Heee ik ben de eerste!! Ben net thuis, kwart over 4! Al hoe wel we nooit met de auto naar Arnhem zijn geweest waren we binnen 50 min. heen en 55 min terug, even per ongeluk verkeerde afslag genomen omdat ik mijn broer de oren van zijn hoofd lulde!
Ik ben bek af de temp. steeg tot kookpunt dus een korte impressie en later een uitgebreid verslag. ( misschien!)
Kwart voor tien reden we pal voor de Rijnhal!
Nog nooit eerder gebeurt, in Den Bosch moesten we minstens 5 minuten lopen plus hier was het gratis parkeren.!!We zochten nog naar de mannen met de parkeer bonnetjes!
Eenmaal binnen klopte mijn hart wel vol verwachting en hoopte ik voordat de weeklydozen binnenkwamen, ik alweer thuis zou zijn..
Maar ik zag Bianca al lopen, eerst liep ik snel weg en later had ze me toch te pakken!!
Tja geen weg meer terug!! [img]wink.gif[/img]
Hoogtepuntjes:
-Eerste stop Comicasa ( dat ik verkeerd uitsprak volgens verschillende weeklydozen)
Hier was ik nog super verlegen, maar ik kon daar een JlA/Avengers #1 ophalen. Jongen met wie ik praatte ( postte niet op forum ) was super aardig. Waar was Hobbes!? Handje geschud met Dr Vreemd en bedankt dat er nog een exemplaar was ( LOL die waren er verspreid over de beurs genoeg!!) Hier ging mijn eerste verlegenheid wel weg..die mannen van comicasa..mietjes..vond ik best verlegen!! Geintje heren ik had achteraf me wel even mogen voorstellen!
-Bianca na lange tijd weer gezien en we praten zo weer aan. Haar weeklydoos vriendje
Tom Groot gezien! Super paar ze kletsten de oren van mijn kop! LOL
-Olav en Sven gezien. Sven de eerst keer..is net zo verlegen als ik.Olav herkende ik niet meer! En ja het is waar wat ze zeggen van de Heer Beemer, die is niet op zijn mondje gevallen en stalkte er lustig op los!
-Toen kwam er iemand op me af en vroeg of ik Dolores was!!?? ( wat had ik nu toch gedaan!!?? ) Gelukkig was het DennisX, waar ik stiekem een beetje bang voor was..maar dat viel gelukkig mee.
-Maar waar was PEE!!?? Door interventie van Olav mocht ik die ook een handje schudden! Pee had ook nog een mooie schone Antwerpse meegebracht en **hoera!!** ook een XM fan!!
-Baard kwam er ook bij en die nam even beslag
op me en kwam veel jonger en kwieker over dan ik dacht!!
-Gently nog gauw de hand geschud die een broer van Fish kon zijn alleen wat kleiner en met baard??
-Bobby Drake vluchtig hoi tegen gezegd!
-Sharkey, gezien die riep ik wist wel wie je was..nou ik wist niet wie jij was!! LOL
-Last but not least Joost, ook weer een gezicht erbij.
Helaas moesten we weer snel weg maar het was een zeer geslaagde dag, die een hele goede vervanging was voor de Stripdagen en ik heb vele weeklydozen de hand mogen schudden en met sommig wel wat langer willen praten..de volgende keer maar weer als ik wat minder verlegen ben!
We kwamen ook voor de strips en andere plezante dingen:
-Ultimate Storm bust gekocht
-Mini Marvel mates 2-pack gekocht ( Storm + Logan)
-Beast, action figure had ik nog niet
-Aasgieren deel 4 (yes!)
-JLA/Avengers
Toen was het geld alweer op. Maar de Bust had ik al gekocht binnen tien minuten en ik heb mijn Storm collectie weer een stukje completer.
<font color="#cc6600" size="1">[ September 20, 2003 04:53 PM: Message edited by: Oh! ]</font>