Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 10 of 31

Thread: Vigilantes - tekenaar gezocht (M/V)

  1. #1
    Inactive Member Schizmo's Avatar
    Join Date
    September 29th, 2003
    Posts
    7
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Een tijdje geleden had ik jullie verteld dat ik nog een tekenaar zoek voor Vigilantes, de reeks waar ik aan werk.

    Sinds vorige week staat de vacature online, te bekijken op het Nederlandstalige gedeelte van Studio Raven , onder de rubriek "Tekenaar gezocht".
    Een directe link naar de vacature: Vigilantes

    De vacature geeft een eerste indruk van de reeks en het concept, er valt al wat artwork te bekijken en potent?ele kandidaten vinden er alle info die ze nodig hebben om me te kunnen contacteren. Sommige van mijn verwachtingen en doelen zullen in eerste instantie misschien hoog gegrepen lijken, maar voor mij is het momenteel ook nog wat aftasten welke de mogelijkheden zijn binnen stripland.

    Ik hoor graag van jullie wat jullie er van vinden!

    <font color="#cc6600"><font size="1">[ November 19, 2003 02:38 AM: Message edited by: Schizmo ]</font></font>

    <font color="#cc6600" size="1">[ November 19, 2003 02:40 AM: Message edited by: Schizmo ]</font>

  2. #2
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik heb je al gezegd dat ik het een geweldig initiatief vind, kerel! Helaas kan ik nog geen stickfigure recht tekenen [img]eek.gif[/img]

    Maar ik wens je ontettend veel geluk!!

  3. #3
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Mmm.

    Mijn eerste reactie was wow toen ik de pagina zag. Jammer dat je die Erica niet laat tekenen want het sprak me direct aan.

    Het concept klinkt een beetje Neil Gaiman achtig. Ik kreeg direct associaties met verhalen waarin een normale jongen/meisje terecht komt in een wereld vol bijzondere dingen.

    Het zal even afwachten worden wie het potlood gaat opnemen maar ik zie mezelf in ieder geval een album kopen van deze reeks want nieuwsgierig heb je me wel gemaakt.

  4. #4
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    ik koop sowieso een album... en vertel dan wel of het wat is [img]tongue.gif[/img]

  5. #5
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by BoOmbOoM:
    ik koop sowieso een album... en vertel dan wel of het wat is [img]tongue.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Slijmbal.. [img]graemlins/devil.gif[/img]

  6. #6
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    LOL

    ik heb wel ooit van Schizmo een pinupcomic van Dawn gekregen en voor een prikkie een stel musthaves (Dracula/Batman 2+3)

    Dus dat heeft zich al terugverdiend [img]graemlins/kiss.gif[/img]

  7. #7
    Inactive Member spondaman's Avatar
    Join Date
    May 16th, 2001
    Posts
    199
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Schizmo, ik zou proberen een oud bezoeker van dit board eens te strikken voor je strip.
    Het is bovendien nog een Belg ook [img]smile.gif[/img] .
    Die gast is in het afgelopen anderhalf jaar enorm gegroeid als tekenaar en als inkleurder.
    Echt heel erg goed.

    Ra Havok's laatste werk &gt;&gt;
    http://www.astella.com/lava/Verbeelding2.jpg

    Ra Havok's website&gt;&gt;
    http://www.astella.com/lava/

    <font color="#cc6600" size="1">[ November 20, 2003 08:30 AM: Message edited by: Maguffin ]</font>

  8. #8
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

  9. #9
    Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Join Date
    June 21st, 2001
    Posts
    187
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Zeer indrukwekkend... Ik sluit me bij MAguffin aan.

  10. #10
    Inactive Member Schizmo's Avatar
    Join Date
    September 29th, 2003
    Posts
    7
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Normaal was het ook mijn bedoeling om Erika te vragen Dennis, alleen vertelde ze mij dat ze in het verleden niet zo'n goede ervaringen heeft gehad met het werken voor een scenarist. Niet op persoonlijk vlak, wel op het vlak van eigen inbreng en vrijheid. In de toekomst wil ze graag verder haar eigen ding blijven doen, dus heb ik niet aangedrongen.
    Spijtig wel, want naast een goede tekenares is het ook een heel fijne collega.
    Neil Gaiman vind ik een hele vergelijking (waarvoor dank natuurlijk, maar ik ga gewoon met beide voeten op de grond blijven staan [img]wink.gif[/img] ): het concept vertrekt inderdaad vanuit een heel klassieke premisse, maar dan wel vanuit een (hopelijk) frisse invalshoek. Benieuwd of we een publicatie zullen halen, dan kunnen jullie er in de toekomst zelf over oordelen.

    Ra Havok stuur ik het komende weekend nog het projectvoorstel toe Tim, want hij maakt inderdaad schitterend werk (heb je dat standbeeld gezien dat boven de wolken uitrijst?). Bedankt voor de gouden tip!
    Vorige week kreeg ik ook een email van iemand die me de link doorstuurde naar het werk van Chris Evenhuis, als ik me niet vergis heeft hij hier ook nog een tijdje gepost. Nu weet ik niet of Chris hiervoor interesse zou hebben, maar zijn stijl sprak me in ieder geval enorm aan.

    Sinds de vacature heb ik eigenlijk al heel mooie werken toegestuurd gekregen, vaak van mensen waar je nog nooit van gehoord hebt. Ik blijf er me over verbazen hoeveel knappe dingen er gemaakt worden in Vlaanderen en Nederland, spijtig dat veel van dat werk niet een groter publiek weet te bereiken [img]graemlins/thinking.gif[/img]

Page 1 of 4 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •