Page 3 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 21 to 30 of 74

Thread: Spawn

  1. #21
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Question

    Ik heb het deel uit het The Creech topic hier maar heen verplaatst, dit omdat ik denk dat het beter is om alle Spawn gerelateerde informatie bijelkaar te houden om de boel overzichtelijk te houden. Vind dat het The Creech topic kan vervallen. Heb ik gelijk of niet???

    Groeten Roy

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 09, 2004 05:35 AM: Message edited by: RoyK. ]</font>

  2. #22
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Undertaker20:
    K, thnx Roy [img]smile.gif[/img] Khad gister Aria/Angela comics binnen gekregen ;D Zag er wel vet uit.

    Als het goed is, koop ik van iemand Gloria/Angela over [img]smile.gif[/img] Is maar als het goed is maar 1 deel. Me Spawn collectie begint nu wel wat te groeien kwa comics. Spawn/Wildcats hebbik nu ook.

    Dus gaat lekker zo [img]biggrin.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Van Aria/Angela heb ik jammer genoeg nog niets, maar ben nog druk op comic jacht naar delen uit die reeks. Dus als je eens een nummer dubbel hebt zeg het mij maar. Ik heb nog wel normale USA Spawns dubbel in mijn bezit.

    Van Spawn/WildC.a.t.s. zijn er 4 delen heb ik inmiddels ook in mijn bezit.

    Comic die je binnenkort waarschijnlijk gaat kopen heet trouwens Glory/Angela [img]wink.gif[/img] er is ook nog een comic van Angela/Glory das geen grapje hoor. Deze is uitgegeven met twee verschillende covers.

    Ik verwacht volgende week Glory/Angela en Angela/Glory op mijn deurmat te ontvangen.

    Groeten,
    Roy

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 09, 2004 05:46 AM: Message edited by: RoyK. ]</font>

  3. #23
    Inactive Member Undertaker20's Avatar
    Join Date
    April 21st, 2004
    Posts
    18
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Aria/Angela comics zijn 2 delen van. Waaronder ook weer vet veel verschillende covers. Die je ook trug kan vinden in de comics zelfs.

    Khad ze van Comicasa af. Betrouwbare site.

    www.comicasa.nl.

    Ze hebben daar nog Aria/Angela comics deel 1 en 2. Dus kzou zeggen grijp je kans. Voordat ze op zijn.

    Uit hoeveel delen bestaat Glory/Angela? 1 toch?

    Hey Roy, wat is trouwens je MSN? Kheb nog wel veel websites waar ik je kan helpen om aan je Spawn comics te komen. En die betrouwbaar zijn.

    Kheb bij genoeg sites suc6 en vertrouwens in. Dus ik hoor wel van je. Mijn is: [email protected] kzie je wel online als dat goed is.

    Groet Melvin

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 09, 2004 07:45 AM: Message edited by: Undertaker20 ]</font>

  4. #24
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Undertaker20:
    Aria/Angela comics zijn 2 delen van. Waaronder ook weer vet veel verschillende covers. Die je ook trug kan vinden in de comics zelfs.

    Khad ze van Comicasa af. Betrouwbare site.

    www.comicasa.nl.

    Ze hebben daar nog Aria/Angela comics deel 1 en 2. Dus kzou zeggen grijp je kans. Voordat ze op zijn.

    Uit hoeveel delen bestaat Glory/Angela? 1 toch?

    Hey Roy, wat is trouwens je MSN? Kheb nog wel veel websites waar ik je kan helpen om aan je Spawn comics te komen. En die betrouwbaar zijn.

    Kheb bij genoeg sites suc6 en vertrouwens in. Dus ik hoor wel van je. Mijn is: [email protected] kzie je wel online als dat goed is.

    Groet Melvin

    <font color="#cc6600"><font size="1">[ May 09, 2004 07:45 AM: Message edited by: Undertaker20 ]</font></font>
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Van Glory/Angela is er maar 1 deel. En dat toevoegen op MSN heb je zelf al gedaan [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

    Bedankt voor de tip van Aria/Angel ik zal snel eens kijken.

  5. #25
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by RoyK.:
    Vind dat het The Creech topic kan vervallen. Heb ik gelijk of niet???
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">[img]wink.gif[/img] Ik kan ook geen weekendje me terugtrekken of ik wordt van de troon gestoten... [img]biggrin.gif[/img]

    helemaal top, Roy!
    [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

  6. #26
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar
    Nogmaals even huiswerk gedaan om wat meer te weten te komen over Spawn: Simony.

    De originele Franse Spawn: Simonie cover

    FRANSE COVER

    Nog weer een waarschijnlijke pagina kan jammer genoeg net als vorige keer nog geen Frans [img]frown.gif[/img] maar aan de URL van het plaatje te zien zit het wel goed.

    SPAWN: SIMONY

    In het Engelse deel zit als ik het goed begrepen heb een langer verhaal + extra toevoegingen waaronder Pinup art: gecrieerd door Todd McFarlane himself en Greg Capullo. Het zal zo'n 68 pagina's bevatten.

    Nog een super [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img] stukje art:
    Nogmaals een afbeelding!

    Dit was het weer even dacht ik:

    Edit:
    PAGE

    PAGE

    Groeten,
    Roy

    <font color="#cc6600"><font size="1">[ May 10, 2004 04:08 PM: Message edited by: RoyK. ]</font></font>

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 10, 2004 04:31 PM: Message edited by: RoyK. ]</font>

  7. #27
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by RoyK.:
    Ik zit met een vraagje? Ik heb laatst Medieval/Witchblade gelezen en daar begint het verhaal met een kerel op een bankje. Met een doos met hoofd. Is dat de zelfde man met wandelstok als in Spawn 100 die dan plotseling Spawn komt feliciteren na het afslachten van Malebolgia of zijn het totaal twee verschillende personages.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nu zie ik die zelfde gozer dus ook weer op 1 van de pagina's hierboven uit Spawn: Simony. Maar dit komt waarschijnlijk omdat het verhaal van Spawn: Simony gedeeltelijk is afgeleid van het oorspronkelijke deel Spawn 100.
    Of zit ik nu weer helemaal mis??? HELP!!!

  8. #28
    Inactive Member Jofo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    59
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Arrow

    Originally posted by RoyK.:
    Nu zie ik die zelfde gozer dus ook weer op 1 van de pagina's hierboven uit Spawn: Simony. Maar dit komt waarschijnlijk omdat het verhaal van Spawn: Simony gedeeltelijk is afgeleid van het oorspronkelijke deel Spawn 100.
    Of zit ik nu weer helemaal mis??? HELP!!!
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Hmm, ik lees al een tijdje geen Spawn comics meer maar ik denk dat je Cogliostro bedoelt, de vent die hier op deze pagina voorkomt (vraag me niet waarom ie in het duits in [img]smile.gif[/img] ) Zover ik me kan herinneren is hij een soort mentor van alle Spawns geweest die er ooit waren, dus ook de Medieval Spawn. Tot het punt waar ik ben gestopt (rond #100) was het nog wel onduidelijk wat zijn origin was en wat zijn motieven waren. Ik weet alleen dat ie steeds minder belangrijk werd voor het verhaal en zijn functie in de huidige nummers zou ik dan ook niet weten.
    Hoop dat je hier wat aan hebt [img]smile.gif[/img]

    Joost

  9. #29
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Jofo:
    Hmm, ik lees al een tijdje geen Spawn comics meer maar ik denk dat je Cogliostro bedoelt, de vent die hier op deze pagina voorkomt (vraag me niet waarom ie in het duits in [img]smile.gif[/img] ) Zover ik me kan herinneren is hij een soort mentor van alle Spawns geweest die er ooit waren, dus ook de Medieval Spawn. Tot het punt waar ik ben gestopt (rond #100) was het nog wel onduidelijk wat zijn origin was en wat zijn motieven waren. Ik weet alleen dat ie steeds minder belangrijk werd voor het verhaal en zijn functie in de huidige nummers zou ik dan ook niet weten.
    Hoop dat je hier wat aan hebt [img]smile.gif[/img]

    Joost
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Sorry ik bedoel niet Cogliostro zijn rol in de Spawn reeks is mij inmiddels wel bekent. De tegenhanger van The Clown kun je wel zeggen. De Clown wil dat Spawn een moordmachine voor hell wordt. En Cogliostro wil dat hij vecht tegen het kwaat uit de hell.

    De vent die ik bedoel heet in Medieval Spawn/ Witchblade "Matthew Royale" de vent die de boel loopt te bezodemieteren. Zie onderste PAGE van de twee voor de character die in Spawn 100 ook voorkomt. Ben wel benieuwd of dat de zelfde persoon is want zowel in deel 100 als in Medieval Spawn/ Witchblade hebben ze verdacht veel de zelfde kleding in het begin.

    Misschien ga ik er weer eens te diep op in
    [img]confused.gif[/img]

    PS. Pagina is in het Duits dat kan hoor. In Duitsland is de Spawn serie namelijk ook uitgeven net als in Nederland.

    Groeten,
    Roy

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 10, 2004 07:29 PM: Message edited by: RoyK. ]</font>

  10. #30
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Gently:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by RoyK.:
    Vind dat het The Creech topic kan vervallen. Heb ik gelijk of niet???
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">[img]wink.gif[/img] Ik kan ook geen weekendje me terugtrekken of ik wordt van de troon gestoten... [img]biggrin.gif[/img]

    helemaal top, Roy!
    </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Sorry dat ik zo brutaal was Gently [img]confused.gif[/img] maar ik wilde je alleen even steunen en jou uren werk om dit forum zo te krijgen zoals het nu is mag natuurlijk niet verloren gaan. Zijn er namelijk nauwelijks in het Nederlands en het is tenminste een beetje een serieus Forum. Nogmaals Keep Up The Good Work!!!! [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

Page 3 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •