Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 47

Thread: Meet & Greet verslag

  1. #21
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by DennisX:
    Zucht... weer wordt ik ziekelijk jaloers... Wat is te jong??? 30 lentes?De enige dames die mij onvoorwaardelijk op de wang willen zoenen zijn het 6 jarige buurmeisje van mijn neef en haar vriendinnetjes. Dat is pas te jong. Verder is elke dame van 17 jaar of ouder vrij om op gejaagd te worden. [img]wink.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tja, maar ik ga niet alleen voor uiterlijk. Daar ik niet rook, moet ik me naderhand behelpen met een goed gesprek en er is zoiets als een generatiekloof... [img]wink.gif[/img]

  2. #22
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

    Exclamation

    Originally posted by Gently:
    Tja, maar ik ga niet alleen voor uiterlijk. Daar ik niet rook, moet ik me naderhand behelpen met een goed gesprek en er is zoiets als een generatiekloof... [img]wink.gif[/img] [/QB]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik heb deze zin wel tien keer gelezen maar ik snap die echt niet! bedoel je nou als grap dat je het over de daad hebt?? Of gewoon dat je geen goeie/cliche zin hebt als "heb je een vuurtje voor me?"
    FF OT:!
    Ik vind jou en Olav echt van die super vrouw vriendelijke mannen zo vriendelijk dat jullie gewoon bijna onvriendelijk zijn!! [img]wink.gif[/img] [img]graemlins/whatever.gif[/img] Ik heb zelden zulke mannen mee gemaakt en als jullie dan heel voorzichtig weleens een tipje van de sluier oplichten over wat jullie nou leuke meisjes vinden dan komen jullie ook al met zo'n correcte smaak. Namelijk, leuke en vooral frisse hockey meisjes waarvan je alleen in de ogen kan zien dat ze niet zo zoet zijn! En over uiterlijk dat geloof ik niet!
    Ik bedoel kon je kiezen tussen je soulmate in alle opzichten behalve haar uiterlijk( bv. type paarse tuinbroek, legerboots en een piercing door neus/wenkbrauw en neus schotje en groen stekelhaar enz.) of de vrouw van je dromen qua uiterlijk en die zelfs aardig is en beleefd maar die totaal niet jouw hobbies en smaak/voorkeur in muziek/boeken/films heeft nou dan weet ik het antwoord wel
    ...
    [img]wink.gif[/img]

    <font color="#cc6600" size="1">[ August 10, 2003 08:13 PM: Message edited by: Defunkt ]</font>

  3. #23
    Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Join Date
    September 4th, 2001
    Posts
    75
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik ook.. soulmate

  4. #24
    Inactive Member wvkampen@hotmail.com's Avatar
    Join Date
    August 6th, 2003
    Posts
    2
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Helaas wegens storingsdienst, en een hele grootte storing, ben ik het hele weekend bezig geweest, bij de UVA notabene. Ik hoopte het snel opgelost te hebben, maar dat zat er niet in.

    Ik had geen telefoonnummer om me af te melden....
    sorry ik hoop dat ik een volgende keer nog welkom ben

    Walter

  5. #25
    Inactive Member Tom Groot's Avatar
    Join Date
    February 6th, 2001
    Posts
    105
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Defunkt:

    Ik vind jou en Olav echt van die super vrouw vriendelijke mannen zo vriendelijk dat jullie gewoon bijna onvriendelijk zijn!! [img]wink.gif[/img] [img]graemlins/whatever.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vervelend is dat, h?. Een man moet er toch ronduit voor durven uitkomen dat hij vindt dat een vrouw achter het aanrecht thuishoort. En niks werken, gewoon baren. [img]graemlins/devil.gif[/img]
    *Duikt weg voor een salvo Scudraketten*

    <font color="#cc6600" size="1">[ August 11, 2003 03:56 AM: Message edited by: Tom Groot ]</font>

  6. #26
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Defunkt:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Gently:
    Tja, maar ik ga niet alleen voor uiterlijk. Daar ik niet rook, moet ik me naderhand behelpen met een goed gesprek en er is zoiets als een generatiekloof... [img]wink.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik heb deze zin wel tien keer gelezen maar ik snap die echt niet! bedoel je nou als grap dat je het over de daad hebt?? [/QB]</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik refereerde hier aan het algemeen aangenomen verschijnsel dat men na sex een sigaretje op steekt. Inderdaad een grapje ja [img]wink.gif[/img]

    Maar even serieus, ik 'ga' niet voor uiterlijk. Sterker nog, ik heb een schurfthekel aan vrouwen die alleen maar mooi kunnen wezen (daar zijn huisdieren voor) en verwacht op zijn minst enig verstandelijk niveau. Beste relaties die ik gehad heb, waren met dames waar je gewoon een avond mee kon praten.

  7. #27
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by waltman:
    Helaas wegens storingsdienst, en een hele grootte storing, ben ik het hele weekend bezig geweest, bij de UVA notabene. Ik hoopte het snel opgelost te hebben, maar dat zat er niet in.

    Ik had geen telefoonnummer om me af te melden....
    sorry ik hoop dat ik een volgende keer nog welkom ben
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tuurlijk! Maar ik denk dat een telefonisch afmeldpunt wel goed kan zijn! En niet alleen voor Sven... [img]wink.gif[/img]

    UVA? wasda?

  8. #28
    Inactive Member Somesmartfreak's Avatar
    Join Date
    February 12th, 2001
    Posts
    94
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Gently:
    Tuurlijk! Maar ik denk dat een telefonisch afmeldpunt wel goed kan zijn! En niet alleen voor Sven... [img]wink.gif[/img]

    UVA? wasda?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">UvA = Universiteit van Amsterdam, misschien? [img]wink.gif[/img]

    En Tom zijn opmerking komt neer op het 1 lijn, 1 taal en 1 recht grapje (beetje flauw [img]tongue.gif[/img] )
    Groenten,
    Joost
    p.s. verslag volgt vanavond... [img]tongue.gif[/img]

  9. #29
    Inactive Member wvkampen@hotmail.com's Avatar
    Join Date
    August 6th, 2003
    Posts
    2
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    UVA? wasda?[/QB][/QUOTE]

    Universiteit Van Amsterdam, met een sroring in de koeling, van de klimaat installatie voor personen !!!! het is vakentie, er is daar helemaal niemand te bekennen stelletje


    maar goed de verlagen klinken erg goed, jammer dat ik het heb gemist

  10. #30
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik zou het toch leuk vinden als iemand de volgende keer een digitale camera meenam en dan een photoshoot van Daya neemt!!!

    [img]graemlins/heart.gif[/img] [img]graemlins/heart.gif[/img] [img]graemlins/kiss.gif[/img]

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •