Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 41 to 45 of 45

Thread: Algemeen: film

  1. #41
    Inactive Member the rainking's Avatar
    Join Date
    October 25th, 2001
    Posts
    22
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by The_Silver_Armadillo:

    Morgen naar de sneak preview van Shaun of the dead. Ben benieuwd of die net zo goed is als de critici zeggen. De trailer vond ik in ieder geval erg grappig.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">ah, daar ben ik ook heel benieuwd naar, laat naderhand een s weten wat je er van vond!

  2. #42
    Inactive Member lostmushi's Avatar
    Join Date
    August 21st, 2002
    Posts
    49
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by MGM:
    I, Robot is wel van Asimov. [img]wink.gif[/img]
    Maar al de bewerkingen van Philp K. Dick zijn eigenlijk wel subliem. Wat dat betreft heeft die man een grote invloed op de sci-fi gehad. En Blade Runner is natuurlijk maar ten dele gebaseerd op Do androids dream of electric sheep? en kent ook vele andere invloeden.

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Negative Sun:
    Wet 1 gaat niet op???
    wat voor gezeik is dat nu??? [img]mad.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tja, iets anders kan ik niet bedenken als ik duizenden robots mensen zie aanvallen in de trailer. [img]confused.gif[/img] </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">heb de trailer nog niet gezien, maar volgens mij zit er weer een LOTR invloed in als ik het zo hoor, is de originaliteit nu in hollywood helemaal verloren gegaan?

  3. #43
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Negative Sun:
    heb de trailer nog niet gezien, maar volgens mij zit er weer een LOTR invloed in als ik het zo hoor, is de originaliteit nu in hollywood helemaal verloren gegaan?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">errr...originaliteit is al lange tijd zoek in Hollywood. Originele plots en uitwerkingen vind je meer bij de onafhankelijke industrie. Wanneer die de kolen uit het vuur heeft gehaald, dan zie je die elementen verschijnen in Hollywood producties.

  4. #44
    Inactive Member MGM's Avatar
    Join Date
    August 18th, 2000
    Posts
    117
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Tja, weet je wat het is? Als ik die trailer klinisch bekijk, is het vermoedelijk een hele vermakelijk film. Alleen als Asimov fan zal hij me tegenvallen, ben ik bang. Hetzelfde met Troy, voor het gemiddelde publiek leuk, voor mij irriterend. Gewoon, klein voorbeeld. Het zeil van Achilles. "Leuk logo", zal wel iemand hebben gedacht, "Dat is wat voor Achilles!" NEE, halve zool, dat is de hoofdletter L in het Griekse alfabet, die staat voor Lacedoni?, wat beter bekend staat als Sparta en is derhalve ook het logo van de Spartanen!

  5. #45
    Inactive Member The_Silver_Armadillo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    46
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    Net Shaun of the dead gezien en het was een goeie zombiefilm. Ik had wel iets meer humor verwacht maar de film ging toch meer de serieuzere kant op dan de komische kant. Wat niet wil zeggen dat er niks te lachen valt, alleen minder dan ik had verwacht.
    De film is spannend en heeft alle scenes die je in een zombiefilm verwacht: massas zombies die de helden belegeren, personages die opgegeten worden, de spanning die tussen de overlevenden ontstaat, een beetje gore, een beetje maatschappijkritiek en als extra een dosis humor.

    Prima amusement!

Page 5 of 5 FirstFirst 12345

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •