Page 12 of 12 FirstFirst ... 23456789101112
Results 111 to 119 of 119

Thread: Heb je een eigen website?

  1. #111
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Da Boembaboem:
    Die SHESPAWN reborn ziet er zoooo goed uit!!

    IK WIL EEN comicMINIserie DAARVAN!!!

    PS stop mijn site maar in je nieuwe verzameling-afdeling [img]smile.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Je site heb ik inmiddels toegevoegd aan mijn site: World of Spawn. En die She Spawn is inderdaad erg tof, alleen vond ik de eerdere uit serie 21 ook al erg tof. Als hier een comic serie van is of komt zal ik deze zeker gaan kopen!!!

    <font color="#cc6600" size="1">[ April 22, 2004 11:55 AM: Message edited by: RoyK. ]</font>

  2. #112
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    leuk man!

    Je hbt ehct een gave site weet je dat!!??

    Ik ben nog steeds zooo ontevreden over mijn forntgae...nee niet die met de Phoenix (die is gaaf) en ook niet die daarna (met die japanse en celtisch boom) maar die DAARNA!!

    Binnenkort toch eens aanpassen!!

  3. #113
    Inactive Member mirck's Avatar
    Join Date
    May 29th, 2002
    Posts
    3
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Afgelopen week is de nieuwssite COMICBASE.NL compleet gerestyled. De nieuwsvoorziening is weer opgestart en voorlopig worden er dagelijk recensies toegevoegd.

    Het eerste dat trouwe bezoekers zal opvallen, is de vormgeving van de website. Die is geprofessionaliseerd, met dank aan webmaster Nozzman, onder stripliefhebbers bekend vanwege zijn cartoons.

    Een nieuwe jas wil nog niet zeggen dat Comicbase.nl van haar oude koers is afgestapt. Hete nieuwtjes over strips en beeldcultuur blijven het speerpunt van de site, die door het toegevoegde content management systeem sneller dan ooit kan worden ge?pdate.

    Ook de rubriek met recensies profiteert van de nieuwe database: er kan handiger op tekenaarsnaam worden gezocht, terwijl de site ook de laatste drie toegevoegde recensies meldt. Ook is er een boekentip.

    Bekijk het zelf allemaal op COMICBASE.NL en geef je reactie in ons vernieuwde gastenboek!

    Vriendelijke groet,

    Jeroen Mirck

    P.S.: Zo beter, Olav? 't Leek me gewoon informatief...
    [img]graemlins/smarty.gif[/img]

  4. #114
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Ben druk bezig met mijn site zo volledig mogelijk te maken. En zo duidelijk mogelijk natuurlijk. Bezoekers die ik krijg is ook erg tof naast de Nederlandse bezoekers zijn het vooral de Amerikanen die erop een bezoekje nemen. Vandaar dat ik alle info maar naar Engels overzet.

    Heeft iemand tips of info laat het mij maar even weten in bijvoorbeeld het guestbook op mijn site. Het kan zijn dat de info die je geeft bij mij al wel bekent is maar nog niet op mijn site staat vermeld. Dat komt dan zo snel mogelijk.

    You Are Welcome In The World of Spawn!!!

    Groeten,
    Roy

  5. #115
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    done

  6. #116
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Bedankt voor je berichtje van het bestaan ervan wist ik al wel. Ben momenteel bezig met het onderdeel USA comics inorde te krijgen. Het probleem is dat ik nog druk aan het nadenken ben hoe ik dat nu zo overzichtelijk mogelijk kan gaan weergeven aangezien ik het nu nogal een lange onoverzichtelijke lijst vind. Ik denk dat ik het ga onderverdelen in: Spawn Series, Spawn Mini Series en Spawn Specials/One Shots.

    Als ik het zover heb zal ik het hier wel even melden.

    Bedankt voor de info hier kan ik tenminste wat mee.

    Groeten,
    Roy

  7. #117
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Da Boembaboem:
    done
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">EEY Da Boembaboem is je website uit de lucht ofzo. Ik wilde net gaan kijken en kom op een dode pagina zeg maar.

    Groeten,
    Roy

  8. #118
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Server ligt er volgens de beheerder af en toe een kwartiertje uit ja...

    hij kijkt dat nog na...

    [img]graemlins/cry.gif[/img]

  9. #119
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar

    Post

    Originally posted by Da Boembaboem:
    Server ligt er volgens de beheerder af en toe een kwartiertje uit ja...

    hij kijkt dat nog na...

    [img]graemlins/cry.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Pff wat vervelend zeg maar hij is er nog wel das weer beter. Zal zonder zijn als ie offline zal gaan die site van jou. Kwa info enzo.

Page 12 of 12 FirstFirst ... 23456789101112

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •