Page 4 of 11 FirstFirst 1234567891011 LastLast
Results 31 to 40 of 109

Thread: Wat lees je op het moment?

  1. #31
    Inactive Member Jofo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    59
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Arrow

    Originally posted by MGM:
    TPB: The Sandman Library - Season of Mists
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Toevallig heb ik deze afgelopen week ook gekocht, en gelezen, en ik moet zeggen dat dit mijn favoriete Sandman TPB tot nu toe is. Als de rest van de TPB's net zo goed is dan ben ik erg blij [img]smile.gif[/img]

    Joost

    <font color="#cc6600" size="1">[ February 08, 2004 05:00 PM: Message edited by: Jofo ]</font>

  2. #32
    Inactive Member Y2KOh4's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2004
    Posts
    12
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    "Seasons of Mist" is een prettige Sandman bundel, ja. Is het je eerste? Zo ja, dan vind ik dat knap, want het vereist toch wel enige voorkennis.

    Zelf ben ik nog altijd net ietsje meer gecharmeerd van "Brief Lives." Dat is echt Gaiman op zijn typisch Gaiman. Tegen die tijd heeft hij zijn vertelstem gevonden. Zowel verhaal als personages zijn bijzonder scherp. Tekeningen zijn soms wat minder, maar bij Sandman heb ik dat nooit vervelend gevonden.

  3. #33
    Inactive Member Jofo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    59
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Arrow

    Originally posted by Y2KOh4:
    "Seasons of Mist" is een prettige Sandman bundel, ja. Is het je eerste? Zo ja, dan vind ik dat knap, want het vereist toch wel enige voorkennis.

    Zelf ben ik nog altijd net ietsje meer gecharmeerd van "Brief Lives." Dat is echt Gaiman op zijn typisch Gaiman. Tegen die tijd heeft hij zijn vertelstem gevonden. Zowel verhaal als personages zijn bijzonder scherp. Tekeningen zijn soms wat minder, maar bij Sandman heb ik dat nooit vervelend gevonden.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nee, het is gelukkig niet mijn eerste. Ik heb gewoon de TPB's in normale volgorde gekocht en dit is de vierde dus ik had al 3 TPB's voorkennis.
    Ik heb trouwens altijd het idee dat de tekeningen minder lijken omdat de inkleuring nogal eentonig is. De tekeningen zijn sowieso niet echt heel geweldig maar de inkleuring maakt het er niet echt veel beter op. Maar goed, misschien past het wel bij de serie. Ik zou er niet aan moeten denken dat Brian Hitch deze serie zou tekenen, krijg je een heel andere comic.

    Joost

  4. #34
    Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Join Date
    April 24th, 2003
    Posts
    127
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Momenteel is de vijfde TPB van Lucifer in huize De Bruin van een bladwijzer voorzien. Heerlijk herkenbare tekeningen van Peter Gross (toch weer een beetje dat Books-of-Magicgevoel!) en lekker weglezende verhalen. Carey op z?n best. Ik blijf erbij, jammer dat hij in Hellblazer z?n draai pas zo laat heeft gevonden.

  5. #35
    Inactive Member Sh@dow's Avatar
    Join Date
    October 21st, 2002
    Posts
    27
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    5e lucifer ligt er hier ook helemaal klaar voor [img]smile.gif[/img]

  6. #36
    Inactive Member Y2KOh4's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2004
    Posts
    12
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    COMICS Luficer - 'Dalliance With the Damned,' de derde paperback uit de reeks. Ik heb gewacht met lezen tot ik alle vijf de trades had liggen. Afgelopen week ben ik van start gegaan en hoewel het even duurde, bevalt Lucifer me prima. Enig puntje van kritiek dat ik Carey moet geven, is dat hij soms te bewust de 'terloopse' structuur opzoekt die bij Gaimans The Sandman ook daadwerkelijk spontaan en terloops was. In Luficer vloeien de belangrijke gebeurtenissen net iets minder logisch voort uit eerdere ontwikkelingen.

    Aan de andere kant geef ik toe, dat een vergelijking met The Sandman bijna altijd in het nadeel uitvalt van het materiaal waarmee het wordt vergeleken. Wel knap van Carey dat hij het durft en doet. En zoals ik zei, tegen de tijd dat TPB 3 aan de beurt is, heeft hij zijn ritme zeer zeker gevonden en lees ik met veel plezier over de duivel in een tuxedo.

    BOEKEN Terry Pratchett - 'Night Watch,' de nieuwste uit de Discworldreeks. Ben pas begonnen (net 40 pagina's gelezen), maar ik ben toch erg blij met de keuze voor Sam Vimes als hoofdpersoon. Zijn onverstoorbaarheid doet me wel wat, net als zijn droge humor. Ben benieuwd waar het heengaat.

  7. #37
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by DennisX:
    Nologo. Verdere uitleg overbodig omdat waarschijnlijk iedereen dit wel kent.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ehhh, nee? Boek? Van wie?

    Ja, je moet mijn intelligentie nooit overschatten! [img]tongue.gif[/img]

  8. #38
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Posted by Oh!
    Ehhh, nee? Boek? Van wie?

    Ja, je moet mijn intelligentie nooit overschatten!
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Zucht.. Dat blijkt wel ja! Weer wat geleerd. [img]wink.gif[/img]

    Klik en laat uwzelf verlichten.

    (Terwijl ik via dit board langgeleden geinspireerd ben om dit eens te gaan lezen...)

  9. #39
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by DennisX:
    (Terwijl ik via dit board langgeleden geinspireerd ben om dit eens te gaan lezen...)
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Hoor eens, ik onthoud niet alles wat ik online lees! [img]smile.gif[/img]

    Met die link kom ik trouwens niet veel verder. Op bol.com krijg ik nul resultaten op 'nologo.'

    Jeez, hoe blond kan ik zijn, h??

  10. #40
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Posted by Oh!
    Met die link kom ik trouwens niet veel verder. Op bol.com krijg ik nul resultaten op 'nologo.'
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Het is no logo. Met een spatie. (Foutje, ik weet het... [img]redface.gif[/img] )

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •