Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 11 to 20 of 54

Thread: X-Men: Algemeen

  1. #11
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Een eerste preview van de nieuwe Uncanny X-men door Chris Claremont en Alan Davis.

    Dingen die zo eens opvallen zijn o.a. het fraaie tekenwerk van Davis, de terugkeer van letteraar Tom Orzechowski (Kuch, Chris Eliopoulos..) en..de teksten van Claremont. Beetje een open deur hoor ik nu een aantal mensen denken.

    Wat ik bedoel is dat puur afgaande op deze pagina's dhr Claremont ineens de toon hanteerd die hij gebruikte tijdens zijn hoogtijdagen op deze serie. Het leest anders te opzichtte van elk willekeurig Xtreme X-men deel. En vreemd genoeg krijg ik een vrolijk springerig gevoel in mijn onderbuik.

    Oooh en de nieuwe Marvel Girl is inderdaad Rachel Summers.

    <font color="#cc6600" size="1">[ March 30, 2004 02:27 PM: Message edited by: DennisX ]</font>

  2. #12
    Inactive Member Jack Bauer's Avatar
    Join Date
    July 22nd, 2003
    Posts
    10
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by DennisX:
    Een eerste preview van de nieuwe Uncanny X-men door Chris Claremont en Alan Davis.

    Dingen die zo eens opvallen zijn o.a. het fraaie tekenwerk van Davis, de terugkeer van letteraar Tom Orzechowski en..de teksten van Claremont. Beetje een open deur hoor ik nu een aantal mensen denken.

    Wat ik bedoel is dat puur afgaande op deze pagina's dhr Claremont ineens de toon hanteerd die hij gebruikte tijdens zijn hoogtijdagen op deze serie. Het leest anders te opzichtte van elk willekeurig Xtreme X-men deel. En vreemd genoeg krijg ik een vrolijk springerig gevoel in mijn onderbuik.

    Oooh en de nieuwe Marvel Girl is inderdaad Rachel Summers.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dani en Xi'an [img]redface.gif[/img] [img]wink.gif[/img]

  3. #13
    Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Join Date
    April 24th, 2003
    Posts
    127
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Nee, van die Astonishing-preview word ik ook nog niet warm. Die Uncanny-preview, daarentegen....! [img]graemlins/island.gif[/img] [img]graemlins/sun.gif[/img] [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

  4. #14
    Inactive Member Xanta Claws's Avatar
    Join Date
    June 28th, 2001
    Posts
    83
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Lees hier info over Chucky Austen en X-men 159.

  5. #15
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Tsjemig, Cassaday heeft zich echt uitgesloofd op de tekeningen. De pagina ziet er heel goed uit.

    Ik word steeds nieuwsgieriger verdorie!

  6. #16
    Inactive Member Triforce's Avatar
    Join Date
    September 22nd, 2002
    Posts
    45
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik wordt van allebei best blij! En ondanks Austen wordt ik van het tekenwerk van Larocca ook altijd erg blij! Ik ben enthousiast over Reload tot nu toe.

    En een potje honkbal! Dat is zoooo heerlijk Claremontiaans. aaaahhh... Jeugdsentiment.

  7. #17
    Inactive Member Jensepens's Avatar
    Join Date
    March 10th, 2004
    Posts
    34
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    *zucht* oude tijdens herleven ... althans.. bijna.. voor de doorgewinterde lezer is het allemaal deja vu.

  8. #18
    Inactive Member Otheym's Avatar
    Join Date
    December 28th, 2002
    Posts
    15
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Is het al bekend wat Juniorpress gaat uitgeven? Na het New X-men Uncanny X-men en X-treme X-men debacle ben ik overgestapt op de amerikaanse versies.

    Uncanny laten vallen als een baksteen, New X-men opgepakt, en X-treme vanaf het eerste nummer in huis gehaald.
    Casey en Grant Morrison waren de nieuwe goden, en Casey zakte al heel snel weg, New X-men was een wrak zonder een vaste tekenaar, en uiteindelijk stapte X-mannen over op X-treme, de titel die het niet waard was om uitgegeven te worden toen men Casey en Morrison zo nodig moesten hypen.

    Ik ben niet van plan om Austen te volgen, nu niet, toen niet, nooit niet. Debiel is nog te positief om zijn werk te omschrijven.

    Als ik mijn abbonement niet verleng is het einde oefening, en ik ben alleen van plan de zaak te verlengen als ik zekerheid heb over de inhoud van de serie.

  9. #19
    Inactive Member Jensepens's Avatar
    Join Date
    March 10th, 2004
    Posts
    34
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Marvel wil gewoon te veel. Wanneer zitten ze nu bv eens een rem op karakter uitlenen? Elke maand doet ene meneer Logan zoveel bijsnabbelen dat het toch niet meer realistisch is. En waarom zoveel core-boeken? Nergens voor nodig! MEnsen haken nu alleen maar sneller af.

  10. #20
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Weet je, Marvel weet heel goed wat ze doen. Daarom vermenigvuldigen ze het aantal X titels weer omdat ze allemaal verkocht worden.

    Zelf ben ik na de previews het meest enthousiast geworden over de nieuwe Uncanny van Claremont. De rest moet ik nog maar zien.

    Trouwens, er komen ook een heleboel oude makers weer terug naar Marvel. Misschien gaat Cockrum ook wel weer wat tekenen. [img]wink.gif[/img]

Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •