Page 1 of 10 12345678910 LastLast
Results 1 to 10 of 98

Thread: Het weeklydose.shirt v2.0

  1. #1
    Inactive Member spondaman's Avatar
    Join Date
    May 16th, 2001
    Posts
    199
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    De stripdagen naderen gestaag en er schijnt een groepje naar San Diego te gaan binnenkort, dus werd er alweer gespeculeerd over een nieuw weeklydose shirt.

    Is dit een goed idee ?
    En zoja, wat willen we erop ?

    Logo's, taglines...you name it, alle suggesties zijn welkom.

    <font color="#cc6600" size="1">[ July 09, 2002 04:26 AM: Message edited by: Oh! ]</font>

  2. #2
    Inactive Member Hobbes!'s Avatar
    Join Date
    December 23rd, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    a) maak er weer een paar grote maten van!

    b) en BETERE kwaliteit! ik betaal liever 25 piek (Marvin rekent nog steeds in grotemensen geld) dan een tientje als ik een T-shirt na een keer wassen nog een keer aankan

    mijn suggesties zijn dat [img]smile.gif[/img]

    en mischien een rijtje met nicknames d'r op? van de vaste mensen hiero. dat zou strak zijn [img]smile.gif[/img]

  3. #3
    Inactive Member Bruce Wayne's Avatar
    Join Date
    February 10th, 2001
    Posts
    27
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Hobbes!:
    b) en BETERE kwaliteit! ik betaal liever 25 piek (Marvin rekent nog steeds in grotemensen geld) dan een tientje als ik een T-shirt na een keer wassen nog een keer aankan

    en mischien een rijtje met nicknames d'r op? van de vaste mensen hiero. dat zou strak zijn [img]smile.gif[/img]
    </font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Met de extra kwaliteit van het shirt ben ik het helemaal mee eens, en ik ben daar ook bereid voor extra te betalen. Van krimpen van het shirt haf ik geen last, waar ik mee zat was dat het shirt zo dun is, dan er bij mij al gauw een scheur in het shirt zat.

    Een rijtje nicknames van de 'vaste' mensen op het shirt vind ik geen toegevoegde waarde aan het shirt, ik zou het eerder daarom juist niet kopen.

    Wat mij heel gaaf lijkt is een tekening op het shirt dat speciaal door een comic-tekenaar voor het shirt gemaakt is. Ik ben benieuwd of dat met Oh's / JP's connecties dit mogenlijk is.

  4. #4
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Hey, ik had deze topic zelf willen openen! Sneaky Tim toch! [img]wink.gif[/img]

    Maar inderdaad, het weeklydose.shirt v2.0 komt eraan. Ik sta net als vorig jaar open voor suggesties wat betreft het design: als het maar qua stijl een beetje overeenkomt met de stijl van het board of de site. Natuurlijk ben ik zelf ook met wat ontwerpen bezig, dus die verschijnen deze week vanzelf in deze topic.

    Namen op het shirt: Lijkt me lastig. Wie wel en wie niet? Waar leg je de grens? Het wordt dan bovendien meer een hobby-shirt en dat is niet de bedoeling.

    Tekeningen op het shirt: Lijkt me ook lastig. Je gaat dan heel snel de kant op van een hobby-shirt en daarbij wil ik net als vorig jaar een strak ontworpen shirt hebben dat je ook 'gewoon' kunt dragen. Het moet niet te schreeuwerig worden. Trouwens, meer dan vijf kleuren wordt snel heel prijzig.

    Betere kwaliteit shirt: Lijkt me noodzakelijk. Vorig jaar had ik de 'gemiddelde' kwaliteit genomen en hoewel ik er geen problemen mee heb gehad, heb ik genoeg verhalen gehoord van mensen die er gaten in hebben getrokken! Dit jaar kies ik dus de hogere kwaliteit shirts. Het zal iets duurder worden, maar vooruit.

    Later deze week zal ik overigens nog twee nieuwe topics openen:
    - een topic waarin ge?nteresseerden alvast kunnen aangeven of ze een shirt willen (toch handig, anders weet ik niet hoeveel ik er moet laten maken)
    - een topic waarin ge?nteresseerden zich kunnen opgeven om het nieuwe shirt te financieren. Vorig jaar is dankzij de inzet van zeven financiers de prijs van het shirt flink gedrukt en dat zou ik graag dit jaar weer zo zien.

    Wordt vervolgd!

  5. #5
    Inactive Member krow's Avatar
    Join Date
    April 10th, 2001
    Posts
    48
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    zoon idee als hieronder is toch wel mooi vind ik
    http://www.metalfan.nl/shirt/0008.JPG
    http://www.metalfan.nl/shirt/0011.JPG
    (met dank aan tokus [img]wink.gif[/img] )

  6. #6
    Inactive Member Bruce Wayne's Avatar
    Join Date
    February 10th, 2001
    Posts
    27
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Oh!:
    Het moet niet te schreeuwerig worden. Trouwens, meer dan vijf kleuren wordt snel heel prijzig.</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Misschien is een kleine tekening vlak boven of onder het logo wel een idee? En met sommige comic figuren kom je makkelijk onder de vijf kleuren (Spidey of Spawn bijvoorbeeld).

  7. #7
    Inactive Member burnout21's Avatar
    Join Date
    April 21st, 2002
    Posts
    7
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Ahha dus dit wordt mijn kans om eindelijk ook een weeklydose shirt te bemachtigen.YEAH!!!
    Het voorbeeld van nevyn is geen slecht idee met dan www.weeklydose.com op de achterzijde en bijvoorbeeld Weekly(dose)CREW,Member op de voorzijde.
    En een logo lijkt me over bodig gebruik gewoon het logo wat je hier bovenaan in beeld ziet staan.
    En de namen van memders nee doe dat maar niet bad idea.

  8. #8
    Inactive Member spondaman's Avatar
    Join Date
    May 16th, 2001
    Posts
    199
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Hehe sorry Olav, dat ik voorgedrongen ben, maar ik had al gezegd dat ik wat meer aanwezig zou zijn [img]smile.gif[/img] .

    Ik zal ook maar meteen laten zien wat ik vorig jaar bedacht had voor het shirt en dat dat er uiteindelijk niet is opgekomen.

    Ik weet niet of er dit jaar een kans bestaat om een print op de achterkant of een grotere print op de voorkant te maken... ik hoop eigenlijk van wel.

    Mij ontwerpen (uche, uche) &gt;&gt;
    http://www.geocities.com/spondaman/pics/weeklydose

  9. #9
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

    <BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">
    Mij ontwerpen (uche, uche)
    http://www.geocities.com/spondaman/pics/weeklydose</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>

    Die twee laatste ontwerpen zijn heel cool,
    Masage your brain is mijn favo maar misschien te
    kleurijk om af te drukken, die bloedtransfusie is ook heel top. Met zo'n shirt wil ik wel lopen. Wat Olav zegt zo is het absoluut geen hobby shirt. Vooral -nogmaals- dat eerste heel "stoer/skate"achtig! BTW had je dat mannetje zelf ontworpen en de bloodbags..TOF!!Lekker strak en heel erg eighties, net van de kale aksie pamfletten uit de kraakbeweging eind jaren 80!! tres cool!

  10. #10
    Inactive Member spondaman's Avatar
    Join Date
    May 16th, 2001
    Posts
    199
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Wow, enthousiaste spraak waterval [img]smile.gif[/img] .

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik een onwijze jatter ben. Heb een idee en ga dan op zoek naar erbij passende plaatjes. Zeker ook, omdat ik in die tijd geen scanner had.
    Dus nee ik heb de plaatjes niet zelf gemaakt, maar gejat. Alhoewel ik bijvoorbeeld dat stripboekje wel ff snel gemaakt hebt... das ook nie zo lastig [img]smile.gif[/img] .

    Maar nu ik wel een scanner en een digitale camera heb, kan eigenlijk niks mij meer tegenhouden.

    Ik zat eigenlijk te denken aan een nieuwe plaatje...eigenlijk meer een twee(misschien drie)luik, waarop je iemand ziet, die zijn computer omhelst, terwijl hij zijn ogen dicht heeft en een glimlach zijn gezicht versierd. In plaatje 2 wordt dan ingezoemd en zie je zijn gezicht van dichtbij en op het scherm de weeklydose site.
    Misschien als tagline iets van ; You'll grow to love it .

    Ik zal dr eens aan gaan werken.

    <font color="#cc6600" size="1">[ July 09, 2002 04:13 PM: Message edited by: spondaman ]</font>

Page 1 of 10 12345678910 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •