Page 5 of 13 FirstFirst 12345678910111213 LastLast
Results 41 to 50 of 125

Thread: Bomaanval

Inactive Member MGM's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Ze zijn er nog meer 'kwijt'...

------------------
    A list?

- Beddy?s Place
    - Phantasia
    - The Comic House
    - The Place
    - Rogue and Remy
    - STEVO?S
    - X-Men Cyberboard
    - Issue9mm.com
    - Live between us
    - The Wahoo Action Team

Inactive Member Thagirion's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Manga:
    Ik geloof niet dat die anti- kapitalistische benadering over het hoofd word gezien, vooralsnog staan de opties open.

McVeigh was immers ook geen Bin Ladin.
    En er zijn nog veel meer anti regerings organisaties binnen Amerika zelf.

Bij mij op de universiteit stonden er mensen om te lachen.. :/

<HR></BLOCKQUOTE>

en die mensen zitten dan op een universiteit?

getverdemme frown

komt er oorlog?

niet zo lang er duidelijk is wie het gedaan heeft.

en over het opeisen:

WTC aanslag in 1993 is niet opgeeist
    aanslag op amerikaanse ambassade's in afrika ook nooit opgeeist...

en die mensen wat stonden te dansen op straat, daar kan ik geen greintje respect voor opbrengen. ik schat die mensen lager in als een groep kakkerlakken.

het zal best dat die mensen een hekel hebben aan amerika en de amerikanen.. maar de dag dat ik ga juigen op de laffe moord op onschuldige mensen en kinderen is de dag dat ik mezelf door m'n kop schiet.

zo'n minachting voor een mens zal ik nooit hebben.

onvoorstelbaar.

------------------
    "Why is he eating his Hall-Pass?"
    The Principal|Calvin&Hobbes

Inactive Member MGM's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Ze zijn meer dan 4 vliegtuigen 'kwijt'...

------------------
    A list?

- Beddy?s Place
    - Phantasia
    - The Comic House
    - The Place
    - Rogue and Remy
    - STEVO?S
    - X-Men Cyberboard
    - Issue9mm.com
    - Live between us
    - The Wahoo Action Team

Inactive Member Volt's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Sven Mesman:
    Klopt, terrorisme lijkt vooralsnog het meest logische, maar wat nu als een Amerikaan weer de dader blijkt te zijn. Dan is het moeilijk terugslaan laat staan een oorlog beginnen.
    <HR></BLOCKQUOTE>

Terrorisme, maar met welk doel ? Als het terrorisme is, dan is dit zonder de twijfel de grootste aanslag ooit. Plusminus 8 vliegtuigen gekaapt, waarvan er drie hun doel raken, twee/drie uit de lucht worden gehaald en nog eens twee/drie die vermist zijn. Dat is niet zomaar een terroristische aanslag, zeker niet gecombineerd met nog eens een bom in een school (gelukkig onschadelijk gemaakt) en een aantal autobommen. Dat lijkt meer op een zwaar geplande actie die zowel de economie (WTC), het militair centrum (Pentagon) als de regering (White House) probeert lam te leggen. Voorlopig lijkt het alsof de terreur achter de rug is, maar het is nogal vreemd dat niemand de aanslag opeist, en dat pakweg de FBI of het leger zelf er nog niet achter gekomen zijn.

Hoedanook..een katastrofe, en de slachtoffers zullen nog lang herinnerd worden..

-Stijn

------------------
    "Since nobody wants war, why do wars keep happening?" The Illuminatus! Trilogy

Inactive Member Ichabod!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

In the city of god there will be a great thunder, Two brothers torn apart by chaos , while the fortess endures, the great leader will succumb. The third big war will begin when the big city is burning
    Nostradamus 1654

The sky will burn at forty-five degrees.
    Fire approaches the great new city.

In this phrase, Nostradamus refers to a great city in the new world of America near forty-five degrees latitude. Experts agree this could only be New York.

Damn, dit zuigt echt... Niet dat ik in Nostradamus geloof, maar toch.. wel erg toevallig

------------------
    "No wonder my back hurts, there's a whole damn novel written there!"

Nameless One | Planescape: Torment

Inactive Member 2D's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

En trouwens wanneer de aanslagen niet worden opgeeist dan zal de amerikaanse regering en andere betrokkenen gewoon een lijstje maken met vermoedelijke daders.

Amerika zal niet stoppen voordat de schuldigen zijn opgejaagd en gestrafd. Een grofe vertaling van de woorden van Bush.

Bush moet wel de daders zien te vinden anders verliest hij de geloofwaardigheid van het amerikaanse volk en vandaag rouwt amerika, maar morgen wil het wraak. Bush moet dus alles op alles zetten om de daders te vinden. En een oorlog lijkt me niet uitgesloten. Hetzij tegen een land, wat niet zo gauw zal gebeuren, maar vooral tegen terorisistische bewegingen. Daarom hoeven we niet bang te zijn voor nog een aanval. De komende tijd houden de terroristen zich wel schuil.

------------------
    Een zwarte dag in de geschiedenis. Vrede op aarde is verder weg dan ooit. Helaas.

Inactive Member Ichabod!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

In the city of god there will be a great thunder, Two brothers torn apart by chaos , while the fortess endures, the great leader will succumb. The third big war will begin when the big city is burning
    Nostradamus 1654

The sky will burn at forty-five degrees.
    Fire approaches the great new city.

In this phrase, Nostradamus refers to a great city in the new world of America near forty-five degrees latitude. Experts agree this could only be New York.

Damn, dit zuigt echt... Niet dat ik in Nostradamus geloof, maar toch.. wel erg toevallig

------------------
    "No wonder my back hurts, there's a whole damn novel written there!"

Nameless One | Planescape: Torment

Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Ik hoorde het pas toen ik thuis kwam om zeven uur ofzo..Dit is echt niet normaal meer.. ik heb zelf ook flink wat bekenden in de states, gelukkig allen ver buiten new york of de andere getroffen plaatsen

------------------
    Let emotion be the guide to your imagination.

Inactive Member 2D's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

En trouwens wanneer de aanslagen niet worden opgeeist dan zal de amerikaanse regering en andere betrokkenen gewoon een lijstje maken met vermoedelijke daders.

Amerika zal niet stoppen voordat de schuldigen zijn opgejaagd en gestrafd. Een grofe vertaling van de woorden van Bush.

Bush moet wel de daders zien te vinden anders verliest hij de geloofwaardigheid van het amerikaanse volk en vandaag rouwt amerika, maar morgen wil het wraak. Bush moet dus alles op alles zetten om de daders te vinden. En een oorlog lijkt me niet uitgesloten. Hetzij tegen een land, wat niet zo gauw zal gebeuren, maar vooral tegen terorisistische bewegingen. Daarom hoeven we niet bang te zijn voor nog een aanval. De komende tijd houden de terroristen zich wel schuil.

------------------
    Een zwarte dag in de geschiedenis. Vrede op aarde is verder weg dan ooit. Helaas.

Inactive Member attila_de_hun's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Exclamation

weet je waar helemaal de koude rillingen van over mijn rug lopen?? stel je voor dat ze daders er ook nog eens chemische/biologische ladingen hadden togeveogd! dan waren de poppen helemaal aan het dansen. het is ongelooflijk dat een organisatie zoiets voor elkaar heeft gekregen. ik ben zelf eens in de VS geweest en moest gelijk met mijn armen en benen gespreid tegen de uur gaan staan en werd uitgebreid gefouilleerd (mijn vriendin ook) en wij zien er toch normaal uit! ik neem aan dat arabieren helemaal streng zullen worden gecontroleerd dus ik snap hetgewoon niet. alle spullen zullen ze waarschijnlijk in de VS zelf hebben moeten kopen en waarschijnlijk zullen ook medewerkers daar wonen. ik hoop niet dat er een heksenjacht op arabieren gaat plaatsvinden in VS.

------------------
    "trust and you'll be trusted said the liar to the fool"