Page 6 of 11 FirstFirst 1234567891011 LastLast
Results 51 to 60 of 102

Thread: Algemeen: Film

  1. #51
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik hoor ook van veel mensen dat ze niet meer naar de bios gaan, maar dan vooral om de domme reden dat ze de films al hebben gedownload of nog gaan downloaden.

    Zelfs al h?d ik ADSL, dan zou ik dat toch niet doen. Je kunt een aardig eind komen, maar thuis krijg je nooit dat bios-gevoel. En inderdaad, het is een kwestie van de juiste bios opzoeken als je niet omringd wilt worden door randtuig dat de helft van de tijd praat of met andermans zaken gooit.

  2. #52
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar
    Ik heb maar weereens naar Tim geluisterd ( wat is dat toch met die jongen en zijn killer movie charms! [img]wink.gif[/img] )

    Anyway Lost In Translation gezien en ja ik heb deze film gesopt. [img]redface.gif[/img] dat heb ik geweten 3 keer liep de film vast heb dus bij elkaar zo'n minuutje gemist....maaaaaaaarrrrrrrr verder het is net een kwartiertje geleden dat ik de film heb gezien en een uitgebreider reactie komt nog ( of misschien ook niet! ik ben so fickle as a pickle..duh!)

    Laat ik het zo zeggen Sofia Coppela mag van mij die Oscar winnen en Bill Murray ( prachtig droog komisch met zo'n heerlijke trieste edge!) ook en ik wil nu ook de OST.

    Verder zitten twee scenes in de film waar ik efkes toch heel droef van werd..heel heel erg bitterzoet! [img]redface.gif[/img] [img]frown.gif[/img]
    Verder natuurlijk leuke film referenties oa. Anita Ekberg in La Dolce Vita op tv..hence de titel en het thema van de film!

    Laat ik maar afsluiten dat ik zelden leegte en het onvermogen om die leegte te uiten ,binnen in ons zelf, zo mooi uitgebeeld heb gezien ( slechte volzin ik weet het!)
    Films waarvan ik een zelfde soort gevoel bij kreeg:
    -Heavy
    -Trust
    -In The Mood Of Love

    [[edited for my own sanity]]

    <font color="#cc6600"><font size="1">[ February 26, 2004 05:01 PM: Message edited by: Defunkt ]</font></font>

    <font color="#cc6600" size="1">[ February 27, 2004 09:12 AM: Message edited by: Defunkt ]</font>

  3. #53
    Inactive Member Sven Mesman's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2001
    Posts
    118
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:
    Ik hoor ook van veel mensen dat ze niet meer naar de bios gaan, maar dan vooral om de domme reden dat ze de films al hebben gedownload of nog gaan downloaden.

    Zelfs al h?d ik ADSL, dan zou ik dat toch niet doen. Je kunt een aardig eind komen, maar thuis krijg je nooit dat bios-gevoel. En inderdaad, het is een kwestie van de juiste bios opzoeken als je niet omringd wilt worden door randtuig dat de helft van de tijd praat of met andermans zaken gooit.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik kijk met wat vrienden ook eens wat films thuis... maar we gaan ook best vaak naar de bios.

    We hebben met zijn 3en niet voor niets elk zo'n Pathe voordeelpas aangeschaft

  4. #54
    Inactive Member wolvster's Avatar
    Join Date
    September 14th, 2002
    Posts
    14
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:
    Ik hoor ook van veel mensen dat ze niet meer naar de bios gaan, maar dan vooral om de domme reden dat ze de films al hebben gedownload of nog gaan downloaden.

    Zelfs al h?d ik ADSL, dan zou ik dat toch niet doen. Je kunt een aardig eind komen, maar thuis krijg je nooit dat bios-gevoel. En inderdaad, het is een kwestie van de juiste bios opzoeken als je niet omringd wilt worden door randtuig dat de helft van de tijd praat of met andermans zaken gooit.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tsja ik doe het meestal andersom: eerst naar de bios en de toffe films downloaden om ze in de toekomst nog eens te zien...
    Eerst downloaden en dan niet naar de bios is idd een beetje vreemd...

  5. #55
    Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Join Date
    April 24th, 2003
    Posts
    127
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Vind je? Toch net zo ?vreemd? als een cd downloaden en hem dan niet meer in de winkel kopen? [img]wink.gif[/img]

  6. #56
    Inactive Member Somesmartfreak's Avatar
    Join Date
    February 12th, 2001
    Posts
    94
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    voordat we hier in een discussie over soppen en niet kopen terecht komen, terug naar filmnieuws!

    Eindelijk een Hitchhikers Guide to the Galaxy film!
    Offici?le site en op IMDB Ik hoop dat het een beetje een leuke film wordt, ik vraag me wel af wat ze gaan verfilmen? Alle 4 de deeltjes of alleen de eerste? Och zien we vanzelf wel [img]smile.gif[/img]
    /*Edit, heb ik al gevonden: alleen het eerste deel*/
    Groenten,
    Joost

    <font color="#cc6600" size="1">[ February 27, 2004 05:25 PM: Message edited by: Somesmartfreak ]</font>

  7. #57
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Lions Gate Entertainment gooit er even een paar heftige 'script sales' tegenaan. Gisteren, 27 februari, hebben ze hun handtekeningen gezet onder zowel Punisher 2, een Iron Fist en een Black Widow bioscoopfilm.

    Ben benieuwd wanneer Marvel de markt definitief gaat overspoelen met B-karakter superhelden.

  8. #58
    Inactive Member dannyde's Avatar
    Join Date
    July 12th, 2003
    Posts
    31
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    De nieuwe Batman film gaat Batman Begins heten! Filmen zou volgende maand beginnen, je kan het hier lezen.
    De vraag is willen we Batman va het begin zien? Tenzij de film er visueel geweldig uitziet (net als de 1e twee films. Die andere twee waren van kwaad naar erger), zie ik er voorlopig niet veel bijzonders in.

    Op diezelfde site is overigens te lezen dat Iron Fist en Black Widow ook ik de maak zou zijn als volgende verfilmingen. 'Excelsior' staat volgens mij idd op 'Milk that baby dry'. Diep zucht.

  9. #59
    Inactive Member Jero's Avatar
    Join Date
    August 20th, 2002
    Posts
    56
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Hahaha, Werewolf at Night. Niet te geloven zeg.

    Sorry, kon het niet laten.

  10. #60
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Joe_Cool:
    Op diezelfde site is overigens te lezen dat Iron Fist en Black Widow ook ik de maak zou zijn als volgende verfilmingen.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dat heb ik net in de post boven je gemeld. [img]smile.gif[/img]

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •