]

  3. #33
    Inactive Member Jensepens's Avatar
    Join Date
    March 10th, 2004
    Posts
    34
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Zo ... alle leuke lijntjes naar boven...

  4. #34
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Voor degenen die wel van wat Fantasy houden: vanavond Beowulf op Veronica.

  5. #35
    Inactive Member Xanta Claws's Avatar
    Join Date
    June 28th, 2001
    Posts
    83
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Gently:
    Voor degenen die wel van wat Fantasy houden: vanavond Beowulf op Veronica.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ondanks dat Christopher Lambert meespeelt is dat idd een leuke film.
    Daarvoor komt een sf-comedy, Rocketman, maar ik weet niet of die leuk is.
    Kent iemand die misschien?

  6. #36
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    gisteravond weer zaken op TV waarvan ik zeg: kijken verplicht!

    Eerst Kopspijkers en laat op de avond The Day of the Jackal. Een film waar men plottechnisch tegenwoordig niet meer aan tippen kan.

  7. #37
    Inactive Member Jofo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    59
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Arrow

    Originally posted by Gently:
    gisteravond weer zaken op TV waarvan ik zeg: kijken verplicht!

    Eerst Kopspijkers en laat op de avond The Day of the Jackal. Een film waar men plottechnisch tegenwoordig niet meer aan tippen kan.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Moet dat niet zijn een film van het boek waar men plottechnisch tegenwoordig niet meer aan tippen kan [img]smile.gif[/img]

    Kopspijkers was trouwens wel aardig. Er zaten wel sterke stukjes in (Advocaat) en ook wel wat mindere (bijvoorbeeld de paringsclub). Het viel me alleen wel op dat Jack zelf bijna niet meer aan het woord kwam in z'n eigen programma, beetje jammer.

    Joost

  8. #38
    Inactive Member Jero's Avatar
    Join Date
    August 20th, 2002
    Posts
    56
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Verdorie, ik wist dat er iets kwam op tv wat ik niet mocht missen. Dan maar de herhaling bekijken. Ik heb gehoord van de nieuwe opzet en ik ben vrij benieuwd naar het resultaat. En voor dit programma geld met betrekking tot Jack: Less is more. De man is in al z'n (over)enthousiasme nog nooit op een zinnig statement betrapt en het voortdurend oplezen van grapjes van de autocue gaat ook vervelen na ettelijke seizoenen.

    Overigens zou ik Andromeda afraden, de aanwezigheid van Kevin Sorbo is voor mij genoeg reden om op een ander kanaal af te stemmen. Vanavond gelukkig weer Angel, kampioen van de mensheid en binnenkort zonder show.

    <font color="#cc6600" size="1">[ March 28, 2004 02:31 PM: Message edited by: Jero ]</font>

  9. #39
    Inactive Member jharker's Avatar
    Join Date
    March 14th, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Kopspijkers viel gelukkig nog mee, 't deed allemaal nogal knullig aan door dat nieuwe format maar hopelijk wordt het nog wat, ik kan me nog herinneren dat ik eerst ook niet echt enthousiast was over die cabaretiers die verkleed waren als bn-ers, maar dat werd uiteindelijk ??n van de leukste onderdelen van het programma.

    Ik denk alleen dat de gastpresentator voortaan bepalend is of de show leuk wordt of niet, Peter Heerschop is nog enigzins grappig dus dan is zo'n programma te doen, maar niet elke bn-er kan leuk doen.

    Maar goed de show van gister was nog best leuk, al ging dat parenclub gedoe ging helemaal aan me voorbij, misschien begreep ik het niet ofzo, maar ik zag er de humor niet van in en ik snap ook niet echt wat het nut is om uit te vinden wat nieuw is van de afgelopen week, ze kunnen toch ook gewoon actuele onderwerpen bespreken op een satirische manier?

    En ik hoop ook dat die Edwin Evers nooit meer wordt uitgenodigd, maar dat is vooral omdat ik een gigantische hekel heb aan die gozer...

  10. #40
    Inactive Member Jofo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    59
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Arrow

    Originally posted by jharker:
    En ik hoop ook dat die Edwin Evers nooit meer wordt uitgenodigd, maar dat is vooral omdat ik een gigantische hekel heb aan die gozer...
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Volgens mij was hij er ook eenmalig, tenminste dat hoop ik ook. Die gast heeft zo'n radiohoofd en -uitstraling dat de gemiddelde goudvis het beter weet te brengen op tv. Maar ik ben wel benieuwd idd of het programma nog verder "groeit". Anders zou dit best wel eens het laatste seizoen geweest kunnen zijn.

    Joost

Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •