Results 1 to 6 of 6

Thread: Nieuwe feature: recensies?

  1. #1
    HB Forum Owner Defunkt's Avatar
    Join Date
    March 10th, 2004
    Posts
    27
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Uit de intro topic:


    ...Daarnaast kunnen er ook vragen en opmerkingen worden geplaatst over de recensies die ik medio januari 2005 op de Comicbookday site zal plaatsen.


    Leuk wie zijn de reviewers?? Of is het productinformatie van de publishers die je krijgt???

  2. #2
    Inactive Member Xanta Claws's Avatar
    Join Date
    June 28th, 2001
    Posts
    83
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Kan atijd interessant zijn...

  3. #3
    HB Forum Owner comicasa's Avatar
    Join Date
    February 11th, 2001
    Posts
    66
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Als het een beetje meezit ga ik in het nieuwe jaar korte recensies schrijven voor de lokale krant. Ik ga de recensies posten op de CBD-site en ik heb al aangegeven dat iedere krant die voor nop mag publiceren. Het hoofdmotief is bekendheid geven aan nieuwe publicaties. In de Metro staan short reviews van film/dvd/boek en blad, maar geen strips. Belachelijk.

    Het worden geen ellenlange reviews. 30-50 woorden. In het kort ga ik omschrijven wat ik van een strip/comic/manga/artbook/novel vind. Wat de achterliggende gedachten zijn van de inker of de motivaties van de kleurder, dat interesseert geen ene hond. Dat soort geneuzel laat ik dus achterwege. Er zijn al genoeg van die pretentieuze "kijk-mij-literair-wezen" reviews. Laten we eerlijk zijn, iedereen scrolled meteen naar beneden om het aantal gegeven sterren te bewonderen.

    Ik ga voornamelijk materiaal beoordelen dat ik normaal gesproken niet zo snel uit de kast zou halen. Bijvoorbeel een nieuwe Michel Valiant of Shonen Jump Manga.

    R.

    <font color="#a62a2a" size="1">[ December 13, 2004 06:05 AM: Message edited by: comicasa ]</font>

  4. #4
    HB Forum Owner Defunkt's Avatar
    Join Date
    March 10th, 2004
    Posts
    27
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Exclamation

    Originally posted by comicasa:
    ... Er zijn al genoeg van die pretentieuze "kijk-mij-literair-wezen" reviews.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">[img]graemlins/thumbs_up.gif[/img] Heel goed verwoord [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

    Originally posted by comicasa:
    Laten we eerlijk zijn, iedereen scrolled meteen naar beneden om het aantal gegeven sterren te bewonderen.

    Ik ga voornamelijk materiaal beoordelen dat ik normaal gesproken niet zo snel uit de kast zou halen. Bijvoorbeel een nieuwe Michel Valiant of Shonen Jump Manga.

    R.

    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Oooo jammer dus van jou geen indepth uiteenzetting van The Originals?? [img]wink.gif[/img] Dus gewoonweg de nieuwe Robbedoes ga je bespreken! [img]eek.gif[/img] [img]wink.gif[/img]

    Either way leuk stukje promotie weer, Robert.
    Alleen het NRC doet eens per maand in de boeken katern een rubriekje "Strips".

    LOL succes in je nieuwe carriere als stripjournalist!!! [img]tongue.gif[/img]
    [[edited omdat ik niet kan quoten!]]

    <font color="#a62a2a" size="1">[ December 13, 2004 10:43 AM: Message edited by: Defunkt ]</font>

  5. #5
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by comicasa:

    Ik ga voornamelijk materiaal beoordelen dat ik normaal gesproken niet zo snel uit de kast zou halen. Bijvoorbeel een nieuwe Michel Valiant of Shonen Jump Manga.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">of Hack/Slash [img]smile.gif[/img]

    Die is ook zeer geschikt daarvoor!!

  6. #6
    Inactive Member Bitterbal's Avatar
    Join Date
    July 9th, 2004
    Posts
    3
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Question

    Ik vroeg me af of je al wat striprecensies geschreven had? Of komen die nog??

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •