Page 5 of 11 FirstFirst 1234567891011 LastLast
Results 41 to 50 of 109

Thread: Wat lees je op het moment?

  1. #41
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

    Exclamation

    Retro meuk Dennis retro meuk!! [img]graemlins/devil.gif[/img] [img]wink.gif[/img]
    Waar jij zo'n uitzonderlijke hekel aan hebt..alles wat bij jou 6 maanden oud is!! [img]tongue.gif[/img] [img]wink.gif[/img]

  2. #42
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Defunkt:
    Retro meuk Dennis retro meuk!! [img]graemlins/devil.gif[/img] [img]wink.gif[/img]
    Waar jij zo'n uitzonderlijke hekel aan hebt..alles wat bij jou 6 maanden oud is!! [img]tongue.gif[/img] [img]wink.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Hoezo? Is alles wat erin staat alweer weerlegt?

  3. #43
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ah, dat verklaart meer. Nu ik dat No Logo zo bekijk, merk ik dat ik het wel ken. Een vriend van me heeft dat ooit eens voor zijn verjaardag gehad en ik zou het een keer mogen lenen... maar dat is er nooit van gekomen.

  4. #44
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    No logo. Verdere uitleg overbodig omdat waarschijnlijk iedereen dit wel kent.

    Het is zeer interessant om te lezen wat er voor gedachten achter de merken zitten. Ben benieuwd naar de stukken die nog gaan komen.

    <font color="#cc6600" size="1">[ February 22, 2004 01:32 PM: Message edited by: DennisX ]</font>

  5. #45
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Lees momenteel de comic TPB Wildcats: Full Disclosure, de tweede bundel van Casey en Nguyen.

    Heerlijk. Heerlijk. Heerlijk. Wat Joe Casey met Uncanny X-Men niet lukte, lukt hem hier formidabel: een corporate approach in een superheldencomic. Prima, ook, hoe hij bezig is met een groter plan. Heel benieuwd waar dit heengaat.

    En met dank aan Richard / Harlekein, die maar genoeg over deze comic heeft doorgezeurd... en mij uiteindelijk over de streep heeft getrokken. [img]smile.gif[/img]

  6. #46
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Net Astro City vol 1 en 2 herlezen om daarna Larry Niven's Ringwereld op te pakken. Alles om de verleiding te weerstaan om opnieuw te beginnen aan Jordan's Wheel of Time...

    mmm... heb ook nog altijd Greg Bear's Interzone 2047 niet uitgelezen... ook niet echt zin in... [img]frown.gif[/img]

  7. #47
    Inactive Member Jofo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    59
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Arrow

    Omdat de eerste zo goed beviel ben ik nu maar begonnen in het 2e deel van The Dark Tower reeks (The Drawing of the Three). Het leest heel lekker weg moet ik zeggen maar er is toch wel iets waar ik me aan erger. Het was volgens mij toch de bedoeling van Stephen King om een eigen universum te scheppen en het is dan wel een beetje jammer om gebruik te maken voor een soort portals om toch bij personen uit ons universum te komen. Haalt je toch wel een beetje uit de sfeer van die andere wereld.
    Wel een makkelijke manier om nieuwe personages te introduceren natuurlijk [img]smile.gif[/img]

    Joost

  8. #48
    Inactive Member Xanta Claws's Avatar
    Join Date
    June 28th, 2001
    Posts
    83
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Wacht maar, tot je over een aantal delen aankomt bij The Darkman. [img]smile.gif[/img]
    Als je The Stand kent, dan snap je wel wat ik bedoel.

    BTW lees je de engelse versie of de nderlandse versies?

  9. #49
    Inactive Member Jofo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    59
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Arrow

    Originally posted by Xanta Claws:
    Wacht maar, tot je over een aantal delen aankomt bij The Darkman. [img]smile.gif[/img]
    Als je The Stand kent, dan snap je wel wat ik bedoel.

    BTW lees je de engelse versie of de nderlandse versies?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik lees de engelse versie. Ten eerste omdat toch het origineel is en ten tweede, en belangrijkste, omdat de engelse pockets een stuk goedkoper zijn dan de nederlandse uitgaven [img]biggrin.gif[/img] Nederlander boven alles [img]tongue.gif[/img]
    Is er dan trouwens nog een groot verschil tussen engels en nederlands omdat je ernaar vraagt?

    The Stand heb ik echt zolang geleden gelezen, denk dat ik toen nog op de basisschool zat, dat ik me er weinig van kan herinneren. Weet alleen dat ik het wel een geweldig boek toen vond [img]smile.gif[/img] Heb ik trouwens wel in het nederlands gelezen.

    Joost

  10. #50
    Inactive Member Xanta Claws's Avatar
    Join Date
    June 28th, 2001
    Posts
    83
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Jofo:
    Ik lees de engelse versie. Ten eerste omdat toch het origineel is en ten tweede, en belangrijkste, omdat de engelse pockets een stuk goedkoper zijn dan de nederlandse uitgaven [img]biggrin.gif[/img] Nederlander boven alles [img]tongue.gif[/img]
    Is er dan trouwens nog een groot verschil tussen engels en nederlands omdat je ernaar vraagt?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Niet dat ik weet, want ik heb alleen de nederlandse King-boeken.
    Al moet ik deel 5 van de Dark Tower nog kopen.


    The Stand heb ik echt zolang geleden gelezen, denk dat ik toen nog op de basisschool zat, dat ik me er weinig van kan herinneren. Weet alleen dat ik het wel een geweldig boek toen vond [img]smile.gif[/img] Heb ik trouwens wel in het nederlands gelezen.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">In deel 4 van de Dark Tower zie je een duidelijk crossover met The Stand, die volgens mij ook in latere delen terug komt.
    Volgens mij heeft The Dark Tower-cyclus zelfs nog meer overgangen met andere King-boeken, maar die heb ik nog niet allemaal kunnen vinden.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •