Page 8 of 8 FirstFirst 12345678
Results 71 to 78 of 78

Thread: Silver Age comics

  1. #71
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Posted by Xanta Claws
    Maar volgens de oude verhalen is dat de creep, waardoor Prof X het gebruik van zijn benen verloor, toen er een stuk metaal boven op hem viel.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">[img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

    Die bedoel ik ja.

    Ik weet welke paperback ik moet hebben. Op de cover staat een tekening van Bruce Timm.

  2. #72
    Inactive Member Blade116's Avatar
    Join Date
    December 31st, 2003
    Posts
    40
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik heb net even gekeken en Lucifer doet mee aan Uncanny X men 20 en 21. Die heb ik vorgige binnen gekregen. Moet ze alleen nog ff lezen [img]wink.gif[/img]

  3. #73
    Inactive Member Jensepens's Avatar
    Join Date
    March 10th, 2004
    Posts
    34
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Blade116:
    Ik heb net even gekeken en Lucifer doet mee aan Uncanny X men 20 en 21. Die heb ik vorgige binnen gekregen. Moet ze alleen nog ff lezen [img]wink.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">ieks vast een dure aankoop!

  4. #74
    Inactive Member Blade116's Avatar
    Join Date
    December 31st, 2003
    Posts
    40
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Valt wel mee. Slechts een paar euro [img]smile.gif[/img]
    Heb nu de nummers 5,8tm 66. Voor zo'n 100 euro kunnen kopen. In mooie staat.
    Ben ik ook zeer trots op.

  5. #75
    Inactive Member Jensepens's Avatar
    Join Date
    March 10th, 2004
    Posts
    34
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Lucky bastard!!! haha weet nog dat ik als puber ruim 30 euro voor een nederlandse X-men 9 of zo heb betaald...

  6. #76
    Inactive Member Blade116's Avatar
    Join Date
    December 31st, 2003
    Posts
    40
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Sommige mensen hebben ook altijd geluk he.
    Heb ook andere series goedkoop kunnen kopen zoals Avengers, FF (first galactus), Spider-man.
    Maar ik heb vroeger ook diep in de buidel moeten tasten voor sommige nummers. Spinneman classics 55 bijvoorbeeld. Die was ook zeker niet goedkoop.
    Maar dat is ook het leuke van die Silver Age comics. Het goedkoop opkopen en kijken in de catalogus hoeveel je "verdiend" hebt. Niet dat ik ze ga verkopen ofzo. Maar toch.

  7. #77
    Inactive Member Blade116's Avatar
    Join Date
    December 31st, 2003
    Posts
    40
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Sommige mensen hebben ook altijd geluk he.
    Heb ook andere series goedkoop kunnen kopen zoals Avengers, FF (first galactus), Spider-man.
    Maar ik heb vroeger ook diep in de buidel moeten tasten voor sommige nummers. Spinneman classics 55 bijvoorbeeld. Die was ook zeker niet goedkoop.
    Maar dat is ook het leuke van die Silver Age comics. Het goedkoop opkopen en kijken in de catalogus hoeveel je "verdiend" hebt. Niet dat ik ze ga verkopen ofzo. Maar toch.

  8. #78
    Inactive Member Doc Rebel's Avatar
    Join Date
    April 27th, 2001
    Posts
    21
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Xanta Claws:
    Kijk wel uit dat je zelf niet vergist, want er is al een Essential X-men TPB 1, maar daarin beginnen de verhalen met Giant Size X-men #1 en jij moet die andere hebben, waarvan de naam lichtelijk anders is (kan er zo vlug niet op komen).
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Er zijn nu dus 5 delen van ESSENTIAL X-MEN, waarbij 't 1ste deel begint met GIANT SIZE X-MEN #1 uit 1975.

    En er is 1 deel van ESSENTIAL UNCANNY X-MEN, en die herdrukt de verhalen vanaf X-MEN #1 uit 1963. Ik heb bijna alle ESSENTIALS die Marvel heeft uitgebr8, en dit vond ik 1 van de leuxte. Ik hoop dan ook nog steeds dat er nog een deel 2 & 3 van komen, want daarmee zouden ze precies alle resterende verhalen van de originele X-Men kunnen herdrukken (#25 t/m 66)

    In 1963 startte de serie als X-MEN (zonder bijvoegelijk naamwoord), sinds #142 heet de serie UNCANNY X-MEN.

    Om de boel lekker verwarrend te maken [img]confused.gif[/img] vind je in ESSENTIAL X-MEN verhalen uit de serie UNCANNY X-MEN, daarentegen vind je in ESSENTIAL UNCANNY X-MEN herdrukken van comics uit de serie die X-MEN heette! [img]rolleyes.gif[/img]

    Tja, dat hebben ze niet echt heel handig gedaan met die X-Men Essentials, ze hadden de serie die met 1963 startte beter ESSENTIAL ORIGINAL X-MEN kunnen noemen! [img]graemlins/idea.gif[/img]

Page 8 of 8 FirstFirst 12345678

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •