-
September 11th, 2001, 05:17 PM
Inactive Member
http://www.faqs.org/faqs/nostradamus/part6/
dat noem ik pas freaky!
------------------
1024x768x256.... sounds like one mean woman.
-
September 11th, 2001, 05:18 PM
-
September 11th, 2001, 05:21 PM
Inactive Member
the first wave is here......
------------------
Crichton: Boy, was Spielberg ever wrong. Close Encounters my ass.
-
September 11th, 2001, 05:27 PM
-
September 11th, 2001, 05:34 PM
HB Forum Owner
Even wat dingen op een rijtje.
Marvel Comics zit tegenwoordig op 40th Street. Dat is een heel stuk noordelijker dan de Twin Towers. Minimaal een uurtje lopen (en dat kan ik weten, want ik heb het gelopen). Met andere woorden, ver buiten de gevarenzone. Idem voor DC Comics, dat vrij ver noordelijk op Broadway zit.
Dan de vraag: wordt dit oorlog? Lijkt me onlogisch. Terroristen kun je de oorlog verklaren, natuurlijk, maar zoals het er nu naar uitziet, is niet een specifiek land (lees: overheid) voor de aanslag verantwoordelijk. Dit zijn georganiseerde gekken en het is zinloos om het land waar zij vandaan komen (welk land dat ook is) de oorlog te verklaren.
Twee licht ironische puntjes tot slot:
- Ik vroeg me meteen af, hoe zit het met de Spider-Man film? In de teaser zie je hoe Spidey een helikopter vangt door een web te spannen tussen de Twin Towers. Ik denk niet dat een Amerikaan dat begin volgend jaar nog in de bios wil zien. Wordt de sc?ne geschrapt of wordt de film uitgesteld?
- Een jaar of wat geleden heb ik Tom Clancy's Debt of Honor en Executive Order gelezen: daarin gebeurt bijna hetzelfde. Terroristen co?rdineren een grootse aanval en een vliegtuig boort zich in het Witte Huis. Life imitates art. Ziek maar waar.
------------------
If his body was a temple, it was one of those strange ones where people did odd things to animals in the basement, and if he watched what he ate it was only to see it wriggle.
thetruth | terrypratchett
-
September 11th, 2001, 05:36 PM
Inactive Member
ik twijfel. ik denk dat bush niet anders kan dan erg bruut terugslaan. hij moet wel want over enkele jaren zijn er weer verkiezingen. als hij nu slap optreedt dan krijgt hij het gegarandeerd voor zijn voeten gegooid. en als hij slap optreedt dan kunnen alle andere nare lieden dit opvatten als een teken dat alles kan. kortom, ik vrees het ergste.
------------------
"trust and you'll be trusted said the liar to the fool"
[This message has been edited by attila_de_hun (edited September 11, 2001).]
-
September 11th, 2001, 05:38 PM
Inactive Member
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Oh!:
- Een jaar of wat geleden heb ik Tom Clancy's Debt of Honor en Executive Order gelezen: daarin gebeurt bijna hetzelfde. Terroristen co?rdineren een grootse aanval en een vliegtuig boort zich in het Witte Huis. Life imitates art. Ziek maar waar.
<HR></BLOCKQUOTE>
JA! Was het eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde. Hoewel die twee acties toen niets met elkaaar te maken hadden. Maar toch...
------------------
A list?
- Beddy?s Place
- Phantasia
- The Comic House
- The Place
- Rogue and Remy
- STEVO?S
- X-Men Cyberboard
- Issue9mm.com
- Live between us
- The Wahoo Action Team
-
September 11th, 2001, 05:38 PM
Inactive Member
Ik geloof niet dat die anti- kapitalistische benadering over het hoofd word gezien, vooralsnog staan de opties open.
McVeigh was immers ook geen Bin Ladin.
En er zijn nog veel meer anti regerings organisaties binnen Amerika zelf.
Bij mij op de universiteit stonden er mensen om te lachen.. :/
------------------
-
September 11th, 2001, 05:39 PM
Inactive Member
Het vrijheidsbeeld had ik vrijwel uitgesloten, omdat je geen vliegtuig hoeft te kapen om een beeld te vernietigen. Zowieso lijkt het me niet logisch om je leven te geven om een beeld kapot te maken. Nee ik dacht meer aan Wall Street of ook nog wat defensie zones. De mensen die die vliegtuigen kaapten wilden zoveel mogelijk paniek veroorzaken met zoveel mogelijk doden. Van een beeldje zal ik niet schrikken als iedereen het overleefd. Nee de schok komt juist doordat er zoveel mensen zijn gestorven.
------------------
Barman? Gewapend met z'n 2 biertjes neemt hij het op tegen de misdaad.
-
September 11th, 2001, 05:42 PM
Senior Hostboard Member
Brrrrrr, je moet er niet aandenken dat hier een regering achterzit. Want dan krijg je een orrlog waar je misselijk van wordt.
------------------
A life??? Cool, where can I download one of those???