Page 1 of 6 123456 LastLast
Results 1 to 10 of 56

Thread: TV: Wanneer komt Charmed weer?

  1. #1
    Inactive Member Whitey Ford's Avatar
    Join Date
    September 27th, 2001
    Posts
    18
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Zie titel.

    <font color="#cc6600" size="1">[ June 07, 2002 02:36 PM: Message edited by: Oh! ]</font>

  2. #2
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Thumbs up

    Lees jij niet wat er op de site van Net5 staat, dan?

    "Wanneer komen er nieuwe afleveringen van Buffy, Angel en Charmed?
    Dat is niet bekend. Voorlopig nog niet in ieder geval. Voorlopig zendt V8 overigens wel de herhalingen van Buffy en Angel uit."

    Kortom, kastje muur.

    ------------------
    Man, I hope we get to see a rhino take a shit!
    juddwinick | barryween3

  3. #3
    Inactive Member Whitey Ford's Avatar
    Join Date
    September 27th, 2001
    Posts
    18
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Zucht...toch maar eens een DVD speler kopen wat seizounboxen voor me weekelijkse dosis.

    ------------------
    Althans, ik hield het bescheiden, maar Jan Willem at voor twee. Of eigenlijk voor drie. En met een beetje fantasie voor vier. Zelden iemand zo smakelijk hele bakken spareribs naar binnen zien slaan.
    OlavMAG3

  4. #4
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Lightbulb

    Bij mijn weten bestaan van Charmed geen DVD boxen. En video's heb ik er ook nog niet van gezien. Zou daar geen markt voor zijn, of zo?

    ------------------
    Man, I hope we get to see a rhino take a shit!
    juddwinick | barryween3

  5. #5
    Inactive Member jharker's Avatar
    Join Date
    March 14th, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    De laatste afl die van Charmed werd uitgezonden was de een van de laatste van seizoen 3.

    Seizoen 4 is deze herfst begonnen in Amrika, en Net 5 wacht er altijd een tijd mee voordat ze die uitzenden, aangezien we ze anders snel inhalen en ze dan het seizoen niet in een keer uit kunnen zenden.

    Dus ik verwacht dat ze weer rond mei/juni beginnen...

    ------------------
    Dude--you are so gay for Spider-Man

  6. #6
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Lightbulb

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by jharker:
    Seizoen 4 is deze herfst begonnen in Amrika, en Net 5 wacht er altijd een tijd mee voordat ze die uitzenden, aangezien we ze anders snel inhalen en ze dan het seizoen niet in een keer uit kunnen zenden.<HR></BLOCKQUOTE>

    Dat gaat voor Charmed wel op, maar niet voor Buffy en Angel. Daarom vind ik het ook zo stuitend vervelend dat ze de rest van seizoen 5 en 2 (respectievelijk Buffy en Angel) niet uitzenden. Die afleveringen moeten ze allang op de planken hebben liggen, maar ze doen er niets mee.

    ------------------
    Man, I hope we get to see a rhino take a shit!
    juddwinick | barryween3

  7. #7
    Inactive Member jharker's Avatar
    Join Date
    March 14th, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Oh!:
    Dat gaat voor Charmed wel op, maar niet voor Buffy en Angel. Daarom vind ik het ook zo stuitend vervelend dat ze de rest van seizoen 5 en 2 (respectievelijk Buffy en Angel) niet uitzenden. Die afleveringen moeten ze allang op de planken hebben liggen, maar ze doen er niets mee.

    <HR></BLOCKQUOTE>

    Da's inderdaad waar, stomme net 5, ik vond het ook zo vreemd dat het in de zomer werd uitgezonden.

    Ik heb een beetje het gevoel dat Net 5 om een of andere reden dacht;"we zenden het even snel uit in de zomer, geen hond kijkt daar naar", maar er toen achter kwamen dat het twee van hun beter bekeken series zijn en het toen maar nog langer uitstelden.

    Maar waarom zenden ze nu in godsnaam herhalingen uit op de "dumpzender" V8?

    Ik wil nieuwe zien!!!!!


    ------------------
    Dude--you are so gay for Spider-Man

  8. #8
    Inactive Member Crusade666's Avatar
    Join Date
    August 25th, 2001
    Posts
    26
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    Als je wilt lachen om onrealistische dialogen, ongeloofwaardige karakters en geforceerde plotwendingen, dan raad ik je aan om Once and Again te gaan kijken.

    ------------------

  9. #9
    Inactive Member Tom Groot's Avatar
    Join Date
    February 6th, 2001
    Posts
    105
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Op het message board van de site van Net5 lees ik het volgende, gepost door iemand die zich "redactie" noemt:
    "Voortaan willen wij jullie niet meer horen zeuren, anders zenden we helemaal niks meer uit!"
    Nu ben ik graag bereid aan te nemen dat hier niet de echte redactie spreekt, maar gewoon een grapjas. Niettemin zou je haast gaan geloven dat het daadwerkelijk van Net5 / V8 afkomstig is.
    Wat ik het meest vervelend vind, is niet zozeer dat we enige tijd moeten wachten op nieuwe afleveringen. Dat er middenin een seizoen gestopt wordt, is betreurenswaardig maar ook nog niet het allerergste. Wat ik zo vervelend vind, is de extreem summiere informatie die de kijkers krijgen. Meer dan een simpel "op dit moment is nog niets bekend, voorlopig niet" krijgen we niet. Wat is het probleem? Twijfelt men of de serie Charmed, die op zijn hoogtepunt was toen hij halverwege seizoen 3 onderbroken werd, op de Nederlandse televisie voortgezet zal worden? Weet men alleen nog niet wanneer? Is men nog in onderhandeling met de Amerikanen? Eigenlijk weten wij, de kijkers, op dit moment helemaal niets.
    Hetzelfde geldt in feite voor Buffy, maar daar is de oplossing simpel: iedereen volgt seizoen 5 verder op de BBC. Het gevolg daarvan zal zijn dat indien de Nederlandse uitzending ooit wordt voortgezet, de kijkcijfers beduidend lager zullen zijn. Ook de mensen die eventueel wel hadden willen wachten, maar uit pure onzekerheid maar voor de BBC gekozen hebben, zullen wat voor hen een herhaling is op de Nederlandse televisie, niet willen volgen. Wat Charmed betreft, is het downloaden van internet voor sommige mensen een oplossing. Helaas zal een groot aantal fans voor onbepaalde tijd in het geheel van een van hun favoriete serie verstoken blijven.
    Ik wil de mensen die de "ontbrekende" afleveringen hebben gemist, niet al te lekker maken, maar het vierde seizoen is tot dusver best goed. Ik vind Rose McGowan (de nieuwe zuster) stukken leuker dan de soms tamelijk vervelende Shannen Doherty.
    Is er misschien iemand die afleveringen Charmed wil ruilen?

    ------------------
    You were a demon AND a lawyer? Insert joke here.
    - Paige tegen Cole in Charmed, "Black as Cole"

  10. #10
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Lightbulb

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Tom Groot:
    Ik vind Rose McGowan (de nieuwe zuster) stukken leuker dan de soms tamelijk vervelende Shannen Doherty.<HR></BLOCKQUOTE>

    Eigenlijk vallen die beiden onder het kopje 'te blond voor woorden.' Wat een domme actrices, zeg!

    Sorry, ik zal mijn stokpaardje weer in de hoek zetten.

    ------------------
    We all live in this world full of people ready to be our friends and loved ones and for the most part we seem to slosh through our lives with our eyes down on the road ahead, arguing fighting, hurting and alienating the people who mean the most to us.
    We don?t know how to behave in this one-shot golden opportunity called life, and by the time we figure it out, it?s too late. We are like strangers in paradise.

    terrymoore

Page 1 of 6 123456 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •