Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 31 to 40 of 74

Thread: Spawn

  1. #31
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by RoyK.:

    De vent die ik bedoel heet in Medieval Spawn/ Witchblade "Matthew Royale" de vent die de boel loopt te bezodemieteren. Zie onderste PAGE van de twee voor de character die in Spawn 100 ook voorkomt. Ben wel benieuwd of dat de zelfde persoon is want zowel in deel 100 als in Medieval Spawn/ Witchblade hebben ze verdacht veel de zelfde kleding in het begin.

    Misschien ga ik er weer eens te diep op in
    [img]confused.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">yup

    je gaat er teveel op in..

    Die vent (Royale) is een bedenksel van Bradon Peterson en is ENKEL nog terug te vinden in de maxiserie Arcanum....dat dus eigenlijk een soort vervolg is op MedeivalWitcblade/Spawn...

    that is it...

  2. #32
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Glory/Angela: had je niet nasat G/A ook een A/G ??? Volgens mij wel...en was het niet ook een onderdeel van een crossoverachtig iets...???

    CREECH: Creech is bedacht door Capullo en je beschrijving klopt...Alleen is het NIET!!! in de pagina's van Spawn geintroduceerd...je vergist je denk ik met #50 en Tremor...

    Creeech staat apart van Spawn...volledig...

  3. #33
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Da Boembaboem:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by RoyK.:

    De vent die ik bedoel heet in Medieval Spawn/ Witchblade "Matthew Royale" de vent die de boel loopt te bezodemieteren. Zie onderste PAGE van de twee voor de character die in Spawn 100 ook voorkomt. Ben wel benieuwd of dat de zelfde persoon is want zowel in deel 100 als in Medieval Spawn/ Witchblade hebben ze verdacht veel de zelfde kleding in het begin.

    Misschien ga ik er weer eens te diep op in
    [img]confused.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">yup

    je gaat er teveel op in..

    Die vent (Royale) is een bedenksel van Bradon Peterson en is ENKEL nog terug te vinden in de maxiserie Arcanum....dat dus eigenlijk een soort vervolg is op MedeivalWitcblade/Spawn...

    that is it...
    </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Okey bedankt voor de info hier kan ik weer wat mee. [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img] Thanks

  4. #34
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Da Boembaboem:
    Glory/Angela: had je niet nasat G/A ook een A/G ??? Volgens mij wel...en was het niet ook een onderdeel van een crossoverachtig iets...???

    CREECH: Creech is bedacht door Capullo en je beschrijving klopt...Alleen is het NIET!!! in de pagina's van Spawn geintroduceerd...je vergist je denk ik met #50 en Tremor...

    Creeech staat apart van Spawn...volledig...
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Van Angela/Glory is 1 comic uitgegeven, maar met twee verschillende covers. (komen nog afbeeldingen van op mijn site) Glory/Angela is ook maar 1 comic verder niet meer covers zoals bij die andere.

    En dat van de Creech heb ik inderdaad fout gezegt, was ergens in de war met iets anders.

    Groeten,
    Roy

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 11, 2004 08:18 AM: Message edited by: RoyK. ]</font>

  5. #35
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Question

    Wat is de verhouding tussen Spawn en Youngblood. Is Youngblood een comic serie waar Spawn in voor komt. Hij staat wel op de cover van USA Youngblood nmr. 10 ????

  6. #36
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Spawn is inderdaad een paar keer op bezoek geweest bij die gasten net als dat hij ook in een van de eerste nummers SavageDragon op een televisiescherm zag....allemaal in hetzelfde universum

    Rond nr 51-54 is SD zelfs in de Spawn-comic geintergreerd en ook is een nummer van SD in de continuiteit van Spawn opgenomen...

    Ook is hij in de Shadowhawk-serie voorgekomen toen SH bezig was om zijn AIDS te overwinnen...maar dat is enkel in de SH-continuiteit...

    Maar terug naar Youngblood...

    CHAPEL was een van de leden en voordat er mot kwam met Liefeld (waar YB van was) was Chapel degene die Al zou hebben omgebracht...later werd dat dus (zie ook de film) Jessica Priest...mooi opgelost... [img]graemlins/devil.gif[/img]

  7. #37
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Da Boembaboem:
    Spawn is inderdaad een paar keer op bezoek geweest bij die gasten net als dat hij ook in een van de eerste nummers SavageDragon op een televisiescherm zag....allemaal in hetzelfde universum

    Rond nr 51-54 is SD zelfs in de Spawn-comic geintergreerd en ook is een nummer van SD in de continuiteit van Spawn opgenomen...

    Ook is hij in de Shadowhawk-serie voorgekomen toen SH bezig was om zijn AIDS te overwinnen...maar dat is enkel in de SH-continuiteit...

    Maar terug naar Youngblood...

    CHAPEL was een van de leden en voordat er mot kwam met Liefeld (waar YB van was) was Chapel degene die Al zou hebben omgebracht...later werd dat dus (zie ook de film) Jessica Priest...mooi opgelost... [img]graemlins/devil.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Bedankt voor weer de goed bruikbare info. Ik moet dus snel kijken welke nummers het allemaal waren om ze daarna snel aan te schaffen. Weet jij de nummers misschien op te noemen waar Spawn in voor kwam, dan hoef ik dat niet helemaal uit te gaan zoeken namelijk. Dan heb ik het alleen over de comics waar Spawn opeens in opduikt en niet de nummers van de originele Spawn reeks die koop ik toch allemaal. [img]tongue.gif[/img]

    Gegroet,
    Roy

  8. #38
    Inactive Member Undertaker20's Avatar
    Join Date
    April 21st, 2004
    Posts
    18
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    YES!!! Eindelijk me Nederlandse Spawn collectie compleet tegen eind mei [img]biggrin.gif[/img] I'm so happy. Eindelijk na al die jaar heb ik het voor elkaar [img]smile.gif[/img] Nu de rest nog van de Amerikaanse Cross Overs [img]tongue.gif[/img] Waar Spawn een rolletje in speelt. Of waar Spawn mee te maken heb gehad [img]smile.gif[/img]

    <font color="#cc6600" size="1">[ May 11, 2004 01:24 PM: Message edited by: Undertaker20 ]</font>

  9. #39
    Inactive Member Undertaker20's Avatar
    Join Date
    April 21st, 2004
    Posts
    18
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Owja, is de USA Curse of the Spawn nr 29 ooit wel uitgegeven in het Nederlands? Want in de specials en normale nr's van Curse Of The Spawn, kom ik dus tegen dat er 2x nr 25 is gedaan.

    Is dit een drukfout? En welk verhaal van welke comic hoort dan wel nr 29 te zijn?

  10. #40
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    http://jump.to/boomboom\spawn.html


    Curse of the Spawn: 29
    Jonathon Edward Custer, the man who runs a little place known throughout history as: "Purgatori". In recent years this waiting room of repentance has fallen into disrepair, forgotten in this time of brutal cut and dry battles between Good and Evil; these days few souls are worthy of repentance. Jon Custer, bored, restless and afraid for his job, is about to change all that. He plans to make a dew disreputbale souls repent in his back-alley maze of redemption whether they like it or not.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">en van http://www.savagedragon.com/

    Savage Dragon Monthly Series #30
    Sent to Hell by the Fiend, The Dragon and the costumed adventurer Spawn squabble amongst themselves and do battle with The Fiend herself. Meanwhile, Rapture considers having an abortion, Dale Fisher dumps Alex Wilde, and a recovering Phil Dirt reveals to Howard Niseman that he has AIDS. In Hell, the Fiend sends Spawn to Earth, and sics Overlord on the Dragon.

    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">en van Shadowhawk is het ergens tussen de nummers:
    Shadowhawk (ongoing series): 12 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">ik weet niet precies welke want ze zitten nog in de verhuisdozen

Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •