Page 9 of 12 FirstFirst 123456789101112 LastLast
Results 81 to 90 of 119

Thread: Heb je een eigen website?

  1. #81
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:
    Als je het niet erg vindt, laat ik weeklydose.com voorlopig toch maar niet door jou ontwerpen, Richard. [img]tongue.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dat gaat beide kanten op [img]smile.gif[/img]
    Ik moet er ook niet aan denken dat mijn site er zo strak uit ziet als die van jou...


    [img]graemlins/sun.gif[/img] Lees maar eens voor de gein mijn uitgangspunten voor MIJN site

  2. #82
    Inactive Member Elke's Avatar
    Join Date
    January 31st, 2004
    Posts
    8
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Kan niet echt achter blijven met "mijn" site.

    Ik heb een dames/ meiden forum.
    www.kletsweb.nl

    gebouwt met: Macromedia Dreamweaver
    We hebben 162 leden
    informatie komt voornamelijk van de meiden zelf en zo nu aen dan gewoon van internet.

    we zijn momenteel bezig met een nieuwe "hoofdpagina"
    Verder moet je met vragen bij mijn lief zijn...

  3. #83
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Da Boembaboem:
    Lees maar eens voor de gein mijn uitgangspunten voor MIJN site
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Wauw, Richard, je hebt gewoon een Mission Statement! Dat zou ik eigenlijk ook ooit nog een keer moeten doen.

    Trouwens, ik vind je menu intussen wel een stuk beter, maar het is niet zo heel makkelijk klikken daar. Als ik er met mijn muis op sta, is het dropdown-menu heel snel weg.

  4. #84
    HB Forum Owner Stephen Strange's Avatar
    Join Date
    July 29th, 2001
    Posts
    54
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Da Boembaboem:
    Lees maar eens voor de gein mijn uitgangspunten voor MIJN site
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Wauw, Richard, je hebt gewoon een Mission Statement! Dat zou ik eigenlijk ook ooit nog een keer moeten doen.

    Trouwens, ik vind je menu intussen wel een stuk beter, maar het is niet zo heel makkelijk klikken daar. Als ik er met mijn muis op sta, is het dropdown-menu heel snel weg.
    </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">BoomBoom... *Tip*... het blijkt dat je drop-down menu alleen verschijnt (en blijft staan) als je met de muis aan de uiterst rechterkant van de link gaat staan. Als je daar nu een plaatje zet van een pijltje naar rechts of naar beneden, dan gaat iedereen automatisch naar dat pijltje... Dus naar de rechterkant van de link. Dus zijn er minder mensen die zoeken naar het drop-down menu.

  5. #85
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Sluit ik me bij aan. Ik heb de HTML-code niet bekeken, dus ik weet niet precies waarom het pulldown-menu zich zo gedraagt als het op Boom's site doet, maar op de korte termijn is zo'n plaatje wel d? oplossing.

  6. #86
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    misschien anders toch een ander DropDown-javaatje gebruiken.

    Ik heb trouwens niet die problemen...

    Bij mij komt de DROP van het dropdownmenu meteen en reageert de link alle kanten uit...ik wil zeggen: waar ik ook klik in het vakje, overal reageert het.

    MIJN probleem is dat de 'klik' enkel werkt als ik vlak onder de text positioneer...

    Nog tips?

    Anders moet ik denk ik jouw menu maar eens lenen Gently!!

  7. #87
    Inactive Member Mopperkont's Avatar
    Join Date
    July 23rd, 2003
    Posts
    9
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    @ Oh!: Er is ergens een scriptje te downloaden zodat als je een zoekmachine gebruikt, je toch op de homepage uitkomt (en dus niet in een los frame). Ik ben namelijk van mening dat frames a) lekker werken, en b) steeds meer ondersteund worden door de browsers.

    Mijn pagina heeft ook weer een make-over gehad, en ik heb nu met CSS (Cascading Style Sheets) gewerkt. Aangezien ik mezelf Dreamweaver en CSS heb aangeleerd, ben ik niet ontevreden.

    Check hem hier.

    Tips, opmerkingen en fanmail: hier of in mijn gastenboek!

  8. #88
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Mopperkont:
    Er is ergens een scriptje te downloaden zodat als je een zoekmachine gebruikt, je toch op de homepage uitkomt (en dus niet in een los frame).
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja, die ken ik (helaas niet op het moment dat weeklydose versie 1.0 met frames werkte). Handig voor mensen die hoe dan ook met veel frames willen werken. Voor mij intussen gelukkig geen noodzaak meer. Frameloos werkt ook best lekker.

    <font face="1">(vertaling: ik ben niet goed genoeg om een mooie pagina met frames te ontwerpen!)</font>

  9. #89
    HB Forum Owner Stephen Strange's Avatar
    Join Date
    July 29th, 2001
    Posts
    54
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    Originally posted by Mopperkont:
    @ Oh!: Er is ergens een scriptje te downloaden zodat als je een zoekmachine gebruikt, je toch op de homepage uitkomt (en dus niet in een los frame). Ik ben namelijk van mening dat frames a) lekker werken, en b) steeds meer ondersteund worden door de browsers.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik ben niet lui of zo hoor. Maar kan jij dat scriptje naar mij opsturen. [email protected]

    Wel zo makkelijk. Hoef ik niet opnieuw het wiel uit te vinden. Mijn site werkt prima met frames, maar ik heb hier nog niet over na gedacht,

  10. #90
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Jouw site komt via Google ook als deelpagina (dus een apart frame) tevoorschijn dus daar zou je inderdaad baat bij

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •