Page 2 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 11 to 20 of 74

Thread: Spawn

  1. #11
    Inactive Member Undertaker20's Avatar
    Join Date
    April 21st, 2004
    Posts
    18
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Olav en of JP moet ckersweten deze comics gaan releasen.

  2. #12
    Inactive Member Undertaker20's Avatar
    Join Date
    April 21st, 2004
    Posts
    18
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Spawn: Simony

    Hey Olav,

    Komt deze serie ook in Nederland uit? Khoop van wel. Want ze zijn nu bzig met 1 van de eerste nr's uit te brengen.

    Want ik zie niet meer zoveel Spawn Series via Junior Press.. [img]frown.gif[/img]

    Of wordt het gewoon de Amerikaanse nr's kopen?

    Groet Melvin

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 04, 2004 05:28 AM: Message edited by: Gently ]</font>

  3. #13
    Inactive Member Undertaker20's Avatar
    Join Date
    April 21st, 2004
    Posts
    18
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    k, maargoe. Ik had inmiddels al een een zoot nieuwe comics verw8. Want de keuze is nu een beetje magertjes. Kgaat voornamelijk voor de Spawn comics. De rest van de comics die nu worden uitgegeven boeien me niet zo erg.

    Een nieuwe Spawn serie lijkt me wel vet. Desnoods vertalingen van de ouwe Spawn boekies.
    Of maak er een Image Special van.

    Er zijn nog genoeg Spawn series die dat wel mogen hebben.

    Spawn/WILDC.A.T.S. 4 deeltjes maar, kan makkelijk als Image Special.
    Enne zo kan ik nog wel ff doorgaan.

  4. #14
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Gezien het 'succes' van Curse of the Spawn en Spawn the Undead zou ik er niet op rekenen. Daarnaast werd vorig jaar geloof ik gemeld dat zelfs Spawn dalende verkoopcijfers had gekregen. (kan me vergissen, dus niet direct in paniek raken [img]wink.gif[/img] )

  5. #15
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Undertaker20:
    Olav en of JP
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">[img]wink.gif[/img] Olav is maar een medewerker van JP [img]wink.gif[/img] Tot op heden zeker nog geen eigen bedrijf.

  6. #16
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar
    Zojuist vond ik een pagina uit een comic als ik het goed heb is dat uit Spawn Simony "France Uitgave:
    Pagina uit France Simony
    Nog een pagina uit Spawn Simony

    Zoek je nog meer info en heb je de Franse taal in je pakket. Zoek dan eens op Spawn SIMONIE want zo hete de comic in Frankrijk.

    Nog eens pagina 14 als ik de Franse site moet geloven kan namelijk geen Franse:
    Pagina 14 uit Spawn Simony

    De informatie bron waar ik het weg heb is trouwens:
    Site: France Comics

    Groeten,
    Roy

    <font color="#cc6600"><font size="1">[ May 05, 2004 07:35 AM: Message edited by: RoyK. ]</font></font>

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 05, 2004 07:37 AM: Message edited by: RoyK. ]</font>

  7. #17
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    vakwerk kerel!!

    Als dit geen 100% verslaggeving is voor zo'n eenvoudige vraag van Melvin dan weet ik het ook niet meer

    I AM IMPRESSED with us 2!!

    [img]graemlins/devil.gif[/img]

  8. #18
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Undertaker20:
    Komt Spawn ook voor in de serie van The Creech? Of gaat het gewoon over het monster?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">

  9. #19
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by RoyK.:
    The Creech zojuist heb ik dat hoofdstuk kwa comics geupdate op mijn site.

    Er zijn 2 series van 3 comics kwam ik dankzij een oplettende bezoeker achter en eveneens ook member van dit forum. Bedankt nog.

    Ook is er nog een black & white edition van de Creech en een TPB in het Engels.

    Van The Creech is er in Nederland Slechts 1 serie uitgegeven in een Speciale Image Special nmr. 12 als je het mij vraagt.

    Zoals je misschien weet is The Creech een creatie van Greg Capullo tekenaar van Spawn. Erg goeie tekenaar zelfs. Op den duur kwam hij met zijn eigen creatie "The Creech" boven tafel. Als ik het goed heb is het wezen bestaande uit menselijke en buitenaards genetisch materiaal op een goed tijdstip geintroduceerd in de normale Spawn reeks. Later is hij dus in 2 mini-series uitgebracht. Waar Spawn zover ik weet niet in voor komt. Het zijn volgens mij twee van Spawn losstaande verhalen.

    Ik hoop je hier iets mee te hebben uitgelegt zo niet jah dan niet [img]biggrin.gif[/img] [img]confused.gif[/img]

    Groeten,
    Roy

    PS. Spawn vragen kunnen beter ook in het Topic Spawn worden gevraagt om het Forum netjes te houden. Maar dat zal vast nog wel even veranderd worden door de Webmaster.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">

  10. #20
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Undertaker20:
    K, thnx Roy [img]smile.gif[/img] Khad gister Aria/Angela comics binnen gekregen ;D Zag er wel vet uit.

    Als het goed is, koop ik van iemand Gloria/Angela over [img]smile.gif[/img] Is maar als het goed is maar 1 deel. Me Spawn collectie begint nu wel wat te groeien kwa comics. Spawn/Wildcats hebbik nu ook.

    Dus gaat lekker zo [img]biggrin.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">

Page 2 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •