Page 1 of 9 123456789 LastLast
Results 1 to 10 of 83

Thread: Film: X-men 2

  1. #1
    Aarti
    Guest Aarti's Avatar

    Post

    Hmmm.. er zijn nogal wat x-topics... maar na vanavond zal er toch wel flink wat worden afgekletst over de film, dus ik maak maar een nieuw topic aan.

    Bij overbodig, bezwaar blablabla gaat deze topic vanzelfsprekend weg.

    Iig, ik heb 'm vanmiddag gezien, want ik kon niet wachten en ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo in de wolken want hijs wel heeeeeeeel goed aangepakt en kewl en whooooooohoooo!!!! Ik heb echt ontzettend genoten.

    Morgenavond ga ik weer. Deze film maakt dat ik iig nog maar 1 ding wil: MEEEEEEEER!!!!

  2. #2
    Inactive Member jharker's Avatar
    Join Date
    March 14th, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Hij was inderdaad cool,ik kon alle grappen en fanboy details wel waarderen en het was zeker spectaculair.

    Maar toch vind ik het een beetje jammer dat het nu een hele grote blockbuster film is, het is nu allemaal erg groots aangepakt en hoewel het hier toch goed gedaan is, vind ik het niet altijd erg in het voordeel werken.

    De eerste film had een veel kleiner budget en deel ??n leek daardoor meer persoonlijker of zoiets.

    Maar goed dat wil niet zeggen dat ik X2 slecht vond, het had gewoon een andere sfeer dan deel ??n.

  3. #3
    Inactive Member Jofo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    59
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Exclamation

    Ik heb de film nog niet gezien maar ik ben er, natuurlijk, wel benieuwd naar. Hoor er verschillende geluiden over. Heb 2 hele positieve recensies gelezen en 1 wat mindere/negatieve (Volkskrant). Die vonden namelijk dat de special effects de film een beetje overnamen waardoor het geheel nogal rommelig werd en er van verhaal weinig terecht kwam.

    Maar ik zal hem volgende week wel eens met m'n eigen ogen gaan aanschouwen [img]smile.gif[/img]

    Joost

  4. #4
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Humor, ik wist dat dit zou gebeuren, terwijl we al een X-Men 2 topic hadden. [img]smile.gif[/img]

    Nou ja, vergeet die oude en maak van deze de offici?le X2 topic!

    Ik heb vanavond een stukje op een klein scherm gezien, in de pauze van Johnny English. Handig, zo'n cameraatje in de andere zalen zodat je ziet wat op het scherm gebeurt. Ben benieuwd of X-Men 2 tegen- of meevalt. Toen ik de filmspecial vertaalde, had ik een goed gevoel, maar ik ben benieuwd of het op het scherm ook zo uitpakt!

  5. #5
    Inactive Member Psiclaw's Avatar
    Join Date
    August 12th, 2001
    Posts
    38
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    femke was dom toch in de film olav [img]wink.gif[/img] neej x-men 2 gaat echt een geweldige film worden..actie vermaak spanning en herkenning...ik kijk er nu al naar uit......

  6. #6
    Inactive Member Psiclaw's Avatar
    Join Date
    August 12th, 2001
    Posts
    38
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    sorry niet in de film maar in een interview......

  7. #7
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Nou, maandag zal ik het zien, want dan reis ik af naar de bios voor X-Men 2. Zelf kijk ik het meest uit naar de ontsnappingssc?ne van Magneto. Bij de Filmspecial was dat in ieder geval een cool moment.

  8. #8
    Inactive Member Somesmartfreak's Avatar
    Join Date
    February 12th, 2001
    Posts
    94
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    was het maar morgen :zucht:

    Ik heb al het een en het ander op verschillende plaatsen gezien (internet, TV). In ieder geval: het wordt spectaculair. De vraag of dat goed is of niet, wordt morgen dan wel beantwoord [img]wink.gif[/img]

    Groenten,
    Joost

  9. #9
    Inactive Member Triforce's Avatar
    Join Date
    September 22nd, 2002
    Posts
    45
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Vinden jullie hem beter als deel 1? Als dat namelijk niet zo is dan hoef ik hem niet te zien want deel 1 was al vrij matig.

  10. #10
    Inactive Member cyber's Avatar
    Join Date
    February 7th, 2003
    Posts
    3
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Heb em ook gezien.. Maar vond dat Bobby Drake een iets grotere rol mocht spelen..
    Ook kloppen een paar dingen volgens mij niet helemaal..

    Rogue is in de film iets van 17 jaar oud.. Terwijl cyclops, storm, enz al in de 30 zijn ofzo..
    Terwijl rogue in de comic toch echt ongeveer even oud is als de rest... (d8 ik teminste)

    Ook vond ik het wel en beetje vaag dat je phoenix op het einde onder water door zag "vliegen"...
    IK zal dan wel iets niet mee hebben gekregen.. maar waardoor is Jean dan ineens in phoenix veranderd (volgens de film...)

    Maar voor de rest vond ik het een hele goede film met genoeg actie om zelfs de niet-fans geboeid te houden [img]smile.gif[/img]

Page 1 of 9 123456789 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •