Page 8 of 8 FirstFirst 12345678
Results 71 to 74 of 74

Thread: Spawn

  1. #71
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Ze zijn erg moeilijk te krijgen. Maar ik heb de gene met alleen Angela op de cover. De andere koop ik waarschijnlijk ook nog van iemand.

  2. #72
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Zometeen even naar Groningen om te kijken of ik nog twee Spawn: Simony comics kan bemachtigen. En Melvin ik hoop dat ik de figure voor jou ook kan vinden voor je. Maar dat hoor je later wel weer van mij.

    Edit:

    Eerste indruk van Spawn Simony.

    Wel erg weinig tekst om te lezen zeg!!! Maar de art ziet er wel vet uit [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

    Groeten en prettig pinksterweekend,
    Roy

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 28, 2004 12:52 PM: Message edited by: RoyK. ]</font>

  3. #73
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by RoyK.:

    Wel erg weinig tekst om te lezen zeg!!! Maar de art ziet er wel vet uit [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">en dat voor een oorspronkelijk Franse tekst...als ik iets als langdradig beschouw is het de Franse Literatuur wel [img]biggrin.gif[/img]

  4. #74
    Inactive Member Dutch Spawn's Avatar
    Join Date
    January 19th, 2001
    Posts
    130
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by RoyK.:
    Ik zit met een vraag over een comic die ik heb aangeschaft. Het gaat namelijk over de volgende comic. SPOON van Spoof comics. Wat is dit precies voor bedrijf is het uberhaupt op legale manier uitgegeven of is het een soort van bootleg. De voorkant moet lijken op de voorkant van deel 1 uit de normale Spawn reeks. Is alleen heel slecht getekend maar wel in de zelfde kleuren. De binnenkant van de strip is helemaal in het zwart/wit.

    <font color="#cc6600"><font size="1">[ May 15, 2004 04:24 AM: Message edited by: RoyK. ]</font></font>
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dit is meer een parodie op Spawn. Ik heb nog wel meer van dat soort comics, zal ze wel eens opzoeken.

Page 8 of 8 FirstFirst 12345678

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •