Page 2 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 11 to 20 of 76

Thread: Cartoonworld: Samen uit, samen thuis

  1. #11
    Inactive Member Sven Mesman's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2001
    Posts
    118
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik zal ook een poging wagen om om 10.00 uur aanwezig te zijn op Arnhem centraal [img]cool.gif[/img]

    Reis ik wel via Utrecht met de trein, lijkt me handiger..

  2. #12
    Inactive Member Somesmartfreak's Avatar
    Join Date
    February 12th, 2001
    Posts
    94
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Dat wordt dus 's ochtends een SMS naar Sven sturen, zodat ie op tijd wakker is [img]wink.gif[/img] Misschien iets als 'Staat je telefoon op toetsenblokkering'? [img]tongue.gif[/img]

    Groenten,
    Joost
    p.s. ben er ook, maar dan met de auto (met dank aan Dutchspider).

  3. #13
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar
    Gently, jij als purist in alles..Abyss is een man, dus hij trekt zijn eigen karretje.!! En dat maakt het meteen weer dubbele zinnig maar dat was je bedoeling niet hoezo..neem jij even mij taak als lijstjes maakster over?? Jij dacht die komt toch niet laat ik maar de honeurs overnemen!! [img]wink.gif[/img]
    Misschien bump ik mojn eigen topic wel want die is veel vollediger...en nee het komt nooit meer goed na je tweede Gambit bash en de Storm bash ben ik ook nog niet vergeten!!

    <font color="#cc6600" size="1">[ September 15, 2003 03:49 PM: Message edited by: Defunkt ]</font>

  4. #14
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Defunkt:
    Gently, jij als purist in alles..Abyss is een man, dus hij trekt zijn eigen karretje.!!
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Doorgaans zijn pakezels vrouwlijk... [img]wink.gif[/img] maar dat is een smoesje, ik was ergens overtuigd dat Abyss van het andere geslacht was...ik word denk ik wat gek van al die lijstjes [img]biggrin.gif[/img]

    Originally posted by Defunkt:

    en nee het komt nooit meer goed na je tweede Gambit bash en de Storm bash ben ik ook nog niet vergeten!!
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">[img]graemlins/cry.gif[/img]

  5. #15
    Inactive Member Hobbes!'s Avatar
    Join Date
    December 23rd, 2001
    Posts
    36
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik ben blij dat de opkomst blijkbaar erg hoog zal zijn.

    tenminste niet alleen maar van die suske&wiske old people die vol minachting naar de comics kijken.

  6. #16
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    ik verwacht net als vorig jaar weer van die stripfanaten aan te treffen die over de gekste dingen vertellen maar zelf overtroeft worden bij sommige stands.

    Was vorig jaar bang dat een wat bejaard heerschap een hartaanval zou krijgen toen hem een volledig gave poster van 'Katzenjammer Kids' werd tentoongespreid. Tja...dat ding was waarschijnlijk net zo oud als hijzelf...

  7. #17
    Inactive Member dannyde's Avatar
    Join Date
    July 12th, 2003
    Posts
    31
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Hobbes!:

    tenminste niet alleen maar van die suske&wiske old people die vol minachting naar de comics kijken.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ach misschien zijn wel een beetje jaloers op de comics. Zijn immers al een paar mooie verfilmingen van gemaakt. Denk niet dat de Suske & wiske live action flickechte zoden aan dijk zal zetten, dus gun die oldtimers toch dat beetje misplaatste trots dat ze hebben.

    Ben er zelf overigens nog niet uit of ik met de auto kom of toch de gok met de ns ga wagen. Ben er iig op de zaterdag (onvoorziene omstandigheden voorbehouden), dus zie alle mensjes waarschijnlijk wel binnen ergens...mocht iemand met een weeklydose shirt zien rondlopen.

  8. #18
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar
    Originally posted by Gently:
    ik verwacht ... Tja...dat ding was waarschijnlijk net zo oud als hijzelf...
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nu we toch Nostalgisch bezig zijn..ik vergeet mijn laatste Stripdagen nooit meer...een standhouder begon spontaan de klagen over de organisatie tegen mij, echt ging zitten en ging toch een partij tegen me zeuren! Plus de standhoudster die me afblafte, de strips uit me handen rukte toen ik wees op een scheurtje en of ik een ander exmplaar kon krijgen.
    "Ik verkoop geen slecht waar, zoek maar ergens anders die strips!"
    Geschrokken van the evil eye ( erger dan The Green Emerald!) van die mevrouw plus mijn verlegenheid en dat ik duizend doden had weerstaan om een nieuw exemplaar te vragen ( nee niet altijd wordt moedig gedrag beloont..Dr Phil you suck! dan ken je sommige striphandelaars niet!!..there goes two years of frigging therapy!!!) droop ik af.

    Maar ik heb tweeduizend doden weerstaan om Olav en Pee een handje te schudden dat werd wel beloont met handje terug! [img]smile.gif[/img]
    en het was tof om Bianca en Boom te ontmoeten

  9. #19
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Defunkt:

    Maar ik heb tweeduizend doden weerstaan om Olav en Pee een handje te schudden
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">heb ook wat zitten zweten toen bleek dat ik tijdens een prijsuitreiking voor Jan Kruis bleek te staan; hij tikte mij op de schouders om me erop te wijzen dat ik op zijn tenen stond... [img]rolleyes.gif[/img]

  10. #20
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

    Exclamation

    Originally posted by Gently:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Defunkt:

    Maar ik heb tweeduizend doden weerstaan om Olav en Pee een handje te schudden
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">heb ook wat zitten zweten toen bleek dat ik tijdens een prijsuitreiking voor Jan Kruis bleek te staan; hij tikte mij op de schouders om me erop te wijzen dat ik op zijn tenen stond... [img]rolleyes.gif[/img] </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">LOL..oh.. [img]redface.gif[/img] [img]redface.gif[/img] ..ik moet er niet aan denken. 1 van mijn eerst DJ optreden..men had per ongeluk de pluggen verkeerd ingesteld..dus stilte en iedereen keek naar mij..rest van optreden gedaan op een kruk..naar afloop vroeg men hebben jullie verzamel bandjes afgedraaid!! Goede mix hoor!!
    Nee er was wel degelijk een DJ zei men...toen zagen ze me uit de DJ booth lopen..enne dat was nog erger keken ze weer naar mij!!
    Hopelijk heb ik nu jou pijnlijk moment beetje lichter gemaakt we maken allemaal weleens van die stomme mis stappen!

Page 2 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •