Page 2 of 10 FirstFirst 12345678910 LastLast
Results 11 to 20 of 97

Thread: Stripdagen Arnhem 28-29 september

  1. #11
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ga ik naar Arnhem? Ja! Waarschijnlijk wordt het de zaterdag en als de heren Comicasa mij tegemoet willen komen, ga ik daar zo nu en dan wel even in de stand helpen! De Comicasa stand wordt sowieso het meeting point voor weeklydose.fanatici!

  2. #12
    Inactive Member Baard's Avatar
    Join Date
    July 12th, 2001
    Posts
    32
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Met een verjaardag op zondag, ben ik dit keer op zaterdag van de partij!!

  3. #13
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar
    Ikke wil ook komen!! Zijn er hier dames (wees gerust ik ben er ook 1) die met mij mee willen op zaterdag eventueel?? Ik ben nogal verlegen dus ik ga niet alleen.. [img]frown.gif[/img]
    Ik wil met Spidey op de foto!!
    Gently aka Bern [img]graemlins/heart.gif[/img] tje ik dacht FF dat je mij eruit zou gooien!! [img]wink.gif[/img]

  4. #14
    Inactive Member J. D. Havok Tracks's Avatar
    Join Date
    July 4th, 2002
    Posts
    21
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik ga ook, aangezien ik vorig jaar niet in Arnhem ben geweest wil ik dus kijken hoe het daar inelkaar steekt..wat er te doen is welke stands er zijn...

    1 ding hoop ik wel en dat is dat die bananenbakken daar wat meer gesorteerd zijn..niet dat ik het niet leuk vind om door bakken te snuffellen.. maar als je naar specifieke dingen zoekt maakt dat het er niet makkelijker op.

    Hierbij zeg ik wel dat ik Den Bosch nog een kans geef als blijkt dat Arnhem niks voor mij is.
    En misschien volgend jaar weer duo.
    Eerst weer eens geld opzij leggen want volgend jaar wil ik graag wat meer TPB`s kopen.
    In Den Bosch waren ze wat magertjes daarmee, misschien Arnhem, kan daar nog ?250,= uitgeven.

    Volgend jaar toch wat meer sparen ervoor.

  5. #15
    Inactive Member krow's Avatar
    Join Date
    April 10th, 2001
    Posts
    48
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    als er nog iemand vanuit dordrecht vertrekt met de auto op een zondag of er langskomt, ga ik ook wel mee maar ik ga niet alleen in de trein zitten 2 uur (pleurishekel aan treinen)

  6. #16
    Inactive Member Harlekein's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    103
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik zal er wezen. Liever op zondag, maar als de meesten op zaterdag gaan dan zal ik daar ook aan moeten geloven.

    Is het een beetje bereikbaar met de trein? Hoe groot is de afstand tussen station en de beurs?

  7. #17
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Defunkt:

    Gently aka Bern [img]graemlins/heart.gif[/img] tje ik dacht FF dat je mij eruit zou gooien!! [img]wink.gif[/img]
    </font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Ah, daar ben ik toch iets te veel heer voor.

    Ik heb inmiddels datgene gedaan wat ik elk jaar vergat voor Den Bosch: een lijst gemaakt met de comics die ik nodig heb. Zo krijg ik tenminste niet weer een enorme partij dubbelen... Astro City heugt me nog behoorlijk... was ooit vergeten dat ik volume 1 al compleet had en van vol 2 alleen ish 3 miste, kom thuis met volume 1 en de 1e drie delen van volume 2...OEPS!

  8. #18
    Inactive Member J. D. Havok Tracks's Avatar
    Join Date
    July 4th, 2002
    Posts
    21
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Harlekein:
    Is het een beetje bereikbaar met de trein? Hoe groot is de afstand tussen station en de beurs?</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Arnhem is zeker goed bereikbaar met de trein maar de afstand tussen station en beurs is iets groter...ongeveer lopend een klein half uur....
    maar gelukkig rijden er bussen.. vanaf Station gewoon bus nemen richting kronenburg of gewoon vragen naar de bus richting rijnhallen (er rijden er meer die richting op).

    Van de site www.cartoonworld2002.nl:

    Met het Openbaar Vervoer:
    Als u van plan bent met de bus naar de Rijnhal te komen, dan kunt u de volgende lijnen nemen:

    Lijn 7; Rijkerswoerd
    Lijn 43; De Laar-West
    Lijn 35; Heteren
    Lijn 2; Vredenburg

    NB: Deze vertrekken allen van het Centraal Station Arnhem op regelmatige tijden. Specifieke informatie omtrent de treinen kunt u vinden op de website van de NS: www.ns.nl

  9. #19
    PeeDeBee
    Guest PeeDeBee's Avatar

    Post

    Tja, als dat kind nu een beetje wil opschieten en op tijd ter wereld komt, zou ik wellicht nog naar Arnhem kunnen. Ik heb immers ook nog wat in te halen! En het lijkt erop dat er in Arnhem meer bekenden komen dan in Den Bosch. Fingers crossed dus maar.

    Pee

  10. #20
    Inactive Member Wolverine_nl's Avatar
    Join Date
    January 9th, 2002
    Posts
    26
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik ben ook weer van de partij, voor de bananenbakken, de lieftalige dames en natuurlijk voor de MaG @ comicasa stand [img]wink.gif[/img]

    Wel ver rijden, maar ach, hoe vaak ga je nou naar een stripbeurs, 2 keer per maand hooguit [img]biggrin.gif[/img]

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •