-
Ja, je leest het goed. Er komt echt een Meet and Greet! En dit is de topic waarin iedereen zich kan opgeven.
dadetails:
Datum: Zaterdag 27 juli.
Begin: Verzamelen op Utrecht Centraal Station, bij de Burger King in de hal, om 13:00 uur.
Middag: Rondje stripwinkels Whoops, Blunder, Piet Snot en eventueel boekenzaak Broese.
Eten: Diner in restaurant Ajanti, Oude Gracht, om 18:00 uur.
Avond: Bezoek aan de film "Unfaithful," in de bioscoop Catharijne, om 21:15 uur.
dalist
* Cursed_Angel (Peter Verschoor)
* Dutch Spawn (Klaas Kuperus)
* DutchSpider (Eric van der Pol)
* Imagefan (Erik ?)
* J.D. Havok Tracks (Jeroen Dekker)
* Jaco de Vries (Jaco de Vries)
* Oh! (Olav Beemer)
* PeeDeBee (Peter de Bruin)
* ScorpionQ (Daya, ontduikt belastingen en heeft dus geen achternaam)
* Sharkey (Eddie Lukkien)
* Somesmartfreak (Joost Mundi)
* Sven Mesman (Sven Mesman)
* Untrustable (Wilfried van den Hatert)
* Whitey Ford (Jan Willem Veenhof)
* Windcaller (Cissy, rijdt illegaal auto en heeft dus geen achternaam)
* Xanta Claws (Dick van Binsbergen)
<font color="#cc6600" size="1">[ July 26, 2002 04:25 PM: Message edited by: Oh! ]</font>
-
Het is kort dag, maar we gaan het toch proberen! Ben benieuwd hoeveel man (en vrouw) we kunnen ronselen voor de 27e juli.
Ik zal overigens je topic ook nog wel even aanpassen, Klaas, net als vorige keer. Details als plaats, tijd en programma. Komt in orde.
Oh en ik zal er zijn. Niet als mystery guest, maar als gewone gast. [img]smile.gif[/img]
-
**PROGRAMMA**
- startschot om ongeveer 12:00 of 13:00 uur.
Verzamelen bij de Burger King op Utrect CS
- rondje stripzaken (allemaal, deze keer)
- eten ... maar waar is nog niet bekend. Bacchant en Florin kennen we nu wel en tegen Mr. Jack's en Connaisseur bestaan bezwaren)
- avondprogramma... ik denk aan een film! Zo te zien zijn we met minder dan 20 man en dan moet een film best kunnen. Volgende week gaat vast wat leuks in premi?re. Hoop ik. Het is maar een ideetje. Discussie volgt!
<font color="#cc6600" size="1">[ July 17, 2002 03:00 PM: Message edited by: Dutch Spawn ]</font>
-
Misschien wel handig dat ik het even meld, anders krijg je hetzelfde sfeerverpestende gezeur als voor MaG4:
Post hier alleen als je wel op MaG5 aanwezig wilt zijn en niet als je niet komt.
Zo. [img]smile.gif[/img]
-
Altijd even extra h?? Als hij maar kan editen... [img]wink.gif[/img]
-
als ik volgende week tegen donderdag nog niet blut ben dan kom ik denk ik ook mn gezicht eens laten zien [img]smile.gif[/img]
MAAR ik beloof <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">code:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><pre> nix! </pre></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
-
Voeg mijn naam maar aan de lijst toe.
Ik ben er gewoon weer bij [img]biggrin.gif[/img] (as usual)
-
Ik denk dat ik wel even langswip voor het middag programma ik moet toch even wat dingen regelen en dan ik Rianne gaan pesten bij de Whoops en een nieuw distord pedaaltje halen.
-
Toch maar 27 juli? Eenmaal andermaal....
Goed, ook ik zal erbij zijn (in elk geval voor stripshoppen en het avondmaal). Enne... waar blijven de twijfelaars? Dolores, is dit ver genoeg verwijderd van de Stripdagen? [img]wink.gif[/img]
Pee
<font color="#cc6600" size="1">[ July 18, 2002 10:33 AM: Message edited by: PeeDeBee ]</font>
-
Ok, ik ben van de partij. Hangt wel van de tijd af en naar welke film we gaan of ik er 's avonds nog bij zal zijn, maar waarschijnlijk wel. Jammer trouwens dat we niet gaan lasergamen... ;( Maar ja, film kan ook gezellig zijn.
-
Ik heb de eerste post bijgewerkt! We hebben al een leuk rijtje namen, maar er kan nog meer bij.
-
Zo Olav, in 1 keer mijn naam geraden? Of moest je het nog ergens nakijken? [img]wink.gif[/img]
-
Mits er nadda tussenkomt kan je ook op mij rekenen. 13:00 in CS Hal Utrecht bij Burgerking.
(Ha Lunch, 1x Whopper & 1 large Coke)
-
Ik voeg er gelijk twee toe: mezelf... natuurlijk en ook Dutchspider/Eric, die hier niet kan posten.
Ik zelf zal helaas denk ik al (maar Eric blijft wel) voor het eten verstek moeten laten gaan, omdat andere Erik (Sweettooth) zijn eerste toernooi organiseerd en ik had hem beloofd daarin te gaan spelen.
Maar ik ben in ieder geval wel lekker vroeg in Utrecht (samen met Eric dan) zodat we The Joker nog even onveilig kunnen maken [img]wink.gif[/img]
Groenten,
Joost
-
Nu Daya nog. [img]frown.gif[/img]
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Cursed_Angel:
Zo Olav, in 1 keer mijn naam geraden? Of moest je het nog ergens nakijken? [img]wink.gif[/img] </font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Maarten, was het toch?! [img]wink.gif[/img] [img]tongue.gif[/img] [img]confused.gif[/img]
-
Zet mij voor de avond ook maar ff op voorlopig (zie Joost) i.v.m met een toernooi.
Ik moet nog ff een muntje opgooien en dat gaat beslissen wat ik ga doen.
-
Saaie pik! [img]wink.gif[/img]
-
-
Laat Daya toch eens met rust! Ze flirt met je wanneer zij dat wil. Niet andersom.
[img]eek.gif[/img] [img]graemlins/broken_heart.gif[/img] [img]eek.gif[/img]
-
Daar gaat het niet om. Maar dat snap jj toch niet. Lekker puh! [img]wink.gif[/img]
-
Ok ik kom ook, moet het alleen nog even met mijn vriendin regelen want die zou bij mij zijn dat weekend. Dus mischien dat ik niet de hele dag blijf.
Maar zet mij maar gewoon op de lijst...
-
Ik zal er zijn.
Na vijven.
-
Lijstje bijgewerkt. We krijgen alsnog een aardig rijtje met namen (waaronder zowaar enkele rookies), dus MaG5 gaat sowieso door!
-
denk niet dat ik et gaat halen.. heb nu nog precies 25,84 pleuro... ik moet echt minder geld uit gaan geven :S
-
Je hoeft ook niet per s? geld uit te geven op een MaG! Je kunt ook de stripwinkels betreden, rondkijken en als echte Hollander niets kopen.
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Oh!:
Je hoeft ook niet per s? geld uit te geven op een MaG! Je kunt ook de stripwinkels betreden, rondkijken en als echte Hollander niets kopen.</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
... en naar Utrecht liften [img]wink.gif[/img]
Pee
-
Oke, de lijst wordt inderdaad redelijk groot nu, dus we moeten nu beslissen waar we gaan eten, dan kan ik daar reserveren.
-
Lastige kwestie!
Florin: hebben we wel gezien (twee maal MaG).
Bacchant: hebben we wel gezien (twee maal MaG).
Mr. Jack's: behandelt de klanten als tuig en stuit op verzet van een aantal leden op het board.
Connaisseur: serveert magnetronmaaltijden en stuit dus op verzet van een aantal leden op het board.
Wie heeft meer ervaring met uit eten in Utrecht (lekker en goedkoop) en kan een suggestie doen?
-
eeehhhhh, Burger King op CS? [img]wink.gif[/img]
-
Burger King? We gaan uit eten, niet ordinair een kartonnen bakje hamburgers leeglepelen! [img]smile.gif[/img]
Ik zal deze week nog even in Utrecht snuffelen. Kijken of ze daar nog tentjes hebben die lekker eten serveren, goedkoop zijn en een redelijke groep kunnen ontvangen.
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by PeeDeBee:
... en naar Utrecht liften [img]wink.gif[/img]
Pee</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
wou ik net zeggen [img]biggrin.gif[/img]
naja misschien dat er donderdag weer wat staat dan kom ik wel buurten maar met die 25 pleuro moet ik dus de hele week doen...en ik heb vakantie [img]biggrin.gif[/img]
-
Zet mij ook maar op de lijst voor as zaterdag.
Ik kom net als de laatste keer met mijn vriend Untrustable (Wilfried van den Hatert) en ga net als de laatste keer nog VOOR het eten weer weg.
-
Is geregeld, je staat erop.
En Olav, hopelijk gaat het lukken. Bel je me, of reserveer je zelf?
-
Ok,
Ik had in het vorige topic het al gezet, dus zet mij er ook maar bij.
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Oh!:
Lastige kwestie!
Wie heeft meer ervaring met uit eten in Utrecht (lekker en goedkoop) en kan een suggestie doen?
</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Ajanti. Zit schuin onder Blunder. Lekker indiaas eten.
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by ScorpionQ:
Ajanti. Zit schuin onder Blunder. Lekker indiaas eten.</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Ik stem voor! En voor de echte Vertigo-fanaten... daar kun je natuurlijk niet gaan eten zonder Rogan Gosh te bestellen [img]wink.gif[/img]
Pee
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by ScorpionQ:
Ajanti. Zit schuin onder Blunder. Lekker indiaas eten.</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Ken ik. Heb ik zelfs ooit gegeten. Als ik het me goed herinner, kun je daar zo'n beetje je eigen gerecht samenstellen uit allerlei kleine potjes en pannetjes. Vind ik een goede suggestie.
Als jij meteen het adres hebt (en telefoonnummer), kan Klaas reserveren! Anders ga ik morgen wel op zoek naar die gegevens.
-
zal haar vanavond het nummer vragen, en dan morgen reserveren. En welke film gaat het worden?
-
Oke, nieuwe info. Ik heb een reservering geplaatst bij Ajanti. Mochten er geen al te veel bezwaren komen, dan blijft die reservering staan. Ik heb om zes uur ongeveer afgesproken voor rond de 15 personen.