Page 1 of 7 1234567 LastLast
Results 1 to 10 of 67

Thread: Verslag Meet and Greet II

  1. #1
    Inactive Member Unison's Avatar
    Join Date
    June 24th, 2001
    Posts
    47
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Het leek me een goed idee om een nieuw topic te openen waarin iedereen zijn/haar mening over de MaG II kan plaatsen. Ik las zojuist al een kort berichtje van Olav en Tom, die net als ik zojuist zijn thuisgekomen. Het is nu 0.38 uur en ik ben vanmiddag om ongeveer 12.30 uur vertrokken, dus aan de MaG heb ik echt een halve dag lol beleefd. smile

    Hieronder volgt dan mijn belevenis van deze dag.

    Om 12.49 uur vertrokken vanuit Zevenbergen bel ik even later in Dordrecht Sven Mesman op om te zeggen dat ik zo wel in Zwijndrecht zal aankomen. Uiteraard zit ik voorin de trein en stapt Sven achterin in, dus al bellend loopt Sven de hele trein door op zoek naar een comiclezende accountant met een kort staartje, een T-shirt van The Darkness en een beige rugzak.

    Maar dat is allemaal goedgekomen. De afspraak in Rotterdam daarentegen, liep een beetje mis. Geen wonder als je je bedenkt dat duizenden mensen op de been waren voor de dance parade. Voor de Bruna waagt Sven het een groepje hippe mensen in roze kledij aan te spreken en hen te vragen of ze weeklydose.com-bezoekers zijn. Het verrassende antwoord luidde overigens 'nee'.

    Dus na een half uur stapt het duo weer op de trein, dit keer richting Utrecht Centraal. Daar aangekomen om ongeveer 14.45 uur blijkt dat iedereen nu present is. Olav deelt nog snel wat 'believe our hype'-shirts uit en de stoet begeeft zich naar Whoops.

    De tocht duurde uiteraard niet lang, want stoplichten zijn voor mietjes. Ik kan niet voor anderen spreken, maar in die eerste comicshop was ik nog wat onwennig. Sven had ik ondertussen al leren kennen, maar daarnaast waren alleen Tom en Olav bekende gezichten van de Str!pdagen. In de daarop volgende shop, Blunder, verliep dat al stukken beter en tot mijn vreugde vond ik daar ook mijn enige aanschaf van de dag: Tangled Web #4.

    Na nog even een boekwinkel te zijn binnengelopen, werden de comic ..... (invullen naar eigen inzicht) geweigerd bij een eethuis, omdat je daar niet alleen een cheap drankje mocht bestellen. 'Eten is voor mietjes', riep Olav nog kwaad na. Gelukkig vonden zij al snel een terras waar voor het hele gezelschap plaats was. Waarschijnlijk had dat ook te maken met het feit dat dit terras als enige in de schaduw stond, terwijl het die dag juist zulk mooi weer was.

    Maar goed, de drank werd al snel geserveerd en natuurlijk ontbrak alleen mijn biertje. Ik benadruk nog even bier besteld te hebben en wijs de blonde (was ze blond?) barjuffrouw er op dat ze zelfs nog had gevraagd 'Amsterdammertje?', een term die de plaatselijke bevolking van Zevenbergen overigens niets zegt, ik wilde gewoon bier. De snoepzak ging rond en terwijl iedereen zijn drankje nuttigt, blijft dat ene biertje voor de neus van Cursed_Angel staan. Blijkt dat mijn drankje gewoon voor zijn neus stond, geen punt, dan drink ik er wel twee. biggrin

    Om 18.30 uur stond het eten gepland, maar het werd allemaal wat later, omdat de weeklydosers eerst aan een L-vormige tafel zaten, maar zijn ge?indigd aan een rechthoekige tafel. Manga kwam al snel bij het gezelschap. Tot mijn vreugde, wat tijdens het eten had ik die smakelijke verhalen over tongpiercings en tatoeages op haar rug ter grootte van een A-4'tje, niet willen missen. Een aantal weeklydosers hebben tijdens het eten het toilet nog opgezocht om hun weeklydose-shirt aan te doen, terwijl de anderen zoiets hadden van 'T-shirts met een logo zijn voor mietjes'. Manga moest na het eten helaas weer weg om net als de dag daarvoor, toen het messageboard plat lag, nog meer spam te verspreiden.

    Het lasergamen was ongetwijfeld een groot suc6. Het aantal games werd dan ook al snel uitgebreid naar twee. Bezweet kwamen de onsportieve comicfans de donkere gangen uitlopen om hun score te bekijken. Tom dacht ook soepel te zijn door een nickname aan te nemen, helaas werd Prometheus tot twee keer toe fout gespeld door het (blonde?) personeel. Maar ach, spellen is voor mietjes. Overigens waren de winnaars Harlekein en -Justice- en de verliezers, zeg maar de Rob Liefelds van de dag, Tom en Olav. biggrin

    Kortom, een geslaagde dag en we hopen dat de organisator, Klaas, die er helaas niet bij kon zijn, ook een leuke dag heeft gehad. biggrin

    ------------------
    Nothing changes what you are on the inside.

  2. #2
    Inactive Member Sven Mesman's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2001
    Posts
    118
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    Leu verslag joh smile

    Volgend jaar op herhaling dan maar he. biggrin

    ------------------
    See a drink, drink it. See a cigarette, smoke it. You wanna do something, do it. Feel bad in the morning? Fuck it.
    Josh Homme|Queens of the Stone Age

  3. #3
    Inactive Member MGM's Avatar
    Join Date
    August 18th, 2000
    Posts
    117
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Wink

    Meet & Greet is voor mietjes.

    biggrin

    ------------------
    A list?

    - Beddy?s Place
    - Phantasia
    - The Comic House
    - The Place
    - Rogue and Remy
    - STEVO?S
    - X-Men Cyberboard
    - Issue9mm.com
    - Live between us
    - The Wahoo Action Team

  4. #4
    Inactive Member Tom Groot's Avatar
    Join Date
    February 6th, 2001
    Posts
    105
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Unison:
    Overigens waren de winnaars Harlekein en -Justice- en de verliezers, zeg maar de Rob Liefelds van de dag, Tom en Olav. biggrin

    <HR></BLOCKQUOTE>

    Nou, verliezers... ik was de eerste keer 12 en de tweede keer 3e, dus gemiddeld was ik 71/2e. (Kan dat? Nou ja...)

  5. #5
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Exclamation

    Inderdaad geinig verslag, Johan. Ik had eigenlijk gedacht dat Tim de eerste zou zijn (net als na MaG1), maar jij bent hem voor. We zien Tims verslag ongetwijfeld ook in de loop van vandaag hier opduiken.

    Mijn verslag volgt morgen, maar dan op de site.

    De serveerster op het terrasje onder de Dom was inderdaad blond. Letterlijk en figuurlijk, hetgeen pijnlijk duidelijk werd toen ze een fles sinas omkieperde en Peter daarmee volgens mij een behouden vaart wilde toewensen.

    Hoe dan ook, MaG2 is bijzonder geslaagd. Dat had ik al snel door, maar toen ik op weg naar huis nog steeds de neiging had mensen met mijn laserwapen overhoop te knallen, wist ik het zeker!

    Manga: Het woord psychotherapie komt ook niet in mijn vocabulaire voor, maar ik haalde dan ook slechts een score van 7. biggrin

    100 Bullets (comic, DC Comics) en de Shadow War trilogie (leesboeken, Chris Claremont en George Lucas)... ik icq het nog wel even. Enne... leuk dat je mee hebt gegeten: was erg gezellig in ons hoekie.

    ------------------
    Quotes zijn voor mietjes.
    warrenellis | badwriter

  6. #6
    Inactive Member Deamon's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    13
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    Ons hoekje, hoor hem dan. Nou aan de andere kant van de tafel was het ook best gezellig. Iets te gezellig want helaas (en dan vooral voor Klaas) ben ik totaal vergeten om ook maar een foto te maken.

    Het lasergamen was ook erg geslaagd, maar van die tweede plaats de tweede keer snap ik nog steeds niks, het laatste stuk liep ik continu af te zijn.. confused

    De terugreis verliep ook weer niet zoals dat hoorde, de eerste trein kreeg let wel 1 minuut vertraging en mijn volgende trein was te vroeg weg (lang leve de ns hiep hiep hoera rolleyes ) waardoor ik in zutphen tot een stilstand kwam...maar goed een telefoontje en een driekwartier later had ik vervoer naar huis...dit alles gaf me aan de andere kant wel weer de tijd om mijn aankopen door te lezen (Scion 1 t/m 8, 10 en 11 en The Ultimate Hitchhikers Guide to the Galaxy van Douglas Adams)

    Volgende keer weer en denk eraan citeren is voor mietjes

    ------------------
    Brad: That is some party, dudes!
    Serra: What's the party for, Brad...?
    Brad: For...?! For you guys!! To celebrate your coming!! and like, recovering from your injuries!
    Serra: But... we're not even there...!
    Brad: Dude! A party's a party!
    Serra: Uh. Riiiight.
    Tom: Unfortunately we don't have time to... par-tay...!
    Tellos #7

  7. #7
    Inactive Member -steven-'s Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    72
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Het is gewoon niet kewl dat ik in zeeland woon...ik wou ook zo graag..... frown

    -steven-

    ------------------
    Let op : deze Hostboard Member maakt Spellingsfouten !

  8. #8
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Exclamation

    Tijdens de Stripdagen weer een kans, Steven.

    Misschien wel leuk als alle MaG2 deelnemers hier meteen hun wilde avonturen tijdens de reis naar huis melden. Mijn ritje naar huis was zonder noemenswaardige incidenten. Wapperend op de fiets heb ik wel een paar rode verkeerslichten genegeerd en heb ik in de Uithof nog geprobeerd een paar hitsige konijntjes aan te rijden, maar spannend was het allemaal niet. Ik zat nog steeds in de lasergame-roes.

    En wat doet het lasergame-pistool?

    Het lasergame-pistool doet 'plunge!'

    ------------------
    Dit huis is als een zompig moeras vol rottende lijken. De geur van verschroeide huid is allesoverheersend en de duivelse poortwachters kotsen een zee van brandend bloed over ons.
    alanmcelroy | badwriter

  9. #9
    Inactive Member Unison's Avatar
    Join Date
    June 24th, 2001
    Posts
    47
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Oh!:
    Misschien wel leuk als alle MaG2 deelnemers hier meteen hun wilde avonturen tijdens de reis naar huis melden.<HR></BLOCKQUOTE>

    De reis naar huis, die was ik bijna vergeten! Daar gaan we. Tijdens het lasergamen had ik aan Tom Liefeld nog even de weg gevraagd naar het station. Ik moest de trein van 22.49 uur hebben wilde ik Zevenbergen ooit nog bereiken. We liepen op Sven's instinct naar het station en ik ben blij onderweg toch nog twee personen aangesproken te hebben ter verificatie. Anders waren we namelijk fout gelopen. biggrin

    Natuurlijk sprak de eerste persoon die ik aansprak alleen Engels, en je weet, Engels is alleen goed voor comics en tv, dus moest ik snel een tweede persoon aanspreken. Uitgedroogd van het lasergamen bereikten we net op tijd het station. Snakkend naar water bladeren Cursed_Angel en Mesman hun comics door. In Rotterdam ging CuredAngel (de volledige naam paste niet op het lasergame-pistool) zijn eigen weg en Sven zei 'toen waren er nog twee'.

    Maar Die 2 hadden nog een opmerkelijke reis voor de boeg. De stoptrein richting Zwijndrecht en Zevenbergen was overladen met dance parade-gangers en achter mij hoorde ik kreten als 'ik ben full-time pedo'. Even later hoor ik Sven een paar keer snuiven en ik denk 'dat is een bekende geur', maar kon het toch niet thuisbrengen. 'Weed' zegt Sven even later..... eek

    Na een emotioneel afscheid in Zwijndrecht even voor 00.00 uur, waarbij Sven nog even voor het raam staat en zijn vinger omhoog houdt bij wijze van afscheid (niet zijn middelvinger overigens), vervolgde Unison eenzaam de reis. In slaap sukkelend was ik blij dat 2 NS ladies me vroegen of ze mijn kaartje mochten 'registreren', anders was ik waarschijnlijk in Roosendaal wakker geworden. Om 00.23 uur kwam ik thuis en even later besloot ik de dag met een verslag op het messageboard.

    En hoe was jullie terugreis? biggrin

    PS Hebben jullie nu ook je weeklydose.com T-shirt aan?

    ------------------
    Nothing changes what you are on the inside.

  10. #10
    Inactive Member -Justice-'s Avatar
    Join Date
    July 18th, 2001
    Posts
    6
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Weeklydose T-shirt heb ik aan... Zit lekker ruim moet ik zeggen!

    En mijn terugreis? Zonder problemen, en ik ben om 00:00 nog even wezen buurten bij een feestje. Al met al een lange gezellige dag voor mij!

    En ik vond het toch zoooo goed dat ik de 2e keer Lazergamen Harlekein zijn @$$ Whoopte!
    Maar dat betekent automatisch dat ik de volgende Lazergame weer rond de 1e plaats moet eindigen...

    ------------------
    Justice to All

Page 1 of 7 1234567 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •