Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: Crossgen gaat vallen

  1. #1
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Een ware exodus van talent, een rechtzaak en schulden. De toekomst van Crossgen ziet er inktzwart uit.

    Op zich niet echt verbazingwekkend dat deze uitgeverij in zwaar weer terecht is gekomen. Het niveau van hun titels varieert van voldoende tot zeer, zeer slecht. Maar verdorie wat is het tragisch voor de betrokkenen.

    Het laatste Crossgen nieuws wil ik hier gaan posten en misschien komt er ook een leuke discussie op gang.

    <font color="#cc6600" size="1">[ March 27, 2004 05:54 PM: Message edited by: DennisX ]</font>

  2. #2
    Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Join Date
    September 4th, 2001
    Posts
    75
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Hmmz ik weet zo net nog niet wat ik van dat artikel moet denken.. Crossgen is een tijd terug al in zwaar weer geraakt en leek er weer enigzins bovenop te komen en nu komt dit weer.

    Laat ik er ook even op wijzen dat degene die het artikel geschreven heeft er in het verleden nogal een hobby van heeft gemaakt om crossgen te bashen om allerlei redenenen.

  3. #3
    Inactive Member Xanta Claws's Avatar
    Join Date
    June 28th, 2001
    Posts
    83
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Het klinkt idd allemaal niet best voor Crossgen en er zal best een kern van waarheid inzitten.
    En dan te bedenken dat ik enige maanden heleden bezig was meer over te stappen op Corssgen, toen kwamene al die gecancelde comics en nu het beter lijkt te gaan, blijkt dat het dus niet echt beter gaat...

    Hmmm...

  4. #4
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Als je het artikel leest, is er eigenlijk meer sprake van geruchten en het trekken van conclusies op basis van onvoldoende feiten.

    Het verhaal wordt grotendeels gedaan door een medewerker die inmiddels een half jaar daar weg is. Het komt daarom mij eerder over als het typische verbitterd zijn over een oude werkgever.

    Echte feiten brengt dit verhaal naast meneer Smith amper.

  5. #5
    Inactive Member Bricky-NL's Avatar
    Join Date
    August 18th, 2003
    Posts
    13
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Een nieuw artikel over Crossgen op Newsarama dit maal uit de mond van Edginton bevestigt wel een aantal dingen uit het vorige artikel. Dus dat vorige artikel was niet alleen uit een soort van wraak gemaakt...

  6. #6
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Bricky:
    Een nieuw artikel over Crossgen op Newsarama dit maal uit de mond van Edginton bevestigt wel een aantal dingen uit het vorige artikel.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Verhaal uit 1 mond kan als gerucht beschouwd, een tweede verhaal promoveert het naar een teken aan de wand...

    En dat is het inderdaad wel. Het wachten is nu op een derde (grootheid) dat dan wel eens als nekslag kan dienen voor in ieder geval het team dat Crossgen leidt.

  7. #7
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Exclamation

    Meer Ian Edginton.

    De man klinkt bijzonder overtuigend. Lijkt me stug dat er nu nog iemand voor Crossgen gaat werken. Ik bedoel, je moet wel heel dom zijn als je daar nog een pitch naartoe stuurt. Alessi deugt niet.

    <font color="#cc6600" size="1">[ April 02, 2004 01:55 PM: Message edited by: DennisX ]</font>

  8. #8
    Inactive Member Sven Mesman's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2001
    Posts
    118
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Alsof dat nog niet erg genoeg is, is nu ook bekend geworden dat Bill Roseman is opgestapt.

    THE PULSE has just learned that Bill Rosemann, CrossGen's Senior V.P. of Publishing resigned this past Thursday. Rosemann officially became a part of CrossGen in February of 2003, as the Director of Marketing Communications. He was promoted late 2003 to Senior V. P. of Publishing. Prior to working with CG, Rosemann had worked at Marvel Comics for ten years. It is unknown at this time who will be taking over Rosemann's publishing duties.

  9. #9
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Posted by Sven Mesman
    Alsof dat nog niet erg genoeg is, is nu ook bekend geworden dat Bill Roseman is opgestapt.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">[img]eek.gif[/img]

    Wow. Zelfs hij?

    Nu gaat het wel erg snel. Vraag me af wanneer ze definitief voor de bijl gaan. Als Roseman het niet meer ziet zitten dan is het heeeel erg.

  10. #10
    Inactive Member Sven Mesman's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2001
    Posts
    118
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Update:

    de VP van Marketing en sales Chis Oar is ook opgestapt bij Crossgen.

    Begint serieus op de Titanic te lijken daar.

    Following this weekend?s news that CrossGen?s VP of Publishing, Bil Rosemann had quit the company last Thursday. Newsarama has now learned that VP of Marketing and Sales Chris Oarr resigned from CrossGen this morning.

    In his position, Oarr coordinated the production and marketing of CrossGen?s trade paperback collections, acting as the primary liaison with the publisher?s trade distributor and retail partners. Most recently, Oarr spoke with Newsarama in regards to returning the trade program to a normal schedule.

    Developing?

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •