Page 7 of 12 FirstFirst 123456789101112 LastLast
Results 61 to 70 of 119

Thread: Heb je een eigen website?

  1. #61
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:

    Mijn webontwerpen zijn gewoon drie keer dikke stront met niks, maar ik doe het dan ook voor de lol en verdien er geen cent aan. [img]smile.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Kom maar bij mij dan laat ik je wel wat zien LOL

    Kidding aside: frames kan ik niet mee omgaan en JOUW WD-site ziet er nog altijd strak uit hoor Olav!!

    Maar goed...ik houd meer van hoe MIJN site eruit ziet natuurlijk. Maare daar ben ik nog lang niet mee klaar!!

  2. #62
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Da Boembaboem:
    Maar goed...ik houd meer van hoe MIJN site eruit ziet natuurlijk.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Als je het niet erg vindt, laat ik weeklydose.com voorlopig toch maar niet door jou ontwerpen, Richard. [img]tongue.gif[/img]

  3. #63
    Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Join Date
    September 4th, 2001
    Posts
    75
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Goh way flauw Oh! iemand aanvallen op het gebruik van frames.. je doet t zelf ook [img]tongue.gif[/img]

  4. #64
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik gebruik een nulframe en daar heb je dus geen last van. Het is alleen bedoeld om alle pagina's binnen dezelde URL te houden wanneer je op de index bent binnengekomen.

    Goh, technisch geneuzel! We are such nerds... [img]graemlins/angel.gif[/img]

  5. #65
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Posted by Defunkt
    Kijk uit Wolvster voor Don Dennis..hij is maar een paar jaartjes ouder dan jij..en op zoek naar een leuke meid als jij! Kan wel hoor ik zie dat jij weegschaal bent en hij is ram gaat heel goed samen!!
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik kan ook niets geheim voor je houden. [img]redface.gif[/img]
    Als Wolster dit leest vlucht ze natuurlijk meteen. [img]wink.gif[/img]

  6. #66
    Inactive Member Baard's Avatar
    Join Date
    July 12th, 2001
    Posts
    32
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Als je het niet erg vindt, laat ik weeklydose.com voorlopig toch maar niet door jou ontwerpen, Richard.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">True, Olav, True!
    Maar jullie uitgangspunten voor een site liggen 100% verschillend.

  7. #67
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Even voor de goede orde, naar aanleiding van een post hierboven, ik val helemaal niemand aan als ik zeg, "Gatver, frames." Ik zeg alleen dat ik frames vervelend vind. Als ik iemand aanval, had ik heel andere woorden gebruikt!

    Of zoals in de briljante televisieserie Firefly ooit is gezegd: "If I ever kill you, you'll be awake. You'll be facing me. And you'll be armed." [img]smile.gif[/img]

    Trouwens, weeklydose versie 1.0 had ook frames. Heel veel, zelfs. Volgens mij wel vijf. Knettergek werd ik ervan. Daarbij maakt een zoekmachine een gigantische puinhoop van je pagina's. Het kan wel. Ik heb genoeg sites met veel frames gezien die toch erg mooi zijn. Het is alleen niet mijn ding als ik zelf ga ontwerpen.

    Originally posted by Baard:
    Maar jullie uitgangspunten voor een site liggen 100% verschillend.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ha, daar heb je gelijk in. Dat bedoelde ik ook met die opmerking tegenover Richard.

  8. #68
    Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Join Date
    September 4th, 2001
    Posts
    75
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:
    Even voor de goede orde, naar aanleiding van een post hierboven, ik val helemaal niemand aan als ik zeg, "Gatver, frames." Ik zeg alleen dat ik frames vervelend vind. Als ik iemand aanval, had ik heel andere woorden gebruikt!

    Of zoals in de briljante televisieserie Firefly ooit is gezegd: "If I ever kill you, you'll be awake. You'll be facing me. And you'll be armed." [img]smile.gif[/img]

    Trouwens, weeklydose versie 1.0 had ook frames. Heel veel, zelfs. Volgens mij wel vijf. Knettergek werd ik ervan. Daarbij maakt een zoekmachine een gigantische puinhoop van je pagina's. Het kan wel. Ik heb genoeg sites met veel frames gezien die toch erg mooi zijn. Het is alleen niet mijn ding als ik zelf ga ontwerpen.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Het kan best zijn dat het niet als een aanval bedoeld is maar probeer je eens in te denken in iemand die net met het maken van sites begonnen is en voor het gemak maar frames gebruikt om de site te ontwerpen. En voor een persoonlijke pagina mag dat ook best. De meeste bezoekers genereer je met zo'n site toch via messageboards, vrienden, etc.

    mijn volgende site wordt er een zonder frames (ja mijn huidige die in mijn sig staat is er een met maar dat was vast al iemand opgevallen [img]tongue.gif[/img] )

  9. #69
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by I.c.e Motion:
    probeer je eens in te denken in iemand die net met het maken van sites begonnen is en voor het gemak maar frames gebruikt om de site te ontwerpen.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dan zou ik meteen denken, "Hmm, misschien is het dan toch beter als ik zonder frames werk!"

    Trouwens, een echte aanval is een zin als 'Ik vind jouw site lelijk,' zoals Daya en Bernard tegen me zeiden toen ik tijdens een Meet and Greet vroeg wat ze van de nieuwe lay-out van weeklydose.com vonden. Dat je het even weet. Verder vind ik Daya en Bernard heel aardig, hoor. [img]smile.gif[/img]

    Je hebt echter een goed punt: frames zijn op het eerste gezicht waanzinnige gemakkelijk bij het ontwerpen van een site. Je kunt je navigatiebalk en de titelbalk met ??n pagina vastzetten. Uit eigen ervaring weet ik echter dat het schijn is: frames zijn juist heel lastig.

    Ten eerste krijg je vaak last van frames als je de pagina met Netscape bekijkt (wat een ramp was weeklydose.com versie 1.0) en ten tweede kun je eigenlijk pas optimaal van frames gebruik maken wanneer je een gevorderde HTML-gebruiker bent.

    Nou ja, al doende leert men.

  10. #70
    Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Join Date
    September 4th, 2001
    Posts
    75
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    En dat laatste zinnetje is t belangrijkste [img]tongue.gif[/img]

    Websites designen en bouwen is iets dat groeit.. nu doe ik nog beide.. zou ik in een bedrijf terecht komen dat websites maakt dan zou ik me vooral met het ontwerp bezig houden en de rest aan de programmeurs over laten. (Hoewel dat ook wel tot frustratie kan leiden.. kameraad van me had een bijbaan als programmeur in zo'n website bedrijf.. en af en toe dan ging ie behoorlijk tekeer. "Raaaah klote-vormgevers.. mijn hele code een beetje te verneuken!!" was een vaak gehoorde opmerking van hem (alles werkte nog zoals het hoorde hij kon alleen niks terug vinden [img]tongue.gif[/img] )

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •