Page 1 of 12 1234567891011 ... LastLast
Results 1 to 10 of 119

Thread: Heb je een eigen website?

  1. #1
    HB Forum Owner Stephen Strange's Avatar
    Join Date
    July 29th, 2001
    Posts
    54
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik vroeg me eigenlijk ineens af wat voor sites de Weekly Dozer zoal gecreert heeft en bijhoudt.

    Oh! heeft naruurlijk de http://www.Weeklydose.com

    Ikzelf ben de eigenaar van een Dr. Strange site. http://www.drstrange.nl

    en een Marvel Magic Magic: The Gathering fandesigned mirror site op http://www.marvelmagic.tk

    Zijn er nog meer hobbuisten onder ons met een site... en waar gaat het over?

    <font color="#cc6600" size="1">[ January 20, 2004 08:17 AM: Message edited by: Oh! ]</font>

  2. #2
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Nou...

    Ik heb er wel een stel :-)

    Ze zijn voor het gemak wel allemaal ondergebrcht onder 1 noemer, nl
    http://www.boomboom.tk en
    http://jump.to/boomboom

    Beide URL's gaan naar dezelfde frontpage die dan OF naar mijn

    Bad Grrl COmic Fan Club op Yahoo (informatie doorsturen over deze soort comics naar meer dan 450 leden)
    gaat

    OF

    Naar mijn website; familie, mijn comiclijst en veeeele comictributes (Sascha Knopf, Pamela ANderson, Angelina Jolie, Jim Balent, Dan Brereton, Starlord, Angela (spawn), Cavewoman, Vampirella, Darkchylde, beuty and the Beast, Avengelyne, Greg Horn, Joe Jusko, Mike Deodato, Alleycat/MacBaggett) en comicfansites zoals STORM, Tarot, Aria, Micheal Turner, Fathom, TEX, John Carter, Phoenix en nog veel meer stuff. Daar ben je wel een dag mee zoet denk ik...lees maar: http://jump.to/boomboom\boompurpose.html

  3. #3
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    tja... weer een schaamteloze plug dan maar [img]wink.gif[/img]

    Comics Assemble!

    wat hopelijk binnenkort ook weer de portal is naar "Marillion & The Positive Live" en een FAQ voor systeembeheerders.

  4. #4
    Inactive Member MrTyler's Avatar
    Join Date
    January 18th, 2002
    Posts
    7
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ooo een excuus om 'm weer in de groep te gooien:

    Broken Links - Online Portfolio

    Plaatjes, praatjes en verouderde info wegens te weinig tijd om regelmatiger te updaten... [img]redface.gif[/img]

  5. #5
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Okay, dit is inderdaad een Schaamteloze Plug topic waar ik normaal niet zo blij mee ben, maar als we het dan toch doen, doen we het goed en in ??n topic en dan zijn we er de komende twaalf maanden weer vanaf. [img]smile.gif[/img]

    Kortom, plug je persoonlijke website maar. Misschien een ideetje om er meteen een lijstje van te maken en dat in de Wie is Wie topic op te nemen?

    Of is dat te veel werk voor Dolores? [img]smile.gif[/img]

  6. #6
    HB Forum Owner Stephen Strange's Avatar
    Join Date
    July 29th, 2001
    Posts
    54
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:
    Okay, dit is inderdaad een Schaamteloze Plug topic waar ik normaal niet zo blij mee ben, maar als we het dan toch doen, doen we het goed en in ??n topic en dan zijn we er de komende twaalf maanden weer vanaf. [img]smile.gif[/img]

    Misschien een ideetje om er meteen een lijstje van te maken en dat in de Wie is Wie topic op te nemen?

    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dat was eigenlijk mijn bedoeling.

    Ik ben de laatste dagen (weer) zonder werk. Daardoor ben ik wat meer aan mijn site gaan doen. Ik heb het idee sat er een heleboel dozers een mooie site hebben en ik vroeg me af waarover. Het kost nogal wat tijd om een goede site te maken en te onderhouden.

    Op deze manier kan er in plaats van simpel te pluggen ook nog eens wat over verteld worden.

    Hoe groot is de site..?
    Veel bezoekers?
    Waar bouw je het mee?
    Waar komt de info vandaan?
    Wat voor bezoekers?

    Dit zijn eigenlijk de dingetjes waar ik niewsgierig naar ben.

  7. #7
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Wink

    HEY Olav....het heeft toch allemaal met comics te maken!!!!!???

    Flauwerik!! [img]tongue.gif[/img]

    En inderdaad een goed idee om Doloros aan het werk te houden...

    Ook leuk voor de WIE IS WIE topic is om de leden per provincie te groeperen...

  8. #8
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Stephen Strange:

    Dat was eigenlijk mijn bedoeling.

    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">groot gelijk....en waarom ook niet!!
    Originally posted by Stephen Strange:

    Ik ben de laatste dagen (weer) zonder werk.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">spijt me om te horen
    MAAR nu heb je wel tijd om comics te lezen (maar geen geld om ze te kopen!! [img]frown.gif[/img] )
    Originally posted by Stephen Strange:

    Op deze manier kan er in plaats van simpel te pluggen ook nog eens wat over verteld worden.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">en DAT is leuk want het zijn toch altijd labouroflove!! Dus OLAV mag ook meepraten!!!! [img]graemlins/devil.gif[/img]
    Originally posted by Stephen Strange:

    Hoe groot is de site..?
    Veel bezoekers?
    Waar bouw je het mee?
    Waar komt de info vandaan?
    Wat voor bezoekers?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">meer dan 300 html-files
    bijna 200 MB
    ik bouw het met Notepad
    de info komt van overal vandaan maar vnl van het internet. De scans van Storm op mijn fansite komen van de scanner van Klaasvaak af [img]tongue.gif[/img]
    Mijn bezoekers komen van de hele wereld maar vnl vanaf Amerika, Nedrland, Canada, Duitsland Australie, Belgie (in volgorde van belangrijkheid) volgens Nedstat...

    Ze houden meestens van comics (neem ik aan) of ze zijn geinteresseerd in mijnkoppie op het FAMILY-gedeelte..
    Originally posted by Stephen Strange:

    Dit zijn eigenlijk de dingetjes waar ik niewsgierig naar ben.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik eigenlijk ook

    Dus dat betekent dat meerdere mensen heil zien in het doel/oorzaak van deze topic

    &lt; insert maniacal laughter here &gt;

  9. #9
    HB Forum Owner Stephen Strange's Avatar
    Join Date
    July 29th, 2001
    Posts
    54
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Oke... Ik moet natuurlijk dan zelf even meer zeggen dan simply pluggen... Gaat ie...

    Hoe groot is de site..?
    Veel bezoekers?
    Waar bouw je het mee?
    Waar komt de info vandaan?
    Wat voor bezoekers?

    http://www.drstrange.nl

    Ik was eind 1998 in eens een lange tijd zonder werk. Thuis erg veel bezig met de computer en besloot om die tijd in een grote fan-site te steken. Ik ben een beetje eigewijs en wilde dus meteen ook een site maken die de grootste was over dat character. Als een dr. Strange fan had ik mazzel want daar waren nog niet zoveel sites van.

    Ik heb nu honderden pagina's, een eigen webserver, een domeinnaam en tussen de 40 en 70 bezoekers per dag. Ben al ruuiiim over de 50000 bezoekers heen ook.

    http://www.drstrange.nl heeft reacties gekregen van onderandere Dr. Strange mini serie schrijver Dan Jolley en Jean-Marc L'Officier, de schrijver van veel Dr. Strange Sorcere Supreme materiaal.

    De site brengt me dichter bij de makers... en ik weet zeker dat de makers mijn site als achtergrond info gebruiken. Zo hebben beide kanten er plezier van.

    Verder heb ik de site gebruikt om mezelf nieuwe technieken in html en flash bij te brengen. Ik bouw hem voornamelijk direct in Wordpad en soms gebruik ik Hippie (een halfeditor die gewoon in text werkt) om te kijken hoe een code ook alweer ging.

    http://www.marvelmagic.tk

    Deze is wat minder oud. Eigenlijk begon de site als een mirror op http://www.marvelmagic.com maar daar die site vreselijk achterloopt en dan nog voornamenlijk mijn info gebruikt mag ik wel zeggen dat het mijn site die het grootst is van de twee. En daardoor leidend.

    De site is gebaseerd op Magic: The Gathering van Wizards of the Coast. Ik heb met hulp van mensen op een messageboard een volledige set Magic kaarten gebouwd gebazeerd op Marvel Comics. Die kaarten moesten natuurlijk wel mee gespeeld kunnen worden.

    De set is nu vrijwel af en fantastisch. Het wachten op updaten duurde mij veel te lang en zodoende ben ik met mijn eigen site begonnen. Men mailde mij constant voor de laatste versies en die moest ik toch op een-of andere manier met ze kunnen delen.

    De URL is een re-director van Tokalou (.tk) naar mijn eigen webserver. Anders had ik de data nergens kwijtgekunt want het is nogal veel.

    Voor beide sites gebruik ik Nedstat als teller. Betrouwbaar en eerlijk.

  10. #10
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

    Exclamation

    Originally posted by BoOmbOoM:


    En inderdaad een goed idee om Doloros aan het werk te houden...

    ...
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">OT:
    Ja leuk Treestump!! [img]graemlins/devil.gif[/img] Je hebt me al zo gek gekregen dat ik aan die kleur wedstijd meedoe en gisteren van 9pm tot 3am aan 1 stuk doorgekleurd.
    Ja laat het maar aan de Heer Boom over om me aan het werk te houden..hij houdt de zweep er goed onder!! [img]wink.gif[/img] [img]tongue.gif[/img]

Page 1 of 12 1234567891011 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •