Page 2 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 11 to 20 of 67

Thread: Verslag Meet and Greet II

  1. #11
    Inactive Member Unison's Avatar
    Join Date
    June 24th, 2001
    Posts
    47
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by -Justice-:
    En ik vond het toch zoooo goed dat ik de 2e keer Lazergamen Harlekein zijn @$$ Whoopte!<HR></BLOCKQUOTE>

    En dat zijn dan de woorden van iemand met als nickname -Justice-! En dat terwijl Oh! hem gisteren nog heeft uitgelegd dat Justice vroeger Marvel Boy was, niet The Punisher. biggrin

    ------------------
    Nothing changes what you are on the inside.

  2. #12
    Inactive Member Dutch Spawn's Avatar
    Join Date
    January 19th, 2001
    Posts
    130
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Hou op! Hou op! Ik kan er niet meer tegen! Ik baal er echt van dat ik niet mee kon! Ik had jullie graag allemaal aan gort willen schieten in die lasergame tent!

    De volgende keer ben ik er absoluut bij, en dan verzin ik weer iets anders om te doen!

    ------------------
    "Fuck Gasper Gomez and fuck the Fucking Diaz brothers, fuck 'em all. I bury those cockaroaches! What they ever do for us?"
    TonyMontana|Scarface

  3. #13
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Smile

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Dutch Spawn:
    De volgende keer ben ik er absoluut bij, en dan verzin ik weer iets anders om te doen!
    <HR></BLOCKQUOTE>

    Het is de vraag of we nog wel wat anders willen! Lasergamen was namelijk wel heel erg cool. Leuker dan achter je computer een first person shooter spelen... helemaal als je het met een groep mensen doet waar je net de hele dag mee bent opgetrokken.

    Voor herhaling vatbaar, dus! Misschiet niet meteen al voor MaG3, maar voor de vierde lijkt het me bovenaan het lijstje staan.

    ------------------
    Dit huis is als een zompig moeras vol rottende lijken. De geur van verschroeide huid is allesoverheersend en de duivelse poortwachters kotsen een zee van brandend bloed over ons.
    alanmcelroy | badwriter

  4. #14
    Inactive Member Harlekein's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    103
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    ach, het briefje met daarop "HARLEKEIN YOU ARE THE BEST!!" heb ik ingelijst en de ander ben ik op mysterieuze wijze kwijtgeraakt. biggrin confused

    hoewel, de tweede plaats ook niet slect is. smile

    overigens vond ik het erg gezellig en de onbeperkte (2) spareribs smaakten bijzonder goed. en zoals, daemon al zei: ook aan ons hoekje was het gezellig.

    de resi naar huis ging perfect, hoewel Tim en ik allebei nogal dorstig waren en op zoek gingen naar een blikjesautomaat en dus weer terug naar de stationshal moesten en nog een blik opvingen van de weeklydosers, maar wij hebben ervoor gezorgd dat ze ons niet opmerkten. (geintje). de trein had 10 minuten vertraging, dus we waren ruim op tijd.

    ik heb mijn Astro City #1 nog niet gelezen, maar ik ga nu even kijken op wizardworld.com hoeveel miljoenen dollars ik gister rijker ben geworden door deze aankoop. rolleyes

    leuke stripzaken ook trouwens. beter dan het steriele yendor.

    PS. Serial Killer test score: 15 eek

    zal wel komen doordat ik de 'grote' Oh! gister 13 keer gekilled heb. tongue

    ------------------
    The only good dog is a hot dog!

    [This person has been edited by GOD (edited April 20, 1980).]

  5. #15
    Inactive Member Dutch Spawn's Avatar
    Join Date
    January 19th, 2001
    Posts
    130
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Score van 11, is dat normaal?

    ------------------
    "Fuck Gasper Gomez and fuck the Fucking Diaz brothers, fuck 'em all. I bury those cockaroaches! What they ever do for us?"
    TonyMontana|Scarface

  6. #16
    Inactive Member spondaman's Avatar
    Join Date
    May 16th, 2001
    Posts
    199
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Inderdaad deze Meet and Greet was erg leuk.
    Vooral de afgesproken verzameltijd was stukken beter dan de vorige keer. Een stuk vroeger wat de bezoekjes aan de stripzaken en de verschillende gesprekken makkelijker maakte. We hebben zelfs nog even tijd gehad om naar een boekenzaak te gaan.
    Het lasergamen was echt fantastisch, alleen jammer dat ik de 2de keer behoorlijk faalde.
    Eerste ronde wordt je 2de en daarna 10de, das ook niet echt best.
    Ik had eigenlijk een veel langer stukje in gedachten, maar omdat het toch allemaal al is gezegd, laat ik het hier bij.

    PS. Klaas kan je voortaan iets eerder afzeggen ? Bij voorbaat dank.

    ------------------

    Hallo, wie heeft hier AIDS ?
    Judd Winick | Bad Writer

  7. #17
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Wink

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by spondaman:
    Het lasergamen was echt fantastisch, alleen jammer dat ik de 2de keer behoorlijk faalde.<HR></BLOCKQUOTE>

    Je bent niet alleen! Joost en ik bakten er in de tweede ronde ook helemaal niets meer van, terwijl we in de eerste ronde zo'n uitstekend tag-team waren.

    Concentratieverlies?

    Ik denk dat de stripwinkels Whoops en Blunder ook blij met ons waren. We hebben daar voor flink wat geld gekocht!

    ------------------
    Dit huis is als een zompig moeras vol rottende lijken. De geur van verschroeide huid is allesoverheersend en de duivelse poortwachters kotsen een zee van brandend bloed over ons.
    alanmcelroy | badwriter

  8. #18
    Inactive Member Manga's Avatar
    Join Date
    December 26th, 2000
    Posts
    378
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Unison:
    Manga moest na het eten helaas weer weg om net als de dag daarvoor, toen het messageboard plat lag, nog meer spam te verspreiden..
    <HR></BLOCKQUOTE>

    BwahahahahahahahaAAA http://www.editionnine.deathrowbook.com/sertest.htm Mijn score was overigens 12 en het woord psychotherapie komt niet in mijn vocabulaire voor. biggrin

    ennuh www.fetapet.com

    ennuughhmmm... OH JA www.xs4all.nl

    Jammer toch dat ik eerder weg moest, want ik heb lang niet met iedereeen kunnen praten onder het eten.

    Oh.. eh.. 100bullets en wat nog meer?

  9. #19
    Inactive Member Manga's Avatar
    Join Date
    December 26th, 2000
    Posts
    378
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Wink

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Oh!:
    Ik denk dat de stripwinkels Whoops en Blunder ook blij met ons waren. We hebben daar voor flink wat geld gekocht!
    <HR></BLOCKQUOTE>

    als jullie de volgende keer niet naar whoops! gaan wil ik misschien wel mee winkelen.. wink


  10. #20
    Inactive Member Sweettooth's Avatar
    Join Date
    March 12th, 2001
    Posts
    5
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ben om 09:50 richting bus gelopen (vriend al twee haltes eerder ingestapt) en was om ongeveer 10:10 op Utrecht CS.

    Zijn toen richting Blunder gelopen, waar we Somesmartfreak en Dutch Spider tegen kwamen.

    Na m'n comics (2x Tomb Raider(gedeeld abbo)) opgehaald te hebben zijn we naar The Joker gegeaan.

    In The Joker hebben we tot ongeveer 14:00 kleine kaartspelletjes gespeeld.

    Toen een vriend op CS op de bus gezet te hebben (ging op het laatste moment in plaats van zondag, zaterdag naar Zeeland(daarom niet mee naar de M & G))gingen we richting de Burger King.

    Moesten wachten op Dutch Spider dus zijn we blijven steken bij het GWK.

    Het rondje comic-shops + even drinken en het eten was wel gezellig.

    Bij het Laser-gamen ben ik asl first-timer toch nog twee keer als 6de geeindigd( van de twaalf).

    Na de laatste M & G gangers nog even op CS gedropt te hebben zijn we (Sweettooth, Somesmartfreak en Dutch Spider) noch naar de Joker gegaan.

    Was ca. 3:00 's nachts thuis.

    All in all was het heel erg gezellig.

    Erik

Page 2 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •