Page 1 of 7 1234567 LastLast
Results 1 to 10 of 63

Thread: De Stripdagen 18-19 oktober in Alphen aan de Rijn

  1. #1
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Zojuist vernomen (en de informatie is niet onder embargo, vandaar dat ik het in deze aparte topic meld en later deze week omtover tot een niewsitem voor de site):

    De Stripdagen worden dit jaar gehouden op zaterdag 18 en zondag 19 oktober in Het Archeon te Alphen aan de Rijn. Inderdaad, een week eerder dan oorspronkelijk gepland en op een geheel andere locatie dan de bedoeling was.

    Meer informatie volgt, zo is beloofd. Hopelijk wordt tegen die tijd ook de site van het Stripschap weer eens ververst.

    <font color="#cc6600" size="1">[ July 22, 2003 11:00 AM: Message edited by: Oh! ]</font>

  2. #2
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:

    De Stripdagen worden dit jaar gehouden op zaterdag 18 en zondag 19 oktober in Het Archeon te Alphen aan de Rijn.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Welja, een van de meest onbereikbare plaatsen die Nederland heeft. Slechte treinverbinding, slecht wegennet, briljant dus weer...

  3. #3
    Inactive Member jharker's Avatar
    Join Date
    March 14th, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:

    De Stripdagen worden dit jaar gehouden op zaterdag 18 en zondag 19 oktober in Het Archeon te Alphen aan de Rijn.

    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">En als 't nou regent? Dan worden alle stripboekkies nat, want voor zover ik weet zijn er geen grote goede binnenplaatsen in 't Archeon.

    In 't begin was er nog een groot entreegebouw, maar de laatste keer dat ik er was (in 2000) waren er alleen nog maar wat middeleeuwse gebouwtjes en wat kleine Romeinse gebouwen over met veel buitenplaatsen.

    En wat ik me vooral kan herinneren was dat 't nogal zanderige, beetje vieze gebouwen waren, geschikt voor een historische vertoning waar het voor bedoeld is, maar voor een strip beurs?

    Nu weet ik dat er wel eens andere beurzendaar gehouden worden, maar ik vind 't maar een vreemde locatie voor dat soort dingen.

    Tenzij het Archeon (weer) totaal is veranderdt sinds ik er voor 't laatst was of dat het een ander Archeon is waar ik niet van op de hoogte ben....

  4. #4
    Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Join Date
    April 24th, 2003
    Posts
    127
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Wel lekker dichb?h... maar zoals gezegd munt Alphen niet uit in bereikbaarheid.
    Nou ja, als ook de mensen uit Vlaanderen en van ?nder de rivieren ook maar komen!

    Pee

  5. #5
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Vanuit Utrecht is Alphen perfect te bereiken (gewoon ??n trein, verder geen gezeur), dus dat valt toch wel mee?

    Omdat het nieuws nog zo vers is, wordt bij Juniorpress nog eens goed nagedacht over de vraag of het de moeite wel waard is naar Alphen af te reizen. Zodra dat bekend is, duikt het op in het Juniorpress News.

    Originally posted by jharker:
    En als 't nou regent? Dan worden alle stripboekkies nat, want voor zover ik weet zijn er geen grote goede binnenplaatsen in 't Archeon.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Zelf ben ik nog nooit in het Archeon geweest, dus wat je zegt, is helemaal nieuw voor mij. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat een stripbeurs als De Stripdagen volledig in de buitenlucht wordt gehouden. Zeker niet in oktober.

    Hebben ze daar niet gewoon een overdekte hal ergens?

  6. #6
    Inactive Member Tom Groot's Avatar
    Join Date
    February 6th, 2001
    Posts
    105
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Heeft de A12 niet gewoon een afslag Alphen aan den Rijn? Hoe onbereikbaar kan het dan verder zijn?
    Nu heb ik makkelijk praten, woonachtig in het midden des lands. Als je vanuit Limburg moet komen, zal het best een heel eindje toeren zijn.

  7. #7
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    Het Archeon??? Een plek waar je niet dood gevonden wil worden.

    Ik ben zelf eens in het Archeon geweest en ik sluit me aan bij de andere twee posters die hevig twijfelde aan de haalbaarheid van een fatsoenlijke beurs daar.

    De stripdagen gaan in ieder geval aan mij voorbij.

  8. #8
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Tom Groot:
    Heeft de A12 niet gewoon een afslag Alphen aan den Rijn? Hoe onbereikbaar kan het dan verder zijn?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tja, als AadR direct bij die afslag had gelegen... Jammer maar helaas. Er loopt een opgewaardeerd boerenlullandweggetje dat dusdanig smal is dat je je spiegels beter kan inklappen. Ik weet dat ze 'druk' bezig zijn dit monumentale en nostalgische stukje weg aan het verbreden en verbeteren zijn, maar helaas ligt er een riviertje in de weg...lullig toch.

    Ik heb enige tijd het geluk mogen smaken in AadR te mogen werken. Ik was net iets sneller thuis ivg met mijn tijd in Amsterdam... (in beide gevallen moet je dus naar Utrecht om bij mijn wonderschone dorp te komen)

  9. #9
    Inactive Member dannyde's Avatar
    Join Date
    July 12th, 2003
    Posts
    31
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Het archeon he?

    Misschien is het een voorbode waar het Stripschap over wellicht niet al te korte tijd zelf te vinden is....

    Als een item uit vergeten tijden. Zullen ze zich iig geval wel thuis voelen tussen al die andere dingen die al honderden jaren dood en vergeten zijn. [img]wink.gif[/img]

  10. #10
    Inactive Member Mopperkont's Avatar
    Join Date
    July 23rd, 2003
    Posts
    9
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Erg jammer, deze mededeling... Ik weet niet of ik de reis ga ondernemen vanuit Zeeusch Vlaanderen. Gelukkig is er de week ervoor in Gent een (hoop ik) leuke beurs: F.A.C.T.S.

    Waar is de tijd van Stripdagen in Breda gebleven...

Page 1 of 7 1234567 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •