Page 5 of 11 FirstFirst 1234567891011 LastLast
Results 41 to 50 of 102

Thread: Algemeen: Film

  1. #41
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Maguffin:
    Gisteren eindelijk naar Lost in Translation geweest.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Rotjong! De volgende keer mail je mij, okay?! [img]smile.gif[/img] [img]cool.gif[/img]

    Ik wil deze film zo graag zien, maar ik krijg niemand zo gek om met me mee te gaan. Damn!

  2. #42
    Inactive Member spondaman's Avatar
    Join Date
    May 16th, 2001
    Posts
    199
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Maguffin:
    Gisteren eindelijk naar Lost in Translation geweest.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Rotjong! De volgende keer mail je mij, okay?! [img]smile.gif[/img] [img]cool.gif[/img]

    Ik wil deze film zo graag zien, maar ik krijg niemand zo gek om met me mee te gaan. Damn!
    </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Haha, zal ik dan maar die recensie schrijven (dat gespotlight schiet bij mij echt niet op). Mea culpa daarvoor.
    En ik werd zelfs gevraagd...jawel, om mee te gaan. Eerst zelfs nog een uurtje tapas gegeten bij de Febo (nee niet die), maar Federation Espagnol Brabantos Olandia...ofziets). Lekker man.

    Ik mail nog wel (we moeten sowieso iets concreets afspreken voor Elephant).

  3. #43
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Goed plan. En ik plaagde je in mijn post hierboven een beetje-- dat begrijp je! We hadden immers geen plannen voor LiT.

    En weer wat geleerd: Febo betekent niet alleen 'vette hap met mayo.' [img]smile.gif[/img]

  4. #44
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar
    Gisteren laat in de nacht of vroege ochtend! Dan eindelijk helemaal The Day The Earth Stood Still gekeken..ik was bang dat het in mijn gedachten de film veel leuker was..maar ja hoe oud was ik toen ik die film voor het eerst zag 4, 5 of misschien 6.

    Toch voor die tijd een leuke goede scifi film. Tuurlijk zijn de sfx om te huilen en is de film zeer traag voor huidige begrippen..maar het plot het verhaaltje, de achterliggende gedachte...er is eigenlijk bar weinig veranderd kan je nagaan hoe slecht veel films zijn heden ten dagen!!! Vooral opgeleukt door veel effecten en een kekke editting.

    The Day The Earth Stood Still
    **** als absolute klassieker
    ***** voor pure mooie zwart wit Nostalgie [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]
    De DVD is bij Play.com zeer goedkoop en er zijn zelfs Nederlandse subs. !
    Soort gelijke aanraders voor mensen die geen zwart wit zijn gewend **chuckles**:
    -K-Pax, maar dan wel met alternatieve DVD ending ..duh!!
    -Starman

    <font color="#cc6600" size="1">[ February 23, 2004 10:26 AM: Message edited by: Defunkt ]</font>

  5. #45
    Inactive Member MGM's Avatar
    Join Date
    August 18th, 2000
    Posts
    117
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Defunkt:
    Enne gaan we massaal naar de film van Suske & Wiske. De Duistere Diamant??
    Mijn Sus en Wis dagen zijn al lang heel lang achter me maar ben ergens wel benieuwd! [img]graemlins/hmmm.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik kan je oprecht vertellen, dat jeugdsentiment keihard negeren. Ik ben er vandaag met 6 collega's ("Ik had gereserveerd, nummer 477." "Dat is 6 maal Suske en Wiske, hoeveel kinderen onder de 12 jaar zijn erbij?" "Erh... geen." Levert nogal vreemde blikken op van iedereen die het hoort.) heen geweest en op zich is het een leuke jeugdfilm. Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd, de film is echt gemaakt voor de 6-jarigen. De eyecandy in de vorm van Alwina (Thekla Reuten) is in de film het enige echt interessante. Vooral het commentaar van de doelgroep-kinderen om ons heen was amusant.

    Oh, en elke scene met Sidonia was tenenkrommend. [img]graemlins/whatever.gif[/img]

  6. #46
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar
    Originally posted by MGM:
    ...
    Oh, en elke scene met Sidonia was tenenkrommend. [img]graemlins/whatever.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Can you spell: t r a v e s t i e t! [img]wink.gif[/img]
    Ja ik heb de recensie gelezen toch schijnen in de film voor volwassen hinst te zitten over ontluikende sexualiteit..dat vond men in die recensie ene beetje raar voor een kinderfilm en Sidonia wordt gespeeld door een man!! [img]graemlins/hmmm.gif[/img]

    Anyway leuk review MGM!
    Zo heb ik dus ooit Crossroads gezien van Britney Spears..en omdat ik en paar kids beledigende kreeg ik tot het eind smarties in mijn haar gegooid. [img]graemlins/whatever.gif[/img]

  7. #47
    Inactive Member MGM's Avatar
    Join Date
    August 18th, 2000
    Posts
    117
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Hehe, hoe oud waren die kinderen?

    Originally posted by Defunkt:
    Can you spell: t r a v e s t i e t! [img]wink.gif[/img]
    Ja ik heb de recensie gelezen toch schijnen in de film voor volwassen hinst te zitten over ontluikende sexualiteit..dat vond men in die recensie ene beetje raar voor een kinderfilm en Sidonia wordt gespeeld door een man!! [img]graemlins/hmmm.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja. Dat komt trouwens omdat ze niet zo'n lange vrouw konden vinden, schijnt.

    Over de ontluikende seksualiteit, ik had 't er expres uitgelaten, maar dat klopt wel. Er zit een scene in met de baron ("Zeg maar Rogerrr.") en Sidonia die vrij suggestief is (niet dat er iets gebeurt, maar de barons handen glijden wel erg vaak rakelings langs Sidonia's lichaam). En ja, in sommige shots wordt wel redelijk de nadruk gelegd op Wiske's... hoe zal ik 't netjes zeggen? D'r voorgevel. Overigens lijkt ze geen beha te dragen. Hoe oud is dat kind, 13? [img]redface.gif[/img] [img]redface.gif[/img]

    <font color="#cc6600" size="1">[ February 25, 2004 06:24 PM: Message edited by: MGM ]</font>

  8. #48
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Defunkt:

    Zo heb ik dus ooit Crossroads gezien van Britney Spears..en omdat ik en paar kids beledigende kreeg ik tot het eind smarties in mijn haar gegooid. [img]graemlins/whatever.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">ach, zo krijg je wat kleur in je leven... [img]wink.gif[/img] maarreeh... CROSSROADS???? Vertel me alsjeblieft dat je zwaar gedwongen werd, want om dit ongegeneerd, vrijwillig te gaan kijken in een bioscoop doet me vermoeden dat er meer dan 1 steekje bij los is... [img]tongue.gif[/img]

    zo zal ik dus nooit meer Titanic gaan kijken zonder dat daar enige dwang voor toegepast zal worden... enige moment waar ik dan naar uitkijk is dat DiCaprio een vriesstick wordt: ongeevenaard topmoment omdat het dan betekent dat alle ellende bijna voorbij is en je ieder geval geen sappy romantiek meer hoeft aan te horen/zien... [img]graemlins/gulp.gif[/img]

  9. #49
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar
    LOL bij mij weet je nooit om wat voor reden ik toch naar een bioscoop ga en ik heb ooit Tim/Sponda verteld waarom ik niet van bioscopen hou. Was dat nog in mijn MSN dagen??? [img]graemlins/hmmm.gif[/img]

    Anyway ik heb vandaag twee opties:
    -Of de BS mini zie TV topic
    -Of Lost In Translation, heb al een stukkie gezien maar ben ik daar wel klaar voor nu..ik moet voor zo'n film wel klaar zijn..nou ik zie wel. Ben in iig niet ongesteld en dat scheelt een slok op een borrel qua emoties bij mij!! hihihihihihi LOL
    [img]biggrin.gif[/img] [img]wink.gif[/img]

  10. #50
    Inactive Member spondaman's Avatar
    Join Date
    May 16th, 2001
    Posts
    199
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Defunkt:
    LOL bij mij weet je nooit om wat voor reden ik toch naar een bioscoop ga en ik heb ooit Tim/Sponda verteld waarom ik niet van bioscopen hou. Was dat nog in mijn MSN dagen??? [img]graemlins/hmmm.gif[/img]

    -Of Lost In Translation, heb al een stukkie gezien maar ben ik daar wel klaar voor nu..ik moet voor zo'n film wel klaar zijn..nou ik zie wel. Ben in iig niet ongesteld en dat scheelt een slok op een borrel qua emoties bij mij!! hihihihihihi LOL
    [img]biggrin.gif[/img] [img]wink.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Hmm, ik herinner mij vaag nog wat ja. Vroeger wel naar filmhuizen maar dat op een gegeven moment ook afgezworen...iets in die trend.
    Ik hoor dat steeds vaker trouwens dat mensen niet meer naar bioscoopen gaan. Ach je moet gewoon weten welke bioscoop en dan valt het meestal allemaal wel mee.

    En wat betreft jouw keuze. Simpel. Lost in Translation.
    Ben heel erg benieuwd naar jouw kijk/mening.

    <font color="#cc6600" size="1">[ February 26, 2004 10:42 AM: Message edited by: Maguffin ]</font>

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •