Page 9 of 11 FirstFirst 1234567891011 LastLast
Results 81 to 90 of 109

Thread: Wat lees je op het moment?

  1. #81
    Inactive Member RitaZeta's Avatar
    Join Date
    May 2nd, 2004
    Posts
    1
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Originally posted by Cris-X:
    'Magi?r' van Wilbur Smith vond ik erg goed, alleen vond ik het eerste boek (Vallei der Koningen) beter. Ook is er een nieuw boek van Smith uit, Horizon, een vervolg op Roofvogels en Moesson? Heeft iemand die al gelezen en is hij de moeite waard?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik heb 'm net vandaag uit. Best aardig. Maar inderdaad Vallei der Koningen is stukken beter.
    Ik heb ze allemaal (29) in mijn kast staan(!)Ik heb er zelfs 2 dubbel, anderen brengen ze vaak voor me mee van boekenmarkten.

    ik lees ze altijd in 1 ruk uit. Maar vergeet gauw hoe het ook al weer zat. Dus nog maar eens lezen dan. "k heb er veel plezier aan. "Burning shore" is verfilmd met Derek de Lint als Lothar de la Rey
    Helaas, op video en geen DVD. anders had ik die ook in m'n verzameling

    Rita [img]graemlins/rainbow.gif[/img] [img]graemlins/island.gif[/img]

  2. #82
    RoyK.
    Guest RoyK.'s Avatar
    Ding Dong was het vanmorgen aan de deur: En wat was het weer een lading USA Spawn Comics om precies te zijn:
    Spawn
    01,02,03,04,08,09,18,19,20,21,26,28,29,30,
    82,83,84,85,86,87,88,89,90,92,93,94,95,96,
    97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,
    109,110,111,113,114,115,116,117,118,120,121,
    122,123

    Angela
    01,02,03

    Spawn - Batman (War Devils)

    Spawn - Blood and Shadows

    Spawn - Blood and Salvation

    Spawn - The Book of Souls

    Heb dus nog heel wat te lezen [img]biggrin.gif[/img] had ik maar niet zolaat moeten beginnen met de USA Spawn series

  3. #83
    Inactive Member gbouman's Avatar
    Join Date
    August 28th, 2002
    Posts
    18
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Gently:
    Momenteel bezig met jeugdliteratuur:
    Beckman's trilogie over de 100jarige oorlog in Frankrijk. Deel 1: Geef me de ruimte
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nou, je kunt in ieder geval de schrijfster niet meer om een handtekening vragen, ze is net overleden..... [img]eek.gif[/img]

    wij hebben thuis ook nog enkele pillen staan!

    KlaasVaak

  4. #84
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by klaasvaak:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Gently:
    Momenteel bezig met jeugdliteratuur:
    Beckman's trilogie over de 100jarige oorlog in Frankrijk. Deel 1: Geef me de ruimte
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nou, je kunt in ieder geval de schrijfster niet meer om een handtekening vragen, ze is net overleden..... [img]eek.gif[/img]
    </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Fragging! Je bent me net voor. Spijtig, maar waar inderdaad..

  5. #85
    Inactive Member Blade116's Avatar
    Join Date
    December 31st, 2003
    Posts
    40
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik ben nu bezig met wat essentials van FF en Spiderman. Verder lees ik nog wat Ultimate Spiderman comics en de lopende serie van Spiderman. Verder lees ik nog wat oude Thor en DD comics. Zijn er hier eigenlijk ook wat mensen die in de VS in het groot inkopen om het hier door te verkopen?

  6. #86
    Inactive Member Doc Rebel's Avatar
    Join Date
    April 27th, 2001
    Posts
    21
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Originally posted by Gently:
    Momenteel bezig met jeugdliteratuur:
    Beckman's trilogie over de 100jarige oorlog in Frankrijk. Deel 1: Geef me de ruimte

    Hoewel dit jeugdliteratuur wordt genoemd is dat alleen merkbaar aan de manier van schrijven, inhoudelijk klopt daar niets van. Als je na 20 pagina's al struikelt over rottende lijken klinkt dat niet echt geschikt voor jeugd... [img]wink.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">H?, die heb ik zo'n 25 jaar geleden ook gelezen! Sterker nog, m'n zus had ze alle 3 meegenomen met de zomervakantie naar Frankrijk, naast haar hebben m'n ouders & ik ze toen ook gelezen! Mijn vader en mijn favoriete karakter was Bertrand du Guesclin (vergeef me als 't niet goed gespeld is, 't is lang geleden [img]wink.gif[/img] ). M'n ouders vonden 't z? interessant dat de reisbestemmingen in Frankrijk er op afgesteld werden (een eilandje met een kasteel, Mont St. Michel, staat me nog bij).
    Wil ze al lang nog eens herlezen.

  7. #87
    Inactive Member Abyss's Avatar
    Join Date
    September 9th, 2003
    Posts
    56
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Voor mij zijn DE Thea Beckman boeken kruistocht in spijkerbroek en Kinderen van Moeder Aarde.

    Ik heb zelf vroeger al gefantaseerd om for the hell of it zelf een vervolg op Kruistocht te gaan schrijven, over een Dolf die 15 jaar later nog eens terug gaat. Zal er wel nooit van komen [img]biggrin.gif[/img] [img]redface.gif[/img]

  8. #88
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Abyss:

    Ik heb zelf vroeger al gefantaseerd om for the hell of it zelf een vervolg op Kruistocht te gaan schrijven, over een Dolf die 15 jaar later nog eens terug gaat. Zal er wel nooit van komen [img]biggrin.gif[/img] [img]redface.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Gezien de gemiddelde leeftijd in de middeleeuwen zou dat betekenen dat hij een zeer melodramatische terugkeer zou beleven [img]wink.gif[/img] Niet echt meer een kinderboek [img]smile.gif[/img]

  9. #89
    Inactive Member Abyss's Avatar
    Join Date
    September 9th, 2003
    Posts
    56
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Inderdaad! Dat leek me juist het stoere eraan!
    Hij als iemand van tegen de veertig, terugkerened in een tijd waar mensen bij veertig meestal al stierven. Dan krijg hele andere dynamiek, misschien zelfs wel een messias-achtige situatie van "hij die verdween en is wedergekomen". Als ik erover nadenk, zou ik me nu nog kunnen uitleven op zo'n concept [img]wink.gif[/img]

  10. #90
    Inactive Member Blade116's Avatar
    Join Date
    December 31st, 2003
    Posts
    40
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Spiderman 101 net gekocht.
    FF lezen [img]smile.gif[/img]

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •