Page 2 of 11 FirstFirst 1234567891011 LastLast
Results 11 to 20 of 102

Thread: Algemeen: Film

  1. #11
    Inactive Member The Ro's Avatar
    Join Date
    February 17th, 2003
    Posts
    72
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ja, ik had het ook eergister al gelezen op theforce.net, starwars.com en echobase.nl

    Alleen jammer dat ze dus echt alleen de Special Editions op dvd zetten en dat er maar een bonus disc bij zit ipv van per film 1.
    Er is genoeg materiaal om voor per film een bonus disc te creeren...

  2. #12
    Inactive Member The Ro's Avatar
    Join Date
    February 17th, 2003
    Posts
    72
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Weer even met de beide benen op de grond en terug naar de superhero's [img]wink.gif[/img]

    Avi Arad bespreekt verschillende Marvel Movies!
    Elektra, Fantastic Four, Iron Man, X3 & more

    klik hier

    <font color="#cc6600" size="1">[ February 11, 2004 07:16 AM: Message edited by: Ro. ]</font>

  3. #13
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Posted by Defunkt
    Shit Ik kan the GITS niet viewen. Welke plug-in moet ik hebben. Nou moet ik wel zeggen dat ik Net 4.7 heb! Want anders ::zucht:: zet ik wel even mijn IExborer aan!
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Gebruik dan ook geen Netscape... Bespaar je jezelf veel ellende.

    Als je dan perse geen explorer wilt gebruiken moet je Opera of Mozilla nemen. Of koop een Mac, dan krijg je tegenwoordig Safari.

    <font color="#cc6600" size="1">[ February 11, 2004 07:44 AM: Message edited by: DennisX ]</font>

  4. #14
    Inactive Member Hobbes!'s Avatar
    Join Date
    December 23rd, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Defunkt:
    Nu nog een regio 1 DVD speler hebben! Nah zullen vast en zeker ook snel een regio 2 release hebben!
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">dat wordt vast wel een wereldwijde release. denk ik.

    als 't net zo'n doos wordt als de indy trilogie ben ik prima tevree....al had ik wel verwacht dat er toch wel iets specialers voor zou komen.

  5. #15
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    ik dacht dat tegenwoordig alle DVDspelers regiovrij waren?

    Of zijn dat alleen die van 50 euro??

    Ik moet er nog een kopen (ooit) en ben me nog aan het orienteren maar dat dacht ik zo... [img]eek.gif[/img]

  6. #16
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Da Boembaboem:
    ik dacht dat tegenwoordig alle DVDspelers regiovrij waren?

    Of zijn dat alleen die van 50 euro??
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Veel spelers in Europa zijn inmiddels regiovrij gemaakt of zijn simpel regiovrij te maken. Het wordt de laatste tijd al vaak in de handleiding vermeld!

    De reden hiervoor is dat in Europa er waarschijnlijk een verbod op het regioprincipe komt (het is ook belachelijk). Producenten willen de schadeclaims voor zijn.
    Grappig is en blijft dat de verkochte DVD-spelers in Amerika (bijvoorbeeld) nog altijd regiogebonden zijn.

  7. #17
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

    Exclamation

    Originally posted by Da Boembaboem:
    ik dacht dat tegenwoordig alle DVDspelers regiovrij waren?

    Of zijn dat alleen die van 50 euro??

    Ik moet er nog een kopen (ooit) en ben me nog aan het orienteren maar dat dacht ik zo... [img]eek.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Die aanbiedingen van rond de 50 Euro kom je vaak tegen bij, Blokker, Trekpleister en Kruidvat! Die zijn vaak ook regiovrij. Ik heb twee DVD spelers eentje in mijn PSX en eentje idd voor 50 Euro gekocht maar dan als MPG3 speler voor aan mijn stereo! Want een gewone CD speler met MP3 functie zijn er niet zoveel en vaak duurder dan 200 Euro. Dan kan je beter een extra merkloze DVD speler kopen, stukken goedkoper!! [img]tongue.gif[/img]

  8. #18
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

    Exclamation

    Heb dus pas geleden op de TV Traffic gezien..maar ik vond het niet veel aan, De gele gedeelte in het Spaans vond ik het meest OK. Ik wil niemadn op zijn/haar ziel trappen maar ik heb nogal een eigenwijze mening als het over films ga. Zowat alle film die ik heb van Soderbergh heb gezien keek ik niet uit tot het einde! En ik zal ook waarschijnlijk nooit zijn remake van Solaris kijken want die onderga je maar 1 keer en dan in de originele versie! Ik heb ook ooit het boek gelezen! Shit ik lees net dat van de orginele film een DVD uit is maar alleen een regio 1.

  9. #19
    Inactive Member Hobbes!'s Avatar
    Join Date
    December 23rd, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Defunkt:
    Shit ik lees net dat van de orginele film een DVD uit is maar alleen een regio 1.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">wat zeur je nou [img]smile.gif[/img]

  10. #20
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

    Exclamation

    Originally posted by Hobbes!:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Defunkt:
    Shit ik lees net dat van de orginele film een DVD uit is maar alleen een regio 1.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">wat zeur je nou [img]smile.gif[/img] </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">[img]redface.gif[/img] [img]redface.gif[/img] ..Ik keek gisteren ook op de Amerikaanse Amazon.com..maar je hebt me blij gemaakt met een dooie mug..hij is out of stock en Amazon.co.uk heeft hem wel maar stukken duurder. Of is temp. out of stock bij Play.com echt maar tijdelijk??
    Anywayz bedankt dus wel degelijk regio 2!! [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

    Maar eerst de klassieker bestellen The Day The Earth Stood Still, heb daar nu eindelijk het geld voor! Echt dat is de moeder van alle scifi films!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •